Ga naar inhoud

dual plane en op de zij slapen


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik sliep na een dag of 4 weer op mijn zij.. Werd dag 3 na de operatie wakker op mijn zij en sindsdien slaap ik op mijn zij.. soms wordt ik wakker van de bovenste borst, daar krijg ik spierpijn in en dan draai ik op mijn andere zij en slaap heerlijk verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook zoooo graag op mn zij slapen maar lukte me pas na 5 weken ofzo.. Ik kon ook de eerste 4 weken zelf niet omhoog komen of omdraaien dus lag als een stijve hark in bed totdat er elke ochtend iemand kwam om me omhoog te tilleb.. zwaaaarrr iritant als je bijvoorveeld moet plassen.. Pfff.. Maar spreek weinig mensen die het net zo erg hebben ervaren als ik..

Nou meis, wij 2en hebben het wel even zwaar gehad. Ook pas na 6 weken op me zij kunnen slapen, en zelf omhoog komen en weer liggen in bed lukte mij ook pa na aantal weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook last van veel pijn in mijn bovenrug door het plat liggen, maar wat mij ontzettend helpt is een rond cilindervormig lang kussen tegen je rug aan te leggen zodat je half op je zij komt te liggen. Dit werkt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha liensje inderdaad! Ik ging op vijf weken schuin tegen de zetel liggen zodat ik ook wat op mn zij lag en zo heb ik het stillaan aangeleerd paar dagen later kon ik zelf op mn zij gaan liggen met wat kussens in mn rug omdat ik anders omkantelde :P nu gaat het probleemloos voel ook niks verschuiven ofzo ma dat komt misschien omdat ze nog zo gevoelloos zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.