Ga naar inhoud

welke sportbh?


Gast natje83

Aanbevolen berichten

Hoi. Op 12 december krijg ik mijn borstvergroting. 380 cc rond motiva achter de spier. Wat ik mij nu af vraag, is er een groot verschil in sportbh die je achteraf moet dragen? Zie hier soms op foto's een sportbh met zo een extra band op je borsten? Waarvoor dient deze band en is dit heel belangrijk? Wrlke spotbh raden jullie aan en waar kan k die dan kopen? Khoop dat ik hier verder geholpen word want wil binnekort gaan rondkijken zodat ik weet waar ik heen moet als het verband er dan af mag. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De band die je ziet wordt de martelband genoemd, deze band zorgt ervoor dat je protheses gaan zakken.. Deze band krijg je van je pc en mag je ook alleen op advies van je pc dragen...

Verder zijn de meningen over de sport bh's verdeeld..

Ik zelf heb de fila sportbh gekocht met voorsluiting en de shock absorber met achtersluiting..

Verder hoor je dat die van de hema heavy sport ook goed is.. Ook de bh van Pure Lime schijnt heel goed te zijn..

Het is ook maar net wat je zelf prettig vindt zitten.. Nou is het zo dat bij sommige klinieken je de sportbh erbij krijgt dus ik weet niet of je in jouw geval zelf een sportbh moet aanschaffen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik moet zelf ene gaan kopen, kan er ene van hem krijgen maar kost 150 euro! hij vind het zelf duur dus stelt hij voor dak ze zelf ga kopen. maar dus als hij die martelband uit zichzelf niet meegeeft, is dit ook niet nodig dan? word dit vaak mee gegeven? is dit zo pijnlijk mss omdat jullie het een martelband noemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi,

Ik kreeg een kliniek bh, heb die 1 of 2 weken gedragen, maar ben toen snel overgegaan op de heavy BH van de hema. Heerlijke BH! Geeft goede ondersteuning en zit heel prettig. Is ook niet al te duur. Veel hebben er een FILA BH met voorsluiting. Vond ik wat duur, vandaar dat ik hem niet gekocht heb, maar is dus wel een aanrader ;)

Wat betreft de borstband. Men noemt het een martelband, omdat het niet heel prettig is om een band boven je borsten te dragen. Plus je kunt geen lage shirtjes aan. Ik heb hem niet gehad, ik weet niet waarom ze bij de een hem wel meegeven en bij de ander niet ;).

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de shock absorber. Ik heb hier een kleine 50,- voor betaald, maar ik zou zelf niet gaan bezuinigen op zoiets. Je geeft duizenden euro's uit om je borsten mooier te maken dus denk dat 50 euro dan niet heel veel is in vergelijking. Ik heb meerdere sport bh's gepast. Bij mij zat de Fila heel erg op mijn litteken en voelde dus niet lekker. Het is wel een mooie moet ik zeggen. De triumph tri action vond ik redelijk zitten en die van de Hema vond ik zelf niet stevig genoeg voor mijn borsten. Toen ik de shock absorber aan had was ik er al heel snel uit. Deze geeft voor mijn borsten echt de beste versteviging.

Het is vaak toch voor iedereen anders wat ze er van vinden.

Ik kreeg ook een kliniek bh en na ruim een week ben ik naar de winkel gegaan om sport bh's te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja ik moet zelf ene gaan kopen, kan er ene van hem krijgen maar kost 150 euro! hij vind het zelf duur dus stelt hij voor dak ze zelf ga kopen. maar dus als hij die martelband uit zichzelf niet meegeeft, is dit ook niet nodig dan? word dit vaak mee gegeven? is dit zo pijnlijk mss omdat jullie het een martelband noemen?

Nee als hij het niet over de martelband heeft dan hoef je deze ook niet te kopen of te dragen..

Deze echt alleen op advies van je pc te dragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ok merci voor jullie tips... je ben ook iet van plan om er op te bezuinigen, hij kan later nog dienen om te sporten he dus... zal binnekort eens gaan rond kijken welke ze waar hebben se...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik kreeg van de kliniek een Anita actieve extreme control bh. Ik vroeg of ik zelf bij de Hema ofzo een tweede mocht halen, ze adviseerde mij hetzelfde merk (Anita) te kopen omdat deze kwalitatief beter zijn dan van de Hema qua ondersteuning enzo... Maargoed die zijn wel prijzig (47 euro). Toch maar gedaan omdat je ze later altijd kunt blijven gebruiken voor het sporten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

natje83, on 03 Nov 2013 - 11:54, said:

ah ok merci voor jullie tips... je ben ook iet van plan om er op te bezuinigen, hij kan later nog dienen om te sporten he dus.

Precies zo dacht ik er nou ook over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Triumph tri action en een sportbh van Aldi.

En guess what, die van de Aldi €6,99 zit het lekkerst. En steunt goed.

Uiteindelijk bij eerste controle na een ruime week kreeg ik de mededeling dat alles veel losser moest zitten en vooral niet moet steunen omdat ze niet zakken. Op de vraag waarom ik dan een bh aanhad zei hij; tepel bedekking. Dusss los in het hok geeft zelfde effect...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Misschien een heel domme vraag, maar ik heb nu nog een verband om. Dit mag er volgende week af, maar ik heb nog geen sportbh. Ik ga het verband er laten afdoen bij mijn huisdokter, maar kan toch moeilijk buitenlopen zonder bh? ;) Of hoe hebben jullie dat gedaan, voor degene die nog geen sportbh hadden meegekregen? Op voorhand één kopen en hopen dat de maat juist is? En erna echt gaan passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik heb mijn sporthbh's op de site van annamamelle besteld.

De bh's zijn van het merk pure lime en hebben een sluiting voor.

Ik vind ze wel een beetje klein uitvallen. Heb 75E besteld en dat gaat

net denk ik straks. De bh's kosten bijna 49 euro per stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een heel domme vraag, maar ik heb nu nog een verband om. Dit mag er volgende week af, maar ik heb nog geen sportbh. Ik ga het verband er laten afdoen bij mijn huisdokter, maar kan toch moeilijk buitenlopen zonder bh? ;) Of hoe hebben jullie dat gedaan, voor degene die nog geen sportbh hadden meegekregen? Op voorhand één kopen en hopen dat de maat juist is? En erna echt gaan passen?

Meerdere maten kopen en de labels er aan laten zitten. Dan kan je degene die niet passen terug brengen naderhand. Even informeren bij je pc op welke maat je ongeveer zal uitkomen (als je dat nog niet weet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.