Ga naar inhoud

Esther1977 : 28 januari 2014 : Dr. van Rappard : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Als nieuw lid stel ik mij even voor.

Ik ben Esther, 37 jaar en moeder van twee kinderen. Nu loop ik al jaren met het idee om een borstvergroting te nemen. En ja, nu ga ik het eindelijk doen.

Ik ben afgelopen week bij accz geweest in Zevenaar. Hier heb ik een goed gevoel aan overgehouden. Alleen s avonds kreeg ik een berichtje dat de arts het beter vond om de prothese voor de borstspier te plaatsen. Mijn voorkeur ging uit van een plaatsing achter de borstspier. Binnenkort heb ik een tweede afspraak om dit te bespreken.

Verder heb ik volgende week ook een afspraak bij Velthuis, ik ben benieuwd wat zij adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom:-) Ik ben hier ook nog vrij nieuw hoor;-)

Wat voor cupmaat heb je nu en waarom voorkeur voor achter de spier? Het is een fabel dat het "nepper" lijkt met voor de spier. En het herstel verloopt veel soepeler en minder pijnlijk.

Ik ben zelf ook bij accz op consult geweest, en was helemaal niet zo enthousiast.

Vooral omdat het consult niet met de pc zelf was. Mijn borsten zijn niet eens opgemeten.

Hier kun je iig heel veel info vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Esther,

Welkom op het forum!!

Goed om te lezen dat je elders ook nog een consult hebt.. Dan heb je in ieder geval wat vergelijkingsmateriaal..

Waarom is je voorkeur achter de borstspier?

Heb je rechts bovenin de zoekbalk al gevonden, hiermee kun je zoeken naar bijvoorbeeld de naam van de kliniek of de pc.. Mocht je de zoekbalk niet zien zul je je thema ff moeten wijzigen in unlimited ;)

In ieder geval heel veel leesplezier hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor je jullie reactie's.

Mijn voorkeur van het plaatsen achter de spier is dat het natuurlijker eruit zo zien. Maar als Ziba zegt dat het een fabeltje is dat het natuurlijker eruit zou zien, ga ik dit even nader op zoeken opzoeken op het forum.

Bij accz zijn er een aantal vragen doorgenomen en vervolgens moest ik mij bovenkleding uittrekken. De stand van mijn borsten werden bekeken en kreeg de pas-bh aan. Er werden een aantal protheses gepast en ik krijg hier de tijd voor om goed te kijken.

Toen dit klaar was werden er een aantal foto's gemaakt van mijn borsten en ben ik naar huis gegaan.

Later kreeg ik een berichtje van accz dat de arts 410cc goed bij mij vond passen. Dit wordt in een tweede consult verder besproken.

Nu heb ik van mijn zelf een cup a en weet nu niet of de 410 cc niet te groot voor mij gaan worden........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Afgelopen dinsdag een consult gehad bij Velthuis in Eindhoven. Daar gesproken met dr. Rappard. Uit dit gespek kwam naar voren dat ik ronde implantaten 345 cc dualplane ga nemen. Eindelijke wel grappig, want ik had nooit verwacht dat ik voor ronde zou gaan.

Het gesprek verliep goed en dr. Rappard vond ik een fijne man. Doordat ik het gesprek zo fijn verliep heb ik mijn afspraken bij twee andere klinieken afgebeld.

Nu is het aftellen naar 28 januari........ Helaas kan ik niet eerder ivm mijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!!!!

Ik ga je topictitel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Als je straks bent geopereerd kun je hier ook je verslagje neerzetten.

Veel plezier met aftellen!!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo !!

Goede keuze om naar Van Rappard te gaan ! Het is een geweldige arts! En zeer kundig !!

Ik ben ook door hem geholpen ! Ook 345 cc dual plane rond !

Als je me toevoegd kun je me foto's zien, is misschien wel fijn omdat we hetzelfde hebben :).

Gefeliciteerd met je datum !!

X Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.