Ga naar inhoud

WIE kan dit voor mij uit het duits vertalen???


Aanbevolen berichten

+ Miniabdominoplastik

Inzision entsprechend der im Sitzen und Stehen eingezeichneten Markierung
Infiltration Tumenszenzlösung, Unterminieren bis unter den Bauchnabel
Converse Plastik infraumbilikal 0-0 Vicryl
Hämostase
Naht mit 0 + 2-0 Vicryl + 2x V-Loc
Steristrips

Addendum:
Bauchgurt für 4-6 Wochen

ik heb de correcte vertaling nodig maar heb zelf niet genoeg kennis om het zelf te doen.

IEMAND die het kan??

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit duits gehad maar dit zegt Google translate.

+ Miniabdominoplastik

Insnijding volgens de aangegeven markering in zitten en staan
Infiltratie Tumenszenzlösung, ondermijnen tot onder de navel
Converse plastic infraumbilikal 0-0 Vicryl
hemostase
Hechtdraad met 2-0 Vicryl 0 + 2x + V-Loc
Steristrips

addendum:
Abdominale riem voor 4-6 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je Esmiralda maar ik had Google er al op los gelaten en die geeft geen goede vertaling, je kent het wel....

Ben vooral benieuwd of er iets gemeld wordt over een diastase reparatie....zou dan, denk ik, de volgende zin kunnen zijn

Converse plastic infraumbilikal 0-0 Vicryl

Zeker weten dat dat vermeld wordt in dit verslag doe ik niet maar wil graag weten wat er nu geschreven is zodat ik ook begrijp wat er gedaan is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb nog nooit duits gehad maar dit zegt Google translate.

+ Miniabdominoplastik

Insnijding volgens de aangegeven markering in zitten en staan

Infiltratie Tumenszenzlösung, ondermijnen tot onder de navel

Converse plastic infraumbilikal 0-0 Vicryl

hemostase

Hechtdraad met 2-0 Vicryl 0 + 2x + V-Loc

Steristrips

addendum:

Abdominale riem voor 4-6 weken

ik wilde net zeggen, gooi google translate er overheen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeder van 2, on 29 Oct 2013 - 23:26, said:

dank je Esmiralda maar ik had Google er al op los gelaten en die geeft geen goede vertaling, je kent het wel....

Ben vooral benieuwd of er iets gemeld wordt over een diastase reparatie....zou dan, denk ik, de volgende zin kunnen zijn

Converse plastic infraumbilikal 0-0 Vicryl

Zeker weten dat dat vermeld wordt in dit verslag doe ik niet maar wil graag weten wat er nu geschreven is zodat ik ook begrijp wat er gedaan is

Ja dan kan ik helaas niet helpen. Snap geen bal van Duits en ben al blij dat ik goede dag kan zeggen :P

Hoop dat er nog iemand komt die goed Duits spreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde net zeggen, gooi google translate er overheen ;)

Ja met dit soort dingen gebruik ik dat ook heel snel. Weet dat de vertaling niet altijd even goed is, maar er komt meer uit dan dat ik het zelf zou moeten ontcijferen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel heel blij met jullie pogingen hoor, heb niet voor niets al heel veel geleerd sinds ik op het forum sjouw.

Heb wel eens spijt dat ik het forum niet eerder gevonden had, dan waren de complicaties wellicht niet geweest of minder.

mijn man is wel thuis in het duits maar durft zich niet te wagen aan duitse medische uitlatingen. Wat dingen daadwerkelijk betekenen dus...

Ik neem de tekst in het duits zowiezo mee naar Straten en misschien dat hij het kan uitleggen, hoop het iig.

En als Straten écht zo geweldig is als ik denk dan heeft er er wat mij betreft mogelijk een klant bij:)

Waar en in welke klinieken werken Plovier en Nio en wat zijn bij hun de wachttijden voor consult en op? Enig idee van prijzen van consult en wissel operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dr. Nio werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam.. Voor een wissel betaal je in het SLAZ geloof ik 3100 euro en in de Parkkliniek weet ik niet wat ze daar voor een wissel vragen.. In het SLAZ zijn de kosten met een bv gelijk aan een wissel..

Nio zijn wachttijd op een consult is volgens mij een week of 2 en je kan bij hem heel snel terecht voor een operatie..

Blondy1985 heeft onlangs een wissel bij Nio laten doen..

Wat betreft dr. Plovier kan ik je niet aan info helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.