Ga naar inhoud

6 weken po & dannn...??


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik ben bijna 6 weken po.. nog een weekje JEEHH :D

Maar mag ik dan weer meteen alles doen? Zoals sporten, met m'n armen zwaaien, tillen, zonnebanken, zwemmen etc..

Of moet ik nog voorzichtig doen met alles?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

SYLLA, on 29 Oct 2013 - 07:54, said:

Hallo dames!

Ik ben bijna 6 weken po.. nog een weekje JEEHH :D

Maar mag ik dan weer meteen alles doen? Zoals sporten, met m'n armen zwaaien, tillen, zonnebanken, zwemmen etc..

Of moet ik nog voorzichtig doen met alles?

Liefs x

Na die 6 weken leef nog lang en gelukkig!!!! :D

Na die 6 weken ga je gewoon alles weer langzaam opbouwen me je armen. Ik denk niet dat het fijn is als je gelijk volle krijgt vooruit doet ;)

Zonnebank mag, maar inderdaad wel je litteken goed afdekken zodat daar geen uv bij komt. Dat mag het eerste jaar niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig ben ik vandaag 6 weken en er was geen beter moment geweest dan nu dat ik dit topic zie staan haha :D

Gelukkig kan ik nu alles weer zonder me druk te maken ( deed al alles eigenlijk maar toen maakte me wel eens zorgen)

Ben benieuwd hoe de bh's gaan zitten, deze ga ik deze week kopen

X DR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties :)..

Dus ik mag ook gewoon weer m'n armen trainen met gewichtjes? en ook weer beginnen met steppen/hardlopen of meedoen met de groepslessen zoals bijv. XCO? (wat heb ik het sporten gemist zeg haha! :P)

Natuurlijk even luisteren naar m'n lichaam en afwachten hoe dit voelt want dat zal wel weer wennen zijn :)

Is toch wel eng dat je opeens alles weer mag doen haha..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na die 6 weken leef nog lang en gelukkig!!!! :D

Na die 6 weken ga je gewoon alles weer langzaam opbouwen me je armen. Ik denk niet dat het fijn is als je gelijk volle krijgt vooruit doet ;)

Zonnebank mag, maar inderdaad wel je litteken goed afdekken zodat daar geen uv bij komt. Dat mag het eerste jaar niet.

Thnx! hihi ja heb al factor 50 gehaald en pleisters voor de zekerheid :P

hoe is het verder met jou?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig ben ik vandaag 6 weken en er was geen beter moment geweest dan nu dat ik dit topic zie staan haha :D

Gelukkig kan ik nu alles weer zonder me druk te maken ( deed al alles eigenlijk maar toen maakte me wel eens zorgen)

Ben benieuwd hoe de bh's gaan zitten, deze ga ik deze week kopen

X DR

Hihi dat heb ik ook.. ik doe nu ook al best veel maar heb nergens last van dus dan zal het allemaal wel goed zijn :)

durf alleen nog steeds niet te autorijden :56: heb jij dit ook?

Spannend! Ik heb vorige week ook bh's geshopt is echt super leukk!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties :)..

Dus ik mag ook gewoon weer m'n armen trainen met gewichtjes? en ook weer beginnen met steppen/hardlopen of meedoen met de groepslessen zoals bijv. XCO? (wat heb ik het sporten gemist zeg haha! :P)

Natuurlijk even luisteren naar m'n lichaam en afwachten hoe dit voelt want dat zal wel weer wennen zijn :)

Is toch wel eng dat je opeens alles weer mag doen haha..

Liefs xx

Met die gewichtjes mag zeker, heb ik nagevraagd aan pc. Ik train dagelijks met max, 5 kg aan elke arm, en dit is gewoon mogelijk na 6 weken.

Wanneer mag je eigenlijk weer in bad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die gewichtjes mag zeker, heb ik nagevraagd aan pc. Ik train dagelijks met max, 5 kg aan elke arm, en dit is gewoon mogelijk na 6 weken.

Wanneer mag je eigenlijk weer in bad?

Ik mag pas na 6 weken in bad.. dat mis je nu ook echt met dit koude weer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dat heb ik ook.. ik doe nu ook al best veel maar heb nergens last van dus dan zal het allemaal wel goed zijn :)

durf alleen nog steeds niet te autorijden :56: heb jij dit ook?

Spannend! Ik heb vorige week ook bh's geshopt is echt super leukk!!

X

Reed na 2 weken alweer rond hihi.

Jaaa heb 1 bh gekocht vandaag, 75E!!:D superblij , en geen vulling hè!

Ze kwam met F aan maar die wilde ik niet. Voelde niet veilig , deze is misschien heel klein beetje aan de kleine kant maar deze zit wel strakker en dus veiliger :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reed na 2 weken alweer rond hihi.

Jaaa heb 1 bh gekocht vandaag, 75E!! :D superblij , en geen vulling hè!

Ze kwam met F aan maar die wilde ik niet. Voelde niet veilig , deze is misschien heel klein beetje aan de kleine kant maar deze zit wel strakker en dus veiliger :D

Jeeeh leukk!! zelfde maat als mij :D ja inderdaad bij mij zit die ook best strak maar voelt wel fijn.. denk dat dit ook komt omdat we die strakke sport bh zijn gewend

Heb afgelopen week voor het eerst auto gereden, wel een beetje eng maar alles ging goed :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra je wondjes goed dicht zijn en er geen korstjes mee rop zitten mag je in bad.

in de meeste gevallen is dat dus na een week of 3 al.

......*zucht........wij hebben geen bad, geen ruimte voor helaas*......

Ahh dat is jammer.. zeker met dit koude weertje! :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zit nu op 4 weken... die twee weken nu nog wachten is me eigenlijk nog teveel hahaha.,.

Maar goed, ik zit al 14 weken nu eigenlijk :(

Ben nu wel 5 kilo aangekomen, enorm bij mijn buik... ben zo mijn strakke buikje gewend..

denk dat ik maar eens ga wandelen elke dag, doe wel veel in huis ook steeds, heb ook een zware pup, dus probeer zoveel mogelijk buiten de zorg dingen in huis toch te rusten...

maar denk dat wat wandelen en dingen wel moeten kunnen nu... maar merk ook soms wel net of ik teveel heb gedaan.. branderig gevoel?

pff vind t allemaal maar eng ook, bang dat het fout gaat.. kapsel krijg ofzo...

ff doorzetten dus...

Sylla jij doet alles weer nu dus !! lekker hoor !!!

hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.