Ga naar inhoud

Wie heeft er ronde protheses achter de spier??


Aanbevolen berichten

Hallo!

Vandaag mijn consult gehad en het worden ronde protheses achter de spier zodat ik ook een mooie bolling krijg!

Nu ben ik aan het zoeken naar foto's van andere meiden die dit hebben maar ik dacht ik start deze topic dan reageren er vast meiden die dit hebben, dat is wat makkelijker :D

Het worden bij mij Natrelle full profile in de maat 520cc of 560cc

Ik heb nu de druppel 410 van natrelle 350 cc voor de spier...

Nu nog de keuze maken welke ik wil :)

Ik lees het graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx girls! Heb ik wat vergelijkingsmateriaal :D

KaVo jij hebt precies de grootte ook nog!! Vind je ze nog steeds te groot? Ik vind ze erg mooi :)

Hoe lang ben je zelf en hoeveel weeg je? Ik ben 1.77 en ik weeg 68 kg. Wat had je voor je operatie?

Hihihi veel vragen maar ben erg nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik vind ze nu niet meer te groot hihi. Merk het ook in de beha´s. Misschien waren ze toen nog gezwollen, of misschien ook de periode van de maand ;-)

Ik ben 1.73 lang en ongeveer 55 kilo. Voor de operatie droeg ik beha´s in maat 70C en deze zaten wel oke,maar ik denk eigenlijk dat H&M (daar kocht ik mn beha´s altijd) een beetje sjoemelt met de maten, om vrouwen zich beter te laten voelen over zichzelf ofzo, want het zag er echt niet (meer) uit een C!

Nu draag ik 65G (30FF engelse beha´s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.