Ga naar inhoud

Uitgaan en dansen ?


Aanbevolen berichten

Iemand een idee??? Ik wil volgende week met mijn verjaardag lekker gaan stappen in de stad. Ik ben dan 3 weken po. Mag dat? Kan ik uitgaan drankje doen en misschien ook al voorzichtig dansen? Antwoorden zijn welk ben erg benieuwd.. Ook omdat ik bij mijn rechterborst langs de prothese een knobbeltje voel volgens de verpleegkundige was dit vocht of inkapselproces dus allemaal normaal. Ik ga nu extra voorzichtig doen pfuuuu. Word er gek van hoop dat het ooit went.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan wel je sportbh aan doen. Opletten qua dans bewegingen natuurlijk. Verder zal je lichaam aangeven of het kan. Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken :-)

Ben veel te bang dat iemand tegen mij aan loopt ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen joh! Mits jij je natuurlijk goed genoeg voelt en met dansen uitkijken dat niemand je aan stoot of iets ..... gewoon je eigen gevoel volgen! Zolang je maar niet de wave gaat doen :P want dat mag nog niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug van stappen en ben bijna 3weken po ging super en heb gedanst maar niet teveel mijn armen bewogenhet ging supergoed voel er niets aan :P net alsof ze altijd al van mijn zijn :P ik heb wel een gewone bh gedragen en het voelde beter dan mijn kliniekbh zeg :o het was wel een heel steungevende bh :)

zeker doen dus! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.