Ga naar inhoud

Foto's borstlift met protheses door dr. F.Straten


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik word 18 november geopereerd door dr. F.Straten via Aesthetic Beauty Clinic Veldhoven. Een borstlift met ronde Mentor protheses van 400 cc.

Nu vroeg ik me af of er dames zijn die deze zelfde ingreep hebben ondergaan waar ik foto's van het resultaat kan bekijken.

Ik ben zooooo benieuwd hoe ongeveer het eindresultaat zal zijn en hoe jullie deze zware ingreep hebben ervaren.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mooi geworden Ingrid, en je littekens zie je nauwelijks. Mooi gedaan hoor. Welke pc?

En hoe heb jij de hersteltijd beleeft? Of kan ik ergens je verslag lezen?

Bedankt voor je reactie.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Sorry voor mijn late reactie, had je reactie niet gezien..

Je kunt mijn verslag hier gewoon lezen in mn dagboekje, zal vast ergens op pagina 400 ofzo staan, heb er al heel lang niet meer in geschreven ;) (ff via mijn profiel zoeken dus). Ik vond het eigenlijk heel erg meevallen, tja die eerste 3 dagen waren vreselijk, maar volgens mij niet echt erger dan bij een normale borstvergroting achter de spier. De lift voelde ik nauwelijks, weet je, de zenuwen worden ook doorgesneden, dus echt veel pijn had ik daar niet van.

Mijn pc was Dr. Jo Vanoorbeek www.kliniplast.be echt superervaring. Ik heb nadien nog operaties bij m laten doen (arm en beenlift) en ga binnen een half jaartje ofzo mijn billen/rug ook nog laten liften bij hem :)

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh thanks voor je reactie.

Ik lees het nu pas...bij toeval. Krijg helemaal geen melding meer.

Begint nu spannend te worden voor mij. Maandag de 18e ben ik aan de beurt. Ik weet nog niet hoe laat.Spannend. Zal je verslag eens op mijn gemak gaan lezen.

Groetjes Koekie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goh, ik krijg het niet voor elkaar om een link te plakken van mijn dagboekje. Je moet onder de het kopje mommy-make over kijken, daar staat ie bij (ik heb een buikwandcorrectie en borstlift in 1 ok gehad)

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Ingrid, jij hebt heel wat voor je kiezen gehad.

Eerst met je darmen, en superveel kilo's afgevallen. Geweldig goed gedaan hoor. En dan zo'n heftige dubbele ok.

RESPECT!!!!!

Vond het een genot om te lezen.

Sowieso iedereen bedankt die hier telkens haar ervaringen deelt.

Top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh graag gedaan hoor, ik heb ook nog eens terug gekeken, hoe ik alles beleefd had, je bent dat allemaal zo snel weer vergeten. Voor mezelf is het dus ook leuk om nog eens terug te beleven. Het is allemaal goed gekomen, en dat komt t bij jou ook hoor Koekie, zet m op!!

Binnenkort ben jij ook helemaal blij met je boobies!!! Fijn vooruitzicht he.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.