Ga naar inhoud

Hoe mijn plastisch chirurg bedanken????


Loulou2011

Aanbevolen berichten

Dames graag jullie advies

Hoe of wat is de beste manier om mijn plastisch chirurg te bedanken of te vertellen

dat hij mijn droom heeft laten uitkomen en ik zo onwijs blij ben met het

resultaat wat hij ervan gemaakt heeft.

Een kaart met een doos merci t.a.v hem naar het ziekenhuis?

Een bos bloemen?

Een mailtje?

Ik wil echt heel graag iets doen

Tips en jullie mening zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik persoonlijk ben van mening dat je zijn bankrekening al aardig gespekt hebt en daardoor al laat zien dat je hem dankbaar bent... je betaald een hoge prijs voor een paar nieuwe borsten... Het is die man of vrouw zijn werk en daarvoor hoef je toch niet bedankt te worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk ben van mening dat je zijn bankrekening al aardig gespekt hebt en daardoor al laat zien dat je hem dankbaar bent... je betaald een hoge prijs voor een paar nieuwe borsten... Het is die man of vrouw zijn werk en daarvoor hoef je toch niet bedankt te worden....

Mee eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap de mening van de meiden over het spekken van de bankrekening, aan de andere kant als jij het zo voelt om je PC te bedanken (doosje merci kost volgens mij 5 euro of zo - waar hebben we het over) dan moet je dat lekker doen! en ik vind het een goed idee van je!

of het nou zijn/haar dagelijkse werk is of niet, we vinden het allemaal leuk om waardering voor ons werk te krijgen toch? Ik zit in de arbeidsbemiddeling en ik heb ook wel eens bonbons gekregen van een kandidaat die ik aan een nieuwe baan heb geholpen, hoeft natuurlijk ook niet maar is wel mega leuk!

Zo te horen heeft jouw pc goed zijn/haar best gedaan en je mag hem/haar best laten weten dat jouw leven op een positieve manier is veranderd en dat je daar dankbaar voor bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik snap de mening van de meiden over het spekken van de bankrekening

klinkt ook wel heel bot zo he hahaha... was niet mijn bedoeling hoor...

Ze hebben er hard voor gestudeerd en werken keihard voor het geld wat ze verdienen, maar ik vindt gewoon niet dat ze er extra bedankt voor hoeven worden...

maar je pc zal het ongetwijfeld erg leuk vinden om een bedankje te krijgen en als jij het zo voelt dan moet je het zeker doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts ga ik sowieso persoonlijk een bedankje/cadeautje geven.

Hij heeft me de afgelopen 9 maanden zo goed begeleid, op elk moment vd dag kon ik hem persoonlijk bellen, mailen etc.

Zelfs op zondag kan ik hem storen.

Dankzij zijn kunde heb ik weer 2 mooie boobs, al duurde de rechter 8 maanden langer, feit is, dat ook die is geworden zoals het hoort.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk ben van mening dat je zijn bankrekening al aardig gespekt hebt en daardoor al laat zien dat je hem dankbaar bent... je betaald een hoge prijs voor een paar nieuwe borsten... Het is die man of vrouw zijn werk en daarvoor hoef je toch niet bedankt te worden....

Daar heb je wel een punt :P, ook mee eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk zelf ook in de zorg, en het is altijd leuk als je van een client of van familie een blijk van waardering krijgt, al dan niet in de vorm van iets lekkers of een bloemetje. Je mag het helemaal zelf weten, doe wat je wilt!! Ik snap je gevoel ook heel goed, je bent superblij en trots, door werk van je pc!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem ook wat bonbons mee ofzo bij m'n eindcontrole over een maand. Hij heeft precies gedaan wat ik vroeg, en ze zijn zo mooi geworden! Ben zo blij als ik me uitkleed voor de spiegel!

Tuurlijk hoeft t niet, maar iedereen vindt een extra waardering voor je werk wel erg leuk toch?! Dus als t voor jou goed voelt gewoon doen!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig meiden het merendeel denkt dus net als mij haha bij mijn hechtingen verwijderen heeft de assistent dat gedaan en had dr luijendijk net een consult dus hij kwam heel even kijken of alleen naar zijn zin vormde en vroeg me hoe het ging en toen ging hij weer ik mag hem altijd bellen of mailen.

Dus ik ga het gewoon opsturen naar het ziekenhuis t.a.v. hem

Xxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op 24-10-2013 om 20:16 zei Loulou2011:

Juist sohieA ik denk dus precies hetzelfde ik ga hem gewoon

een kaartje sturen met een doos merci bedankt xx

hoi @Loulou2011 je topic is al van lang geleden en ik weet niet of je nog op het forum zit; maar ook ik zit in dubio over een bedankje.

Ik vermoed dat vandaag mijn controle vandaag de laatste is, dus ik moet snel beslissen.

Heb je op je bedankje nog een leuke reactie gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Ik ben van mening dat iedereen die goed zijn best doet en jou blij maakt een extra bedankje verdient! 

Tuurlihk werken we en verdienen we er geld mee maar zoals ik al lees waardering krijgen voor je werk is een onbetaalbaar gevoel hoeveel je ook verdient!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.