Ga naar inhoud

Durft er iemand een gokje wagen?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik word 7 november geopereerd. Het worden ronde siliconen van Motiva 325cc projectie 5.1 breedte 10.5 dual plane geplaatst.

Ik heb nu een 70AA of minder zelfs. Foto ervan staat in mijn gallerij.

Zou iemand mij kunnen vertellen of ik minstens op een D cup ga uitkomen?

Groetjes Fenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat altijd beetje tricky..

Mij werd hier op het forum gezegd dat ik op een F zou uitkomen en misschien zelfs een G.

Uiteindelijk heb ik een E gekregen.

Ik ben heel blij met mn boobs. Maar in de lingeriezaak was ik bijna teleurgesteld omdat je dan dus een andere maat hebt.

En dan is er nog dat verschil tussen hoe het eruit ziet en wat voor maat je hebt omdat je voor neppe borsten vaak grotere maat nodig hebt bijv. een F maar dan ziet het er alsnog uit als een D.

Maar nu heb ik dus 70E en ik vind het er eigenlijk ook wel uitzien als een E haha.. ik weet het ook niet meer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk een d cup qua cupmaat maar dat ze eruit zien als een c. Neptieten lijken namelijk kleiner. ikzelf kom van een 75a met ronde protheses met projevtie van 5 cm zit ik nu op een 75 d. Als je mij als vriend toevoegd, kun je mijnfoto's bekijken of dit een goede grote voor je is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is echt bij iedereen anders, ik zie er rond de 300cc die hetzelfde uitkomen als mij terwijl ik 435 heb met 6cm projectie en 11,7 cm diameter. dus jekan het echt niet weten de pc weet dit het beste.

mijn pc heeft gezegd dat ik me niet mocht focussen op de cupmaten omdat het enkel maar een label is en elk merk ook anders meet.

maar wat er toe doet is ook hoe je gestel is en ik zie dat jij heel dun bent dus zal het groter ogen en wss wel als een d cup zal ogen. als je dan toch wilt vergelijken kijk je best naar meisjes die een beetje hetzelfde gestel hebben als jou :)

mijn pc zei ook je koopt geen schoenmaat 36 als je een 40 hebt he dus alles hangt van je eigen lichaamsbouw af en niet zozeer van de cc's om uittekomen op de gewenste cupmaat

veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk een d cup qua cupmaat maar dat ze eruit zien als een c. Neptieten lijken namelijk kleiner. ikzelf kom van een 75a met ronde protheses met projevtie van 5 cm zit ik nu op een 75 d. Als je mij als vriend toevoegd, kun je mijnfoto's bekijken of dit een goede grote voor je is.

Een D cup klinkt al goed hoor :P zowiezo al een hele verbetering dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bijna exact dezelfde borsten als jij voor de operatie. Ik heb 340cc met 5,1 projectie en 11,5 cm breed gekregen. Ik ben nu 3 weken po en als ik ze opmeet kom ik op 70D. Ik heb ook 1 bh in 70D en die past goed. Links is hij iets te klein maar daar zit nog zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bh maat 75D (omvang is eigenlijk groot) soms een 70E (maar de cup is meestal groot) en ik kom van een AAAA. Met mijn 250cc heb ik nu B borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.