Ga naar inhoud

Help deze Newbie CupAA


LaLuna

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Mijn naam is Luna en ik ben 19 jaar oud. Ik heb cupAA (denk ik, je kan het geen cup noemen eigenlijk) en daarom wil ik een borstvergroting.
Ik ben al tijden aan het zoeken naar een kliniek/PC en heb begint me inmiddels te duizelen. Ik weet niet meer hoe ik verder moet gaan.
De prijzen zijn zo verschillend en de meningen ook. Ik denk dat ik maar gewoon een paar afspraken ga maken, is dat het slimste om te doen?

Het liefste maak ik gewoon een afspraak bij bijvoorbeeld Velthuiskliniek/Bergmankliniek. Dit omdat ze bekend zijn. Dat geeft me een fijn gevoel.

De prijs daarentegen geeft me géén fijn gevoel.

Ik wil het heel graag, het enige is dat ik bang ben voor reacties vanuit mijn omgeving. Ik doe het echter voor mezelf! en wil het heel graag!
Dus ik laat me door die onzekerheid zeker niet tegenhouden.

Het lijkt me leuk om operatieverslagen te volgen van meiden die ook 'niets' hebben. Dus is dat bij jou zo, dan vind ik het erg leuk als je me een berichtje stuurt!

Tips zijn zeker welkom!

Liefs Luna :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna!

Ik zou inderdaad gewoon een aantal afspraken maken bij plekken waar jij je prettig bij voelt. Zo kan je beter een beeld vormen van wat je wilt. Op dit forum kan je ook heeeel veel informatie vinden! Schrijf wat dingen/vragen voor jezelf op en neem dit mee naar je consult. Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Fijn dat je lekker doet waar jij gelukkig van wordt! Gelijk heb je meid!

Boho is ook naar meerdere gesprekken geweest en uit haar verslag haal je gemakkelijk haar voorkeur uit. Dat vind ik knap. Ik heb maar 1 gesprek gehad en ben daar ook blijven hangen. Ook met het idee 'die is bekend'. Maar zeer zeker geen spijt gehad hoor! Ik ben geopereerd bij Bergman Clinics in Bilthoven. Daar ben je in goede handen. Het is natuurlijk waar jij je het prettigst bij voelt. Ik zeg dat het een top kliniek is maar jij kan het he-le-maal niks vinden.

Ik was ook super bang voor de reacties dus ik heb de info lekker gelaten bij mijn ouders en mijn vriend. Verder weet niemand het en dat hou ik lekker zo. Maakt natuurlijk niet uit hoe een ander denkt want jou geluk is het belangrijkste van alles.

Succes en vragen zijn altijd welkom!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Welkom op het forum!

Ik snap best dat je soms door de domen het bos niet meer ziet.

Er zijn een aantal klinieken/pc's die je vaak zult tegen komen.

Dr. de Meyere waar ik zelf ook ben geholpen. Hij zit in Gent(Belgie). Voor mij was dit een aardig eindje rijden, maar het was het dan meer dan waard! Ik moest voor mijn borstvergroting 3000,- betalen.

Dr. Nio zul je ook vaak tegen komen. Hij werkt in zowel het SLAZ als in het Parkkliniek.. In het SLAZ betaal je zo'n 3100 en volgens mij zo uit mij hoofd 3800 bij Parkkliniek.

Ook komt Wellnesskliniek veel voor op het forum.

Lees wat operatieverslagen van meiden hier dat zal je waarschijnlijk wel helpen.

Je kunt ook natuurlijk gaan zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

allereerst welkom op het forum... je bent hier aan het juiste adres voor het zoeken van info!! Zoals Esmiralda hierboven al noemt heb je hier een aantal chirurgen die er met kop en schouders bovenuit steken...

Ik zelf heb nu twee keer een consult gehad bij dr. Nio in het SLAZ en op 14 november wordt ik door hem geopereerd..

Ik kom ook van een cup AA af en wat voor maat het wordt weet ik dus nog niet..

succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai !

Ik ben zelf eerst op consult geweest in de velthuis kliniek .

Juist omdat hun overal op nummer 1 stonden en heb ook heel veel gehad aan dat consult kwa informatie , passen en de info map die ik mee kreeg .

Was ook echt van plan om daar maar voor te gaan sparen ondanks de best wel hoge prijs.

Kwam ik achter dit forum :)

En hier las ik over in mijn geval dan Dr Plovier .

Ja klinkt raar maar na veel kijken naar foto's hier wilde ik toch ook graag eens bij hem op consult .

Wel was deze anders als velthuis iets minder uitgebreid maar wel helder.

Was ook ondertussen wel erg goed ingelezen door het forum .

En voor mij was de prijs ook veel haalbaarder :)

Dus ja ga lekker op meer consults en lees en kijk hier lekker veel !

Veel plezier en lange lees uurtjes haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Fijn dat je lekker doet waar jij gelukkig van wordt! Gelijk heb je meid!

Boho is ook naar meerdere gesprekken geweest en uit haar verslag haal je gemakkelijk haar voorkeur uit. Dat vind ik knap. Ik heb maar 1 gesprek gehad en ben daar ook blijven hangen. Ook met het idee 'die is bekend'. Maar zeer zeker geen spijt gehad hoor! Ik ben geopereerd bij Bergman Clinics in Bilthoven. Daar ben je in goede handen. Het is natuurlijk waar jij je het prettigst bij voelt. Ik zeg dat het een top kliniek is maar jij kan het he-le-maal niks vinden.

Ik was ook super bang voor de reacties dus ik heb de info lekker gelaten bij mijn ouders en mijn vriend. Verder weet niemand het en dat hou ik lekker zo. Maakt natuurlijk niet uit hoe een ander denkt want jou geluk is het belangrijkste van alles.

Succes en vragen zijn altijd welkom!!

Hee!

Dankje voor je reactie! Ik ga het denk ik ook voor me houden, zeker in het begin. Vertel het alleen aan m'n moeder en een paar vriendinnen denk ik! :)

Bergman voelt voor mij inderdaad ook prettig. Ga denk ik daar wel een consult aanvragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Welkom op het forum!

Ik snap best dat je soms door de domen het bos niet meer ziet.

Er zijn een aantal klinieken/pc's die je vaak zult tegen komen.

Dr. de Meyere waar ik zelf ook ben geholpen. Hij zit in Gent(Belgie). Voor mij was dit een aardig eindje rijden, maar het was het dan meer dan waard! Ik moest voor mijn borstvergroting 3000,- betalen.

Dr. Nio zul je ook vaak tegen komen. Hij werkt in zowel het SLAZ als in het Parkkliniek.. In het SLAZ betaal je zo'n 3100 en volgens mij zo uit mij hoofd 3800 bij Parkkliniek.

Ook komt Wellnesskliniek veel voor op het forum.

Lees wat operatieverslagen van meiden hier dat zal je waarschijnlijk wel helpen.

Je kunt ook natuurlijk gaan zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Veel lees plezier!

Dankjewel voor de namen in combinatie met de prijzen. Helpt me nu al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

allereerst welkom op het forum... je bent hier aan het juiste adres voor het zoeken van info!! Zoals Esmiralda hierboven al noemt heb je hier een aantal chirurgen die er met kop en schouders bovenuit steken...

Ik zelf heb nu twee keer een consult gehad bij dr. Nio in het SLAZ en op 14 november wordt ik door hem geopereerd..

Ik kom ook van een cup AA af en wat voor maat het wordt weet ik dus nog niet..

succes met je zoektocht!!

14 november wat spannend! dr. Nio in het SLAZ staat inderdaad ook op mijn lijstje. Fijn om te horen dat die er toch een beetje bovenuit steekt. Dankjewel!

En alvast heel veel succes en plezier de 14e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai !

Ik ben zelf eerst op consult geweest in de velthuis kliniek .

Juist omdat hun overal op nummer 1 stonden en heb ook heel veel gehad aan dat consult kwa informatie , passen en de info map die ik mee kreeg .

Was ook echt van plan om daar maar voor te gaan sparen ondanks de best wel hoge prijs.

Kwam ik achter dit forum :)

En hier las ik over in mijn geval dan Dr Plovier .

Ja klinkt raar maar na veel kijken naar foto's hier wilde ik toch ook graag eens bij hem op consult .

Wel was deze anders als velthuis iets minder uitgebreid maar wel helder.

Was ook ondertussen wel erg goed ingelezen door het forum .

En voor mij was de prijs ook veel haalbaarder :)

Dus ja ga lekker op meer consults en lees en kijk hier lekker veel !

Veel plezier en lange lees uurtjes haha

Dankje voor je bericht!

Ik heb nu een paar voorkeuren maar puur gebaseerd op vooroordelen eigenlijk. Ik blijf zeker lezen in dit topic! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

14 november wat spannend! dr. Nio in het SLAZ staat inderdaad ook op mijn lijstje. Fijn om te horen dat die er toch een beetje bovenuit steekt. Dankjewel!

En alvast heel veel succes en plezier de 14e!

Ja ik heb het consult bij hem als zeer prettig ervaren...

en dank je!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en joh wat nou omgeving !!! jij bent toch plat hun niet !! haha

Nee ik vind altijd je moet doen waar jij je goed bij voelt en denk dat veel meiden het hier zullen beamen ... met borsten voelen we ons gewoon meer vrouw . xxx

Precies dat!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Ik zou zeggen, ga wat klinieken af. Dan kom je er vanzelf achter welke 'prettig' voelt.

Ik ben zelf geopereerd in de Bergmankliniek en ben een erg groot voorstander van deze kliniek, de verpleegsters, de arts, allemaal erg kundig en lief! :) En ik heb (naar mijn mening) prachtboobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Ik zou zeggen, ga wat klinieken af. Dan kom je er vanzelf achter welke 'prettig' voelt.

Ik ben zelf geopereerd in de Bergmankliniek en ben een erg groot voorstander van deze kliniek, de verpleegsters, de arts, allemaal erg kundig en lief! :) En ik heb (naar mijn mening) prachtboobs :D

Dankjewel voor je reactie! Dat ga ik zeker doen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Welkom en succes met e voor onderzoek en keuzes!

Ik ben 10 okt door Nio van een 75a naar ik denk een 75d geholpen met 500cc, zal je een uitnodiging sturen kun je even spieken wat je ervan vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Ik ben zelf altijd erg sceptisch over klinieken als Bergman/Velthuis.

Ze zijn zeker erg goed, daar twijfel ik geen seconde aan. Alleen door de naam zijn ze zo commercieel ingesteld, waarbij je dus al snel de hoofdprijs betaald. Mijn tante heeft dit ervaren (niet met een bv, maar andere behandeling). Ze had later dezelfde behandeling ergens anders laten doen en tot haar verbazing kwam dezelfde arts binnen lopen als die bij Bergman (maar dan wat goedkoper natuurlijk haha)

Ik word behandeld door De Meyere in Gent (3000 eur.). Ik heb er goede verhalen over gelezen en mijn consult was ook erg prettig. Hij gebruikt ook alleen de merken mentor en natrelle waar mijn voorkeur naar uit ging.

Verder kan ik er nog niks over zeggen omdat ik pas over 11 dagen aan de beurt ben.

In ieder geval adviseer ik je bij verschillende klinieken langs te gaan :)

succes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Ik ben zelf altijd erg sceptisch over klinieken als Bergman/Velthuis.

Ze zijn zeker erg goed, daar twijfel ik geen seconde aan. Alleen door de naam zijn ze zo commercieel ingesteld, waarbij je dus al snel de hoofdprijs betaald. Mijn tante heeft dit ervaren (niet met een bv, maar andere behandeling). Ze had later dezelfde behandeling ergens anders laten doen en tot haar verbazing kwam dezelfde arts binnen lopen als die bij Bergman (maar dan wat goedkoper natuurlijk haha)

Ik word behandeld door De Meyere in Gent (3000 eur.). Ik heb er goede verhalen over gelezen en mijn consult was ook erg prettig. Hij gebruikt ook alleen de merken mentor en natrelle waar mijn voorkeur naar uit ging.

Verder kan ik er nog niks over zeggen omdat ik pas over 11 dagen aan de beurt ben.

In ieder geval adviseer ik je bij verschillende klinieken langs te gaan :)

succes

X

Dankje voor je reactie en tips!

Ik ga denk ik als eerste een consult aanvragen bij dr Nio is het SLAZ! De prijs valt mee (31000) en heb zulke goede verhalen gelezen.

Heeeel erg veel plezier op je grote dag, nog maar 11 daagjes! Super spannend allemaal! x

Dankje voor je reactie en tips!

Ik ga denk ik als eerste een consult aanvragen bij dr Nio is het SLAZ! De prijs valt mee (31000) en heb zulke goede verhalen gelezen.

Heeeel erg veel plezier op je grote dag, nog maar 11 daagjes! Super spannend allemaal! x

Ja ik bedoel natuurlijk 3100 haha !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.