Ga naar inhoud

BVK : complicatie : Stephanie14


Gast stephanie14

Aanbevolen berichten

Gast steffie29

hallo allemaal

vorige week naar de PC geweest, hij was erg tevreden maar balen dat rechts nog open was

verder moet ik doorgaan met de behandeling zoals altijd en over een half jaar terug

dan wil hij verder kijken en dan rechts opvullen met eigen weefsel uit de buik in de rechter borst doen

anders heb ik nog steeds verschil in een cup maat

verder met mijn schoonvader gaat het niet zo best hij ligt nog steeds in het ziekenhuis

heeft veel bloed gekregen want zijn bloedwaarde was nog steeds niet op pijl

en wat werken betreft mag ik bijna alles weer doen en deze maand werk ik nog arbeidstherapeutisch

om te kijken of alles goed gaat na mijn vakantie ga ik weer oor 50% werken

en in september mag ik weer volledig aan het werk

en wat emotioneel betreft alles loopt weer een beetje maar soms heb ik nog wel een dipdag

hoort er allemaal nog bij daarvoor ga ik ook naar de maatschappleijk werk effe lekker van me af kletsen

dit was het zo beetje

groetjes stephanie

PS ik vind het leuk dat jullie nog aan me denken xxxxxxx

doet me goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Daantje87

Hé meid,

Fijn gevoel dat je binnenkort weer mag werken! En die dipdagen, die horen er nou eenmaal bij! Is niet niks wat er allemaal gebeurt in korte tijd!

Sterkte nog verder, ook met je schoonvader...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Stephanie,

Hoe gaat het nu met je? Links nog steeds dicht? Gaat de rechterkant nu ook al een beetje beter? Hoop dat het met je schoonvader nu ook beter gaat. En fijn dat je alles even van je af kan kletsen bij de maatschappelijk werkster!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.