Guest stephanie14 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 hallo allemaal vorig jaar heb ik een bvk gehad op 15-01-2008en heb 4 maanden met open wonden gelopen aankomende dinsdag wordt ik weer geopereerd om alles te herstellen en weer te liften want het ziet er niet uit maar goed we moeten weer afwachten hihi meer kunnen we toch niet doen zodra het achter de rug is laat ik het jullie weten groetjes stepanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Dan wens ik je alvast veel succes voor dinsdag!Mols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 heej lieve stephanie; leuk dat je ook op dit forum actief bent Zo dinsdag je operatie? Dagopname? of moet je een nachtje blijven? Krijg je deze operatie ook volledig vergoed? liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 heey lieve anique ik mag de zelfde dag weer naar huis als alles goed verloopt tenmindste he en ja alles wordt vergoed en moet om 7.45 aanwezig zijn dus ik ben de eerstedank je wel mols voor je lieve berichtje groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Zo das dan wel lekker als je de zelfde dag naar huis kunt;Heerlijk thuis slapen..maar als je het niet vertrouwt, gewoon aan de bel trekken bij de pc he?het is ook heerlijk dat je als eerste aan de beurt bent,niemand die uitloopt, en iedereen is fris en fruitig om te opereren haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hoi Stephanie, Ik wil je ook heel veel succes wensen voor dinsdag, ik hoop dat het heel mooi wordt, want dat heb je nu zeker wel verdiend, toch?! Zeker fijn dat je als eerste mag, ik was om 13.00 uur aan de beurt en de PC was wat te laat want had in de file gestaan. Ik was een beetje bang dat ie daardoor gestressed zou zijn en trilhandjes zou hebben, hahaha! Heb ook 3 keer gezegd dat ie eerst nog maar even een boterhammetje moest gaan eten. Ik zal aan je denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 (edited) hoi nina dat is waar dat het heerlijk is dat ik als eerste mag geen uitstel ook meer ik wort in een kliniek geholpen dus ik heb er geen spoedgevallen tussen hihimaar goed het is toch afwachten qua herstel meer kunnen we niet doen groetjes stephanie Edited March 22, 2009 by stephanie14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Nogmaals toi toi toi morgen!! We duimen voor je! liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 heej je hebt nu je operatie(gehad) ik hoop dat alles goed is gegaan, en dat je eindelijk mooie boobs krijgt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Ik sluit me helemaal bij Anique aan! Ik hoop zo dat alles nu helemaal goed is!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Setteh Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Hoi Stephanie,Is alles goed gegaan met de hersteloperatie? Mag ik misschien vragen hoe je aan de open wonden kwam? Is het niet goed gehecht ofzo?Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 ik heb sms contact met stephanie gehad,de operatie is dinsdag goed gegaan,Ze heeft alleen heel veel pijn, en koorts!Als ze koorts heeft, moet ze terug komen.dus allemaal duimen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Jee, wat naar...! Ga zeker voor d'r duimen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Setteh Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Ah, wat vervelend voor d'r! Maar ja, liever wat koorts en dat de operatie verder gelukt is, dan een mislukte operatie zonder koorts natuurlijk . Wel erg sneu dat ze nu weer zoveel pijn heeft. Wens haar maar sterkte van me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 hallo allemaal hier effe een kort berichtje van mij de pijn is nu te houden ben gisteren terug gegaan omdat ik koorts bleef houden en heb een antibiotica gehad vandaag weer terug egaan om 8.45 moest ik er zijn nou de linker borst is rood en dik en moet weer meer rust nemen en dinsdag terug komen dus met de linker borst gaat het niet zo best een ontsteking maar ik heb daar nu de antibiotica voor dus hopen dat het beter is groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Dat is heel naar, sterkte!En doe vooral rustig aan!Mols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 aah jakkes!! We blijven duimen!!! Veel beterschap en tot snel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 hallo allemaal hier weer een update van mij het gaat niet zo goed gisteren is de rechter borst open gegaan op de 3 landen punt er kwam meer dan een long drink glas meet zooi uit het lekt nu nog steeds wordt er gek van vanmiddag moeten we weer terug en wordt er naar gekeken maa ze zeggen dat het een goed teken is dat het naar buiten komt het is een verstoring van de limfe zeggen ze die moet het afvoeren maar die het niet doet gooit het lichaam het eruit via een klein gaatje bij de rechter borst is de ruk er nu een beetje vanaf maar de linker borst staat nog helemaal gespannen ik laat jullie morgen wel weten hoe het gegaan is vandaag zo dit was het weer effe trouwens dank je wel voor jullie lieve berichtjes doet me erg goed voor jullie allemaal groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 haj stephanie!! wat *** dat het nu weer open is!! en wat een troep kwam eruit!! Ja het vocht kan er nu wel uit dat is waar.. ik duim hard voor je!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 hallo allemaal weer een update van mij er is veel gebeurt de laatste dagen de linker borst hebben ze ook open gemaakt met een pincet en een schaar en daar kwam veel meer zooi uit en hun maar drukken op de borst en het bleef maar komen de zooi VETNECROSE heet het hoort erbij nou dinsdag weer terug geweest naar mijn eigen PC die schrok want die dacht dat het was open gesprongen wij zeiden nee dat hebben ze gisteren open gemaakt voor het vuil nou hij weer drukken en kijken en zei kom morgen maar terug in het ziekenhuis dan gaan we het daar beter onderzoeken dus wij gisteren weer terug naar het ziekenhuis hebben ze de wonden gespoelt met desinfecterend spul en daarna met zout doorgespoeld nou ik kan je zeggen het was geen pretje ECHT NIET heb liggen janken van de pijn nu moet ik maandag weer terug komen voor controle en de wonden weer te spoelen denk ik en biotie nemen van de huid en bloed priken verder moeten de wonden 3x perdag schoon gespoeld worden onder de doucheen weer antibiotica voor een weekverder is het weer geduld hebben GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK hihi groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 heej meis!! Zo wat een gedoe weer he Het is inderdaad zeer pijnlijk dat schoonmaken en spoelen.. (heb het zelf ook gehad, jakkes!) had je nog gevraagd voor een doorverwijzing? liefs, en veel beterschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stephanie14 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 hoi hoi ik moet maandag weer terug er is weer een gat bij gekomen bij de linker borst waar nu ook zooi uit komt wordt er niet goed van zat vanmiddag effe te janken als alles goed is wordt maandag alles in werking gezet want hier wordt ik echt gek van groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Oh meid, wat vervelend voor je .... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... vind 't echt %&*$* voor je! Hou je taai!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Nou, het zit je niet mee zeg!Vreselijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 heej stephanie;Ben je al bij het ziekenhuis geweest vandaag?Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat..Veel liefs; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts