Ga naar inhoud

TIP sportbh!


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Dames,

Vanaf zaterdag 6 feb. in de aanbieding bij de Aldi, sportbh's in verschillende maten voor 6 euro! Lijkt op de Tri Action van Triumph volgens mij!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik las dat vlgs mij ook bij iemand, zou het iets te maken hebben met extra druk op wonden? je leest natuurlijk bij iedereen verschillende voorschriften, de een mag zich een tijdje niet douchen, de ander mag na een dag al douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

van alle honderden bh's die ik mannie heb laten zien vanavond vond hij de aldi sportbh nog het mooiste! ik lig a.s. zaterdag bij onze aldi dus voor de deur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg een bh met voorsluiting van de kliniek en was er erg blij mee! heb zelf ook nog een voorsluitingsbh gekocht en dat beviel me prima!!!

trouwens nooit iets van gehoord hoor dat dat niet mocht. en iedere bh komt op de wond (of niet) en die gaf erg veel steun dus waar dat vandaan komt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het van mijn arts,heel duidelijk kreeg ik het te horen,net zoals het verhaal met beugels,ook ten strengste afgeraden.

en ik volg het advies van me arts.dus ik weet niet beter dat het niet mocht,bij ij niet dan

maar ja,hetzelfde verhaal weer wat zich vaak herhaald,iedere arts heeft zijn eigen adviezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb m ook gekocht! zit inderdaad erg comfortabel, is superstevig. helaas waren de maten niet heel uitgebreid, er was er maar eentje in 85D, heb er ook nog 1 in 85C gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

die aldi sportbh is k*t! :104:

moest hem vandaag dragen omdat de ander in de was zat (mocht ook wel eens na al die tijd!), voelde me er erg onzeker door, en ben meteen langs livera gereden, daar hadden ze de triaction alleen nog maar in huidkleur, dus niet gekocht. thuisgekomen dan maar even helemaal geen bh aangehad tot de triaction droog was, heb hem nu weer aan, wat een heerlijkheid!

de stof van die aldi bh is te stevig en zonder rek, dat voelt helemaal niet goed!

na alle begin ellende met de triaction workout van triumph, zweer ik er inmiddels bij! :127:

wat een leuke bikini's al bij livera... en het seizoen moet nog beginnen! ik wacht nog altijd maar keurig af voor ik mezelf in het nieuw ga steken! :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Vanaf vandaag hadden ze weer de sportbh's in de aanbieding dus om 8.30 was ik bij de Aldi. Heb direct 3 gekocht en volgens mij waren er ook maar 3 soorten en ik moet zeggen dat ik zowat alle sportbh's die er waren in 80C heb gekocht. Moet ze vanavond passen en ben benieuwd hoe ze zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.