Ga naar inhoud

Mag je proteineshakes gebruiken na je operatie


Blondy1985

Aanbevolen berichten

Hoi hoi zoals de titel al zegt mag je shakes na je operatie gebruiken

Ik wil echt niet aankomen en ben nog bezig met dieeten

Ik ben nu zo verslaafd aan sporten en omdat dat de eerste weken ook niet kan

Mijn vraag kan ik dit even paar weekjes doen of moet je lichaam

Wel voedingsstoffen nd operatie hebben?

Die misschien daar niet in zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je minimaal het gemiddelde binnen krijgt op een dag zoals de twee stuks fruit, aantal gr. groenten, vlees etc. Je kan voor en na de operatie niet alleen op shakes leven, het lijnen kan je daarna nog altijd weer oppakken en zolang je gezond eet zal je hier niet veel van aan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan absoluut niet lijnen na je operatie. Je lichaam heeft alle voedingsstoffen nodig om de wonden in je lichaam te kunnen laten genezen! Extra eiwitten zijn goed voor de wondgenezing, maar ga alsjeblieft niet alleen lijnen! Dat kan inderdaad na een aantal weken weer als je hersteld bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad niet gaan lijnen meid. Je zal merken dat je lichaam heel veel energie vraagt. Er is in je gesneden en ook nog iets in gestopt wat niet van jou is. Je lichaam heeft het even heel druk daarmee. Natuurlijk kun je op je voeding letten, maar dan meer dat je niet gaat lopen snaaien.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

advies is echt na de operatie niet te lijnen/af te vallen.

zowizo om de vitaminen/stoffen die je nodig hebt binnen te krijgen.

en wat denk je als je afvalt, waar het dan ook gelijk weer af gaat?

nio raadde mij echt af nog 3 kilo af te vallen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proteïne shakes (eiwitten) zijn geen magisch wondermiddel en kan je gerust blijven nemen na je operatie, de extra eiwitten zijn alleen maar goed voor je lichaam.

Maar zoals al is gezegd, even stoppen met diëten na je operatie, je lijf moet veel te hard werken om weer te herstellen.

Als je weer volledig hersteld bent kan je weer met frisse moed (en boobies!) aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.