Ga naar inhoud

Zoe


noes

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Nadat ik er over uit ben dat ik echt voor mijn bv wil gaan en het liefst vandaag nog dan morgen :104:

Moet ik mezelf tot de orde roepen en rustig alle vragen die ik in mijn hoofd heb (laten) beantwoorden en afwegen.

Dit resulteert in de grote zoek tocht die de meesten van jullie allemaal al hebben doorlopen. :wacko:

- Welke Kliniek is voor mij de beste

- Welke chirurg

- Betekend in deze branche ook goedkoop is duurkoop?

- Hoe wil ik de prothese geplaatst hebben . Dual plane of voor de borstspier.

Maar vooral, na het lezen wat er allemaal mis (kan) gaan, de complicaties, kapselvomingen enz enz...l.....\

Ben ik een beetje bang geworden ondanks ik het zoooooo graag wil.. :mellow:

Maar in mijn zoektocht zie ik door de bomen het bos niet meer, maaar... steeds als ik de info vond die ik zocht

dan kwam het uit dit forum. Voor mij dus de reden om me bij jullie aan te melden.

Hopelijk lukt het me (met jullie hulp) om de 'juiste' keuzes te maken. :43:

Noes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noes, welkom op het forum, je bent hier zeker aan het juiste adres voor de meeste informatie over een borstvergroting. Ik wens je veel leesplezier en succes met je zoektocht naar de juiste keuzes! Als er vragen zijn dan stel je ze gerust! Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Andrea..

Ik zie in je log dat je al een behoorlijk aantal keren onder het mes bent geweest.

Dit schrikt mij in eerste instantie best af..

Is het het waard voor je?

Nog enige tips voor me hoe ik meerdere operaties kan voorkomen

... of is dit praktisch onmogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noes,

Welkom op het forum!!

Voor info en hulp ben je hier zeker op het juiste adres. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Heel veel lees plezier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Noes,

Allereerst welkom op het forum!! Je bent hier aan het juiste adres voor alle informatie, maar de hoeveelheid info die je hier kan vinden kan ook weer heel veel twijfel naar voren brengen..

Heb je zelf al enig idee naar welke kliniek of welk ziekenhuis je zou willen?

Hoe je ze geplaatst wil hebben zou ik aan de chirurg over laten, hij of zij kan dit namelijk het beste beoordelen...

En ja complicaties komen inderdaad voor, maar als je hier ook op de site leest hoeveel borstvergrotingen gedaan worden en van hoeveel daar complicaties bij komen is dit maar een klein percentage..

Welke kliniek of chirurg het beste is, is moeilijk te zeggen en je zult dan ook wisselende verhalen lezen.. Want waar de een een goede ervaring heeft, heeft de ander misschien wel een iets minder goede ervaring.. Het gaat ook om je eigen gevoel die de chirurg je geeft..

Ik kan je wel vertellen dat ik nu 2 keer op consult ben geweest bij dr. Nio en 14 november wordt ik door hem geopereerd in het SLAZ, hij werkt ook in de Park kliniek in Rotterdam, echter is dezelfde ingreep daar zo'n beetje 800 euro duurder dan in het SLAZ..

Ook lees ik hele goede verhalen over dr. Demeyere in Gent..

Deze twee chirurgen staan hier op de site bekend als de chirurgen met de gouden handjes..

Wat je het beste kunt doen is bij verschillende chirurgen een consult inplannen om te kijken wat je opties zijn en dan vanuit jouw gevoel de beste keus maken..

Mocht je over een bepaalde kliniek of chirurg meer info willen weten dan heb je rechts bovenin een zoekbalk waar je een zoekopdracht kunt invullen.. Je kunt alleen niet op Nio zoeken aangezien de zoekopdracht meer dan 3 letters moet bevatten.

Mocht je de zoekbalk niet zien kun je links onderin je thema wijzigen in unlimited..

succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindytje,

Ohw echt dr nio!!

Ik heb aankomende maandag een consult met hem gepland staan. :106:

Zaterdag heb ik nog een consult bij diana gabrielse, maar mijn voorkeur na alle gesprekken hierzo gaat

ook uit naar dr Nio in het SLAZ.

Ga jij voor antaomische of ronde protheses en weet je toevallig van beide wat de kosten bij Nio in het SLAZ hiervoor zijn??

Mijn voorkeur gaat na alles wat ik heb gelezen nu uit naar de Anatomische 85%, al kan dat na mijn consulten natuurlijk heel anders zijn.... :107:

Ben jij bij verschillende artsen op consult geweest of heb je direct voor Nio gekozen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hey Cindytje,

Ohw echt dr nio!!

Ik heb aankomende maandag een consult met hem gepland staan. :106:

Zaterdag heb ik nog een consult bij diana gabrielse, maar mijn voorkeur na alle gesprekken hierzo gaat

ook uit naar dr Nio in het SLAZ.

Ga jij voor antaomische of ronde protheses en weet je toevallig van beide wat de kosten bij Nio in het SLAZ hiervoor zijn??

Mijn voorkeur gaat na alles wat ik heb gelezen nu uit naar de Anatomische 85%, al kan dat na mijn consulten natuurlijk heel anders zijn.... :107:

Ben jij bij verschillende artsen op consult geweest of heb je direct voor Nio gekozen?

X

Ik krijg de ronde protheses, 500 cc, extra high profile en dual plane geplaatst.. Ik betaal 3100 euro voor de bv.. Wat de anatomische kosten weet ik niet..

Voor zover ik weet zijn er geen anatomische 85% gevuld, maar zijn dit de ronde.. Dit houdt in dat ze ongeveer tussen de ronde en de anatomische inzitten..

Ik ben alleen bij dr. Nio geweest. Na alle goede verhalen hier te hebben gelezen en het gevoel dat ik bij het consult kreeg heb ik gelijk de knoop doorgehakt om het bij hem te laten doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.