Ga naar inhoud

bh's kopen en veranderende cupmaat


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Morgen ben ik 6 weken po dus ik ga shoppen!

Nou was ik van plan 2 a 3 bhs te gaan kopen. Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van het

Veranderen van de cupmaat na 6 weken nog.

Ik vind het namelijk zonde als ik nu flink ga shoppen en over een maand niks meer pas. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? ? Is de cupmaat na 6 weken stabiel of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn cupmaat is op zich niet veranderd, wel was het gewoon lastig om een goed passende bh te vinden. Na een tijdje als je borsten wat zachter worden en beter op hun op hun plaats zitten zou dit weleens wat makkelijker kunnen zijn. Maar ik draag nu na 9 maanden nog steeds de bh die ik 6 weken po gekocht hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat straks is. Zat zelf ook al te denken om 2 bh's te kopen en dan weer af te wachten. Ik hoor trouwens hele goede dingen over prima donna mbt de pasvorm. Zit alleen wel een prijskaartje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was t zo raar!

ik had aan de pc een D cup gevraagd ,dus ik ging er ook echt vanuit dat ik D cup bhs moest kopen!

Kwam ik met leuke bhs thuis van de new yorker ,wat denk je??

helemaal trots dat ik de D cups moest pakken(de grootste maat!)

Op dat moment zaten ze wel goed naar mijn idee,maar toen ik m eens aandeed thuis waren ze eigenlijk te klein.

achteraf denk ik dus echt dat mn borsten nog meer moesten vormen,want ik draag nu een 75G en die zitten goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn helaas na 6 weken toch nog geslonken.

De BH die ik met 6 weken had gekocht is nu helaas echt te groot.

Moet daar wel bij zeggen dat ik na die 6 weken 4 kilo was afgevallen.

Dat zit er nu weer bijna aan, maar boobs groeien niet meer mee ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het op 2 of 3 bh's houden en na ong een maand of 3 checken hoe ze dan weer zijn.

Heb zelf 3 bh's (type Demi) bij de Hunkemoller kunnen scoren :) en de volgende paar komen pas over een aantal maanden. Anders is t best zonde toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.