Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Esmiralda en ben 34 jaar. Heb 3 kinderen van 15,13 en 11 jaar.

Na de de kinderen te hebben gekregen zijn mijn borsten net als veel andere vrouwen niet meer wat het is geweest.

In de afgelopen 2.5 jaar ben ik langzaam 18 kilo afgevallen en ben nu op 3 kilo na op mijn streef gewicht. Dit heeft er mede voor gezorgd dat mijn borsten vrij leeg zijn en afglijden naar het zuiden :102: .

Ik heb altijd al wat grotere borsten gewild en nu het zakjes zijn geworden moeten ze ook omhoog.

Ik lees me al een tijdje in en het wordt niet altijd makkelijker om keuzes te maken. De prijzen die ik heb gezien daar schrik ik soms van. Dit is ook de grootse reden dat ik nog niks heb gedaan omdat het financieel niet te doen was/is. Nu ben ik op een punt dat ik ga doorzetten en we er voor zorgen dat het financieel mogenlijk is om eidelijk mijn borsten mooi te maken.

groetjes Esmiralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Al een idee waar je naartoe wilt? Of ga je eerst hier eens een hele hoop lezen?

Er is veel te vinden, en er zijn uiteraard goede recensies maar ook minder goede te lezen. Dus doe er je voordeel mee ;)

Heel veel lees- en forumplezier!! En als je vragen hebt die je niet kunt vinden door trefwoorden in te tikken in de zoekbalk rechtsboven, dan shoot!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB, Ik lees heel veel momenteel hier en ik kan alleen nu nog maar aan nieuwe tieten denk.

Sta er mee op en ga er mee naar bed :D. Het is super om alle verslagen van iedereen te lezen.

Ik heb al een idee waar ik een gesprek wil en liever gisteren dan vandaag. je word erg ongeduldig als ik alles hier zo lees ;)

Het forum hier is volgens mij ook erg verslavend met alle gezellig dames hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zag je status net hahaha hier nog 1 hoor. Ben ook alleen maar met bv, bh's en dit forum bezig. Oh ja naast mijn dochter, werk en huishouden ;-)

Ik hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt maar das vast. Er is hier zoveel info en je kan alle vragen stellen en iemand weet er wel antwoord op. Echt een top site dit.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lijkt met de dag erger te worden haha. Geweldig om alle verhalen te lezen en hoe mensen dan erop reageren :35:

Ik weet wel zeker dat ik hier op het forum al een hoop antwoorden krijg op mijn vragen.

Kan niet wachten tot het moment voor mij komt om mijn verslag te schrijven :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker blijven lezen hier en flink sparen, dan kom jij ook aan de beurt voor je verslag. Ik ben ook nog heeeeel ongeduldig aant wachten hoor, moet nog 21 hele nachten slapen..... Pfffff wat een eeuwigheid. Zo gek want die drie weken zomervakantie lijken altijd al om voordat ik de deur op het werk dichttrek....

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er niks over kunnen vinden, maar zijn er hier ook dames bij dokter de Meyere geweest voor een borstlift + porthese en hoe zijn jullie ervaringen?

Ik heb nog geen consult gehad en ga dit nog zeker doen, maar ben er stiekem al uit dat het gaat gebeuren bij de meyere. Ik hoor echt niks dan goed over deze man en wil daar best een paar uurtjes voor rijden ;) Ik ben van mening dat mijn borsten zodanig hangen dat het voor het eindresultaat beter is om ze te liften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niets gelezen over een lift bij Demeyere volgens mij.....

Hij zal het vast en zeker doen, en vast en zeker mooi. Want de littekens die hij achterlaat van een gewone bv, die zijn echt heel mooi! Dus bij het liften zal dat niet anders zijn :)

Als ik iets tegenkom, laat ik het je weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar wil je op consult gaan? Spannend hoor. Je kunt hier in ieder geval genoeg vinden. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil op consult bij dr de Meyere, op zijn vroegst kan ik pas vanaf okt onder het mes (ivm dam tot dam loop) dus wil rond de zomer een consult doen bij hem.

Ik vermaak me hier enorm...heerlijk om alle verhalen te lezen van iedereen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil op consult bij dr de Meyere, op zijn vroegst kan ik pas vanaf okt onder het mes (ivm dam tot dam loop) dus wil rond de zomer een consult doen bij hem.

Ik vermaak me hier enorm...heerlijk om alle verhalen te lezen van iedereen :D

Goede keuze zou ik zeggen :)

Dam tot dam loop! Doe je dat vaker?

Alvast succes in ieder geval daarmee :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB Harlopen doe ik vaker ;), maar dit wordt voor het eerst dat ik de damloop ga doen. Best wel spannend, want het is best een eindje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 10 mile, 16.1 km.......houden van is een heel groot woord, maar we moeten toch een beetje in shape blijven en je moet jezelf af en toe pushen.

De ervaring is natuurlijk ook heel leuk....zou super zijn als ik hem uit kan lopen en mezelf daarna mag belonen met nieuwe boobies! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeeee, weer een Bruno klantje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nee heb nog geen consult gehad. Dat wordt voor mij pas met de zomer als ik vakantie heb, dus jij zal er eerder zijn ;)

Spannend joh ben wel benieuwd wat je te horen krijgt dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Meiden ik sta hier helemaal te stuiteren! :43:

Eindelijk heb ik een consult gepland bij dr. de Meyere!

Jeetje wat ben ik blij en dan gaat het over een consult!, ik wil niet weten hoe ik reageer als ik een datum heb voor de operatie haha

Ik had gewoon ook nog de zenuwen toen ik ging bellen? Ik voel me net een klein kind nu die naar de speelgoedwinkel gaat en misschien wel wat mag uitkiezen om te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo spannend Esmeralda!! Natuurlijk ben je door het dolle heen voor het consult! Had ik ook! En voor de operatie was ik dan helemaal wacko! :) Dus bereid je maar voor op een zeer uiteenlopend gamma aan emoties! (En raap misschien toch al hier en daar wat geduld bij mekaar, zal je nog heel goed kunnen gebruiken :) )

Het wordt dolletjes!

Blij voor je!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend succes bij je consult! En inderdaad wat hierboven gezegd is verzamel heeeeeel veel geduld je zult het zeker nodig hebben! ^_^ liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel, ja geduld is een schone zaak zeggen ze ;)

Gelukkig is het de komende 2 weken redelijk druk hier met vanalles dus gaat de tijd wat sneller.

Ben erg benieuwd naar het gesprek en ik zal op van de zenuwen zijn denk ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.