Ga naar inhoud

zoveel vragen :-/ zoveel schrik voor herstel van dual plane bv


Aanbevolen berichten

Ook hier geen centje pijn gehad, maar dan ook echt helemaal niks... Ik zou t bij wijze van spreken zo weer doen. Ik wilde nog wel even vragen hoe jouw ervaring met champix is? Ik heb het in de kast liggen maar ben nog niet begonnen. Heb je trouwens bevraagd aan je pc of jet mag blijven slikken? Ik had vlak voor mn bv willen beginnen maar Nio zei dat ik beter kon wachten tot na de operatie??

Dat is een goede! Heb ik niet eens bij stilgestaan! Heb een mail gestuurd met de vraag of het kwaad kan... Ik weet niet waarom Nio je aangeraden heeft om daarmee te wachten maar ik hoop dat het geen probleem oplevert voor de operatie :unsure: echt dom van mij!

MIjn ervaringen ermee? Ik zit nu in de 2de week en ik heb zondag als stopdatum eruit gepikt! Ik rook nu al minder omdat het me gewoon minder smaakt en ik loop gigantisch moe! Alles kost me meer moeite, ik sleep me door de dag heen, als ik kon, sliep ik gewoon 48 u! De eerste dag was ik even misselijk na inname van het eerste pilletje, maar daarna niet meer! Ik slaap als een paard en voel me er verder wel goed bij dus (buiten die vermoeidheid maar dat zal me misschien helpen om mij door mijn herstel heen te slepen, als ik moe ben, en dan nog eens pijnstilling erboven op en ik mag toch niets doen, zal ik dus veel kunnen slapen :3: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens, toen ik op consult ging bij Dr Visser, zei ze me nog als je kinderen hebt gehad, dat een dual plane operatie best meeviel?? verder niet gevraagd wat het betekent... is het omdat een bevalling op zich nog pijnlijker is, of omdat je lichaam anders is als je kinderen hebt gekregen en dus het herstel minder zwaar is?

weet iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm Ik weet niet in welke opzichte zij het bedoeld, maar een bevalling is nergens mee te vergelijken. (en ik heb er 3 uitgepoept zonder pijnmedicatie) Maar mijn herstel van de bevalling (kon ik gelijk meer) is ook totaal anders dan bij de bv.

Mssn bedoeld ze dat als je een bevalling hebt gehad dat je een dual plane operatie ook wel overleefd en dus eigenlijk niet zo erg is (dus mee valt) dan een bevalling?

Ieder lichaam is anders en iedereen ervaart haar bevalling en bv toch anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben wel zo de operatie ingegaan met de gedachte dat er niets erger is dan een bevalling en de pijn ervan en daarna knippen hechtingen enzo daarbeneden , en na m'n borstvergroting echt geen pijn gevoeld weet niet of die gedachten heeft geholpen

Heb meerdere pijnlijke dingen moeten ondergaan en steeds de gedachte van de bevalling bij gehaald en alles viel echt mee , dus bij mij helpt het wel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring, ik ben afgelopen zaterdag geopereerd (26 okt) dus 2 dagen geleden, de tweede dag had ik wat pijn of ja echt pijn is t niet echt te noemen, ik heb gewoon een druk op mijn borst en voel t als ik beweeg, oh ja en lachen is wel pijnlijk! Maar t is nu maandag en slik al geen medicijnen meer! Wat mij wel echt tegenvalt is het slapen, ik slaap normaal op mijn zij en dat gaat nu niet, dus heb wel rugpijn nou maar ja je moet er wat voor over hebben! En daarbij heb ik mijn buik ook nog open liggen want die hebben ze ook meteen gedaan, dus alleen de borsten... Meid ik was ook super zenuwachtig van te voren ook al wist ik dat ik veel pijn kan verdragen, was toch bang maar het valt allemaal reuze mee! (Voor mij dan) succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel voor de reakties! ik ben afgelopen vrijdag (25 oktober) geopereerd en eerlijk gezegd was die dag eentje om snel te vergeten :-( ik was tot niets in staat, alles deed pijn!

de dag nadien stond ik op, zo stijf als een plank en een uurtje later kwamen mijn spieren wat soepeler en kon ik ineens heel veel zelf doen zonder pijn :1:

inmiddels 3 dagen po en ik neem mijn pijnstillers volgens schema en voel af en toe wel een steek of een drukkend gevoel (vooral als ik van lig naar zit ga, precies of die dingen wegen 100 kg), maar eens ik op dreef ben en alles in slow motion doe, lukt het pijnloos allemaal goed! ik wil de komende dagen de pijnstilling wel proberen minderen en zien wat het geeft! voorlopig kan ik nog heel veel uit handen geven tot volgende week woensdag, dan sta ik er alleen voor en als het zo blijft vooruit gaan als nu, heb ik er een goed oog in :3:

zo zie je maar dat idd elke persoon anders is in zijn herstel en ben blij dat ik tot de groep mag behoren die een dual plane operatie zo weer opnieuw zou doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.