Ga naar inhoud

Jenna : 22 november : Dr. de Meyere : Artemedis ( Geannuleerd)


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Ik ben 26 jaar en twijfel al jaaaaaren over een eventuele borstvergroting.

Ik ben over de voorbije jaren heel wat kg's vermagerd en dat heeft natuurlijk ook z'n gevolgen gehad op mijn borsten. Ik ben redelijk tevreden over de grote (laat ons zeggen kleine C/grote B hangt wat af van BH-merk) maar waar ik zo'n complex over heb is het volume. Daar het vermageren zijn mijn borsten bovenaan heel wat volume kwijt (zijn niet meer zo mooi rond en vol als vroeger) :17:

Als ik een push-up bh draag dan krijg ik dat volume bovenaan mijn borsten wel terug, en dat is resultaat dat ik ook graag zou willen van de borstvergroting: het volumwe bovenaan terug krijgen (dus niet noodzakelijk naar een mega grote cup gaan :D dat vind ik mooi bij iemand anders, maar past denk ik gewoon niet bij mij en mijn lichaam)

Ik ben al een hele tijd aan het meelezen op dit forum, en ik zie dat Dr. Plovier van de BE Clinic wel erg populair is. Ik ben dan ook enkele maanden geleden bij hem op consultatie geweest.

Mijn eerste indruk van de praktijk was zeker goed: modern en proper gebouw, vriendelijk onthaal,...

Alleen had ik tijdens de consult zo wel wat het gevoel dat ik een nummertje was. De consult heeft hooguit 15min geduurd en ik voelde wel dat het precies niet langer kon duren. Dr. Plovier heeft me uitleg gegeven over verloop van de operatie, wat wel en niet kan en dan ook mijn borsten afgemeten.

Ik had dan ook een hele vragenlijst, maar was wat beschaamd om alle vragen te stellen (net omdat ik het gevoel had dat alles nogal rap moest gaan (ook al zei hij van ja nee geen probleem doe maar...toch voel je dat wel aan. Wat me absoluut niet op mijn gemak stelde! Het gaat tenslotte om een operatie, je laat in je lichaam snijden en daar komen toch heel wat vragen en twijfels bij).

Hij vroeg ook welke cup maat ik wil, maar ik zei dat ik geen cupmaat in gedachten heb, maar dat ik het volume belangrijk vind. Ik heb dan maar zelf gevraagd welke 'maat' van implantaat hij zou plaatsen, en hij toonde me het implantaat. Viel qua volume wel heel goed mee, niet te groot (ik weet dat Dr. Plovier bekend staat om hele grote borsten te maken!)... en daar bleef het dan ook bij.

Maar wat ik nu zo raar vond was dat hij met mij helemaal niet heeft besproken of die maat bij me past, of ik dat een goede maat vind, .... Daar dient toch de eerste consult voor?

Dan heb ik op die forum gelezen dat hij net voor de operatie bespreek welk implantaat (maat) hij zal zetten, maar dat vind ik toch een beetje beangstigend!

Na de consult ging ik naar de receptie, kreeg ik alle info en werd me al onmiddellijk een datum voorgesteld. Toen had ik wel iets van 'hola...ik moet hier wel nog eerst eens over nadenken' en de receptioniste vertelde me dat iedereen hier altijd tevreden is en dan hij bekend is,...

Dat kwam toch wel heel commercieel over...Ok, zij moeten ook hun brood verdienen, maar dat bedoel ik dus met 'ik voelde me een nummertje' :22: terwijl ik toch wel veel meer van die eerste consult had verwacht (bespreken welke maat bij me past, meer tijd voor vragen te stellen zonder het gevoel te krijgen dat het rap moet). Voor de rest leek hij me wel een aardige, sympathieke en bekwame man...

Daarom mijn vragen naar jullie toe:

  1. wat was jullie ervaring met de eerste consult?
  2. Werd de maat ook bepaald en besproken net voor de operatie
  3. Hadden jullie ook foto's mee voor de operatie van hoe je je borsten wilt (want ik heb begrepen dat hij ze perfect namaakt)
  4. Vermits ik niet van een B cup naar een E-cup of F-cup wil gaan, denken jullie dan dat Dr. Plovier voor mij de ideale chirurg zal zijn? Zal hij 100% rekening houden met mijn wensen?
  5. Hij raadde me aan: rond implantaat (zorgt voor volume bovenaan) achter de spier (dual pane), het aantal cc weet ik dus niet. Wat is jullie ervaring met de pijn? Duurt die lang?
  6. Ik heb begrepen dat je een ziektebriefje krijgt voor het werk. Hoe lang zijn jullie thuis gebleven? Wat was de reactie op het werk (wantja op het briefje staat natuurlijk de naam van de dokter en zo kan je snel te weten komen dat het om een esthetische ingreep ging en geen levensnoodzakelijke operatie). Of hebben jullie geen ziekteverlof genomen maar gewoon vakantiedagen opgenomen?
  7. Hebben jullie je borsten gemaseerd na de operatie, of is dat niet nodig?
  8. Hoelang duurt het eer de beide implantaten netjes op zijn plaats zitten (ze allebei mooi gezakt zijn) Want ik heb foto's gezien van dames net na de operatie, en ik ben soms echt verschoten! Sommige zaten zo hoog, en soms ook wel niet gelijk of scheef...Hoelang duurt dat eer alles goed ligt zeg maar
  9. Heeft iemand van jullie kapselvorming gekregen (daar ben ik erg bang voor) is daar medicatie voor (volgens Dr. Plovier niet)
  10. Zou ik nog naar andere pc's op consultatie moeten gaan (wordt altijd aangeraden maar ik zou niet weten welke andere nog) Enig advies?

Ik weet dat dit een lange post is, maar ik zou jullie ontzetten dankbaar zijn voor jullie reacties. ik ben namelijk wel wat bang of alles wel goed zal gaan, of de borsten mooi gaan zijn, of alles mooi op zijn plaats zal komen, dat ik geen infecties of kapselvorming krijg, ....

Veel liefs!

J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo J.

Ik ben al 2x bij dr. Plovier geopereerd en binnenkort volgt de derde keer. Ik ben zelf erg tevreden ondanks dat ik wel wat complicaties heb gehad. Ik zal proberen je vragen stapsgewijs te beantwoorden.

1. Mijn eerste consult verliep ook vrij vlot eigenlijk. Eigenlijk alle contacten met hem verlopen vlot. Hij is gewoon een beetje zakelijk op dat gebied, bespreekt wat nodig is en klaar. Hij doet niet aan passessies en besluit het liefst tijdens de operatie wat voor maat hij gaat gebruiken.

2. De maat wordt voor de operatie nogmaals besproken. Ik heb tijdens consult besproken hoeveel cc hij dacht te gaan plaatsen en voor de operatie hebben we dat nogmaals besproken.

3. Ik heb zowel op het consult als voor de operatie foto's meegenomen en die heeft hij uitgebreid bekeken. Ik zou dus zeker mooie plaatjes zoeken van wat je wilt!

4. Hij zal zeker rekening houden met je wensen qua formaat. De eerste keer heb ik zelf gezegd dat ik echt niet meer als 400 cc wilde en hij heeft netjes de 400cc geplaatst. Dus als je echt een bepaalde maat of volume in je hoofd hebt moet je dat duidelijk zeggen en dan luistert hij daar echt wel naar!

5. Ik heb ook rond, maar Plovier werkt alleen maar met rond volgens mij. Ieder geval merendeels. Ik heb wel flink pijn gehad de eerste paar dagen, maar goed je medicatie innemen en dan is het wel te dragen.... En ja achter de spier / dual plane doet gewoon meer pijn als voor de spier!

6. Ik heb geen ziektebriefje gekregen van de kliniek, wel een brief voor de huisarts, de eerste keer heb ik het in mijn vakantie gedaan en de tweede keer toen ik voor complicatie moest geopereerd ben ik wel in de ziektewet gegaan.

7. Ik heb niet gemasseerd, ik heb begrepen dat dit met ruwe prothese ook niet mag of nodig is.

8. Na een week of 4 zat alles hier wel op zijn plek ;) maar dit duurt bij de ene langer als bij de ander.

9. Ik heb geen kapselvorming gekregen, maar heb ook pas sinds 2 jaar protheses.

10. Natuurlijk kun je bij andere plastische chirurgen op consultatie gaan. Dan kun je voor jezelf kijken waar je goed bij voelt! Ik kan wel zeggen dat je naar Plovier moet gaan, maar je moet vooral doen waar je een goed gevoel bij hebt!

Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben dan niet bij dr. Plovier geweest, maar voor mijn eerste en tweede consult bij dr. Nio in het SLAZ, hij werkt ook in de Park kliniek

  1. wat was jullie ervaring met de eerste consult? Dr. Nio nam uitgebreid de tijd voor me om alles uit te leggen en ik had alle tijd om vragen te stellen dus een zeer relaxed consult.
  2. Werd de maat ook bepaald en besproken net voor de operatie Ik heb tijdens het consult de soort prothese en het aantal cc afgesproken dus dat staat al vast.
  3. Hadden jullie ook foto's mee voor de operatie van hoe je je borsten wilt (want ik heb begrepen dat hij ze perfect namaakt) Ik heb inderdaad foto's meegenomen van borsten hoe ik ze graag zou willen hebben qua grootte
  4. Vermits ik niet van een B cup naar een E-cup of F-cup wil gaan, denken jullie dan dat Dr. Plovier voor mij de ideale chirurg zal zijn? Zal hij 100% rekening houden met mijn wensen? Omdat jij je al niet op je gemak voelde tijdens het consult denk ik niet dat dr. Plovier de juiste chirurg voor je is.. Dat hij mooie borsten maakt en echt naar jou wensen zal luisteren denk ik wel
  5. Hij raadde me aan: rond implantaat (zorgt voor volume bovenaan) achter de spier (dual pane), het aantal cc weet ik dus niet. Wat is jullie ervaring met de pijn? Duurt die lang? Ik heb nog geen bv gehad dus hoe het herstel gaat weet ik niet... Ik heb in ieder geval 6 weken vakantie opgenomen om goed te kunnen herstellen.. ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet, maar je mag in principe 6 weken niet tillen.
  6. Ik heb begrepen dat je een ziektebriefje krijgt voor het werk. Hoe lang zijn jullie thuis gebleven? Wat was de reactie op het werk (wantja op het briefje staat natuurlijk de naam van de dokter en zo kan je snel te weten komen dat het om een esthetische ingreep ging en geen levensnoodzakelijke operatie). Of hebben jullie geen ziekteverlof genomen maar gewoon vakantiedagen opgenomen? Ik heb vakantie opgenomen aangezien mijn werkgever een ziekmelding vanwege een esthetische ingreep niet nodig vindt.. een eigen keuze dus onbetaald verlof of mijn vakantie dagen opnemen... Indien je je wel ziek meld kunnen ze je loon stop zetten.
  7. Hebben jullie je borsten gemaseerd na de operatie, of is dat niet nodig? Daar kan ik geen antwoord op geven.
  8. Hoelang duurt het eer de beide implantaten netjes op zijn plaats zitten (ze allebei mooi gezakt zijn) Want ik heb foto's gezien van dames net na de operatie, en ik ben soms echt verschoten! Sommige zaten zo hoog, en soms ook wel niet gelijk of scheef...Hoelang duurt dat eer alles goed ligt zeg maar Dat is bij iedereen anders... bij de een is het al na 6 weken gezakt, maar je herstel periode kan ook een jaar duren
  9. Heeft iemand van jullie kapselvorming gekregen (daar ben ik erg bang voor) is daar medicatie voor (volgens Dr. Plovier niet) Ik moet mijn bv nog krijgen
  10. Zou ik nog naar andere pc's op consultatie moeten gaan (wordt altijd aangeraden maar ik zou niet weten welke andere nog) Enig advies? Ik zou zeker nog bij andere pc's op consult gaan, zeker omdat je je niet goed voelde bij dr. Plovier... Ik raad je Nio aan omdat ik daar positieve ervaringen mee heb..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Cindy en Andrea voor jullie reacties!

Vind het echt leuk dat ik hier mijn twijfels/vragen/... kwijt kan bij jullie :49: !

Cindy: wat voor een complicatie als ik vragen mag? Hopelijk toch niet te erg en is alles ok nu? En wat heeft jou doen kiezen voor Plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat je mij bedoelt ;)

Maar na mijn eerste bv zijn de borstspieren te strak aangegroeid waardoor ik last bleef houden van mijn borstspieren. Toen heeft Plovier mijn spieren opnieuw losgemaakt en de protheses vervangen omdat in niet tevreden was over de grootte, ondanks. Dat ik zelf had gezegd dat er max. 400cc in mocht.

Nu draaien de protheses die ik heb rondjes in mijn borst, dit hoort niet en gebeurd zelden, Plovier gaat me nu nieuwe protheses geven die nog ruwer zijn en beter vastgroeien.

Ik ben dus tot nu toe altijd prima geholpen door hem.

Ik heb voordat ik bij hem kwam eerst nog 2 andere consulten gehad en ik ben blij dat ik het daar niet heb laten doen, want dan was Ik zeker ontevreden geweest. Bij de ene zou ik ronde protheses krijgen van 280 cc terwijl ik nu 600 heb en bij de ander zou ik anatomische krijgen van 340 en dan had ik weinig volume bovenin gehad en bovendien was ik beide meer geld kwijt als bij Plovier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames

Bedankt voor jullie reactie, en sorry voor het omwisselen van jullie namen :)

Niemand anders die bij Dr. Plovier is geweest en een reactie wilt laten :103: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 23 augustus een prothesewissel gehad bij Plovier.

Mijn vertrouwen in hem was zo groot dat ik consult en operatie achter elkaar had.

Wel mail contact gehad van te voren met vragen en foto`s doorgemaild van mijn borsten.

Ben erg tevreden met het resultaat hoewel ze nog wel wat meer moeten zakken maar dat kost nu eenmaal tijd.

Mijn wens was grote borsten en hij heeft tijdens de operatie bepaald wat er in kon.

Ben 1.80 dus ze zijn wel in verhouding met mijn lichaam.

Het verplegend personeel was ook erg lief, heb mezelf absoluut geen nummer gevoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 september geweest bij Plovier.

Ook net als Guzzi veel mailcontact gehad en vervolgens consult en operatie achter elkaar.

Hij praat van zichzelf al erg snel had ik het idee. Ik had ook een paar vragen opgeschreven maar hij praatte zo snel en veel dat hij meteen in zn verhaaltje bijna al mn vragen al had beantwoord!

Moest foto's laten zien en gezegd welke cup ik wou en de rest helemaal aan hem overgelaten. Ik vroeg om een cup D ( had eerst 70B) en heb 485 cc gekregen.

Ik heb die stickers meegekregen vd implantaten, hoe kom ik erachter wat voor profiel enzo ik heb, ik lees er hier veel over maar ik kom er niet helemaal uit, ook omdat ik dit allemaal niet met de dokter besproken heb. En ik weet eigenlijk ook niet of ik dual plane heb of helemaal achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

Ik ben ook geholpen door Dr.Plovier en ik ben ook heel blij over het resultaat.

Zoals al aangeven dien je foto's mee te nemen naar Plovier van hoe je wil dat je borsten worden na de bv.

Plovier maakt deze foto dan voor je na,

dus je hoeft niet perse een cupmaat op te geven als je dat niet weet.

je dient alleen een goeie duidelijke foto (met naakte borsten) meenemen.

Daarnaast kan je altijd aangeven dat je maximaal bijv 400cc wil krijgen.

Ik heb ook foto's meegenomen en deze zijn perfect nagemaakt :)

Hierop het forum staan veel mooie foto's bijvoorbeeld! ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties :54: !

Goh, ik lig er echt wakker van hoor... misschien heb ik het me allemaal wat ingebeeld ! Ik zie echt mooie resultaten van hem, maar heb hier ook 2 negatieve posts gelezen, en dan ga je toch meer twijfelen.

Ik wil ze wel graag achter de spier, niet voor...dus dacht ook aan een consult met Dr Demeyre maar dat is dan al geen optie meer :) ! Ik wil echt dat volume bovenaan en als ik neerlig, dat m'n boobies niet helemaal naar de kant schuiven..zoals nu het geval is bij m'n natuurlijke boobes (gatver seg, lijkt toch nergens op :) )

Maar ik weet zeker wel dat ik een borstvergroting wil ! Ik keek daarnet nog in de spiegel enja... :)

Fijne avond dames en tot snel !

Veel liefst x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenna,

Ik ben ook een zeer tevreden klant van Plovier.

Kan me wel voorstellen dat je nogal overrompeld was, had ik zelf ook "last" van maar alle goede verhalen en mooie foto's van andere Ploviertjes hebben me overtuigd dat ik bij de juiste was.

Z'n werkwijze is door de andere dames uitgelegd en daar kan ik me helemaal in vinden, ben zelf juist blij dat hij geen uitspraken doet over de uiteindelijke maat aangezien ik daar uiteindelijk niet tevreden mee was geweest.

Ik wilde nml op een grote D uitkomen en heb nu een F en ik ben zoo blij dat ik naar zijn advies heb geluisterd. (Aangekleed lijkt t eerder op een D dan op een F)

Het verplegend personeel is heel vriendelijk en lief en dat maakt ook dat je echt geen "nummer-gevoel" hebt.

Lees de operatieverslagen, daar valt echt een hoop info uit te halen en veel succes met je beslissing :-)

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag dames!

Vandaag had ik mijn consult bij Dr De Meyere in Gent.

Ik had al eerder een consult gehad bij Dr Plovier en Diana Gabriels.

Bij Plovier had ik eerder een 'ik ben een nummer' gevoel, en las op het forum ook dat hij bij 3 meisjes toch een chirurgische fout heeft gemaakt dus dat stelde me niet gerust. Ik zie hele mooie resultaten van hem, maar dat stelde me gewoon niet gerust (is een persoonlijk gevoel:) )

Consult bij Diana Gabriels: vriendelijke dame, verschoot een beetje dat zij zelf geen arts is en dus niet opereert. Zij stelde me Dr Schiettecatte voor, en 350 cc rond, dual plane.

Ik wilde heel graag dual plane omdat dat de kans op kapselvorming wat vermindert, je borsten mooi op hun plek blijven als je neerligt (nu hangt alles gewoon langs de zijkant, en daar schaam ik me erg voor tijdens het vrijen) en het je minder 'hangborsten' zou geven.

Ikzelf heb momenteel een kleine C cup (neigt eerder naar een B'tje) door heel wat kg's te vermageren de voorbije jaren. Ik had vroeger een D-cup en weet dus wat het is om mooie volle borsten te hebben. De vulling bovenaan is er bijna niet meer, en dat wil ik terug. Ik wil graag ronde, volle borsten...

En dus vandaag consult gehad bij De Meyere! Ik kan alleen maar alle positieve reacties hier bevestigen. Het is een super lieve, zachte en aardige man. Hij geeft duidelijke uitleg en geeft je ook realistische verwachtingen! Hij neemt de tijd voor vragen te beantwoorden, en ik heb ook verschillende prothesen mogen passen.

Hij besloot uiteindelijk voor 300 à 350 cc (jeeej, opvullen maar! :D ) en rond voor de spier!

Ja inderdaad, voor de spier ! hij heeft me kunnen overtuigen! Praise the Lord :D

Hij liet ook weten dat het allemaal pas beslist kan worden tijdens de operatie zelf...er mag ook een familielid of partner komen kijken en aangeven of het goed is, of er meer of minder in moet :) (handig toch :D ?)

Ik heb meteen ook de datum vastgelegd: 22 november is mijn dag :126::1bouncingboobs:

WOEHOE! Ben zo blij !!!!

Ik post zo snel mogelijk een foto van mijn borsten!

Ik had nog een vraagje: zou er iemand me een foto kunnen doorsturen (iemand met prothese voor de spier) waarop je neerligt, zodat ik kan zien hoe de borsten dan vallen (is een hele raar vraag, weet ik..maar dat is een belangrijk punt voor mij. Ook al verzekerde hij me dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken...ik weet gewoon niet hoe ik het me dan moet voorstellen)

Nou dames :) ben heel blij dat ik mijn verhaal hier met jullie kan delen !

Veel liefs

J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!! De 22e is een populaire dag bij hem zie ik hihi

Zo te lezen heb je ook een super consult gehad zoals zovele dames die bij hem zijn geweest.

Ik zal je titel even aanpassen en verhuizen naar operatie verslagen. Is het allemaal nog echter ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!!

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!

Ben zo blij, nog 5 weekjes aftellen :1bouncingboobs:

En ja, ik mag eerst (9u), dan is het aan Adevries en dan aan Oscar :) alle3 na elkaar ! Zo toevallig maar wel echt heel erg leuk gewoon!

@Javaantje: haha :D ja hij heeft me gewoon kunnen overtuigen! Hij vertelde dat ze nog mooi op hun plek blijven als ik neerlig, dat er een mooie bolling kan komen bovenaan (nou dat hoop ik echt, ik zei dat ik ze niet te natuurlijk wil maar ook niet te 'fake', iets er tussenin met toch genoeg bolling en mooi rond...en had dan foto's mee en hij zei dat dat zeker ging lukken. Die foto's zijn echt mijn droomborsten, maar ik probeer me er niet blind op te staren :( want dan kan ik mss wel teleurgesteld zijn). Verder zei hij ook dat door ze voor de spier te plaatsen ze ook dichter bij elkaar zouden staan (score!).

En ja het is gewoon ook minder ingrijpend en kan dan ook weer sneller gaan sporten!

Ik probeer hier om die foto's bij mijn berichtje te zetten maar snap niet goed hoe ik dat moet doen.

Veel liefs allemaal :54: xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dan heeft die je goed overtuigd ;) ... Nee meis je moet echt niet focussen op die droomboobs maar ook niet echt focussen op het aantal cc... Anders zal je zwaar teleurgesteld zijn, net als ik...

Vanaf nu aftellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag lieve meiden allemaal

Ik heb erg lang getwijfeld of ik dit topic zou aanmaken, omdat ik geen negatieve sfeer op dit forum wil brengen..maar dit moet me echt van het hart, en dat kan enkel hier.

Ik sta normaal gepland op 22 november, maar ik las 2 weken geleden toevallig een post hier van een meisje, en zij was terecht gekomen op het klachten forum voor siliconen (ohja, daar is dat forum weer...)

Ik ben toen ook eens gaan kijken op dat forum en schrok me rot!!!!

Al die vrouwen die hun prothese hebben laten verwijderen omdat ze er ziek van werden (auto immuunziekten, kanker, reuma, vermoedheid,...) en dan weer beter werden van zodra hun prothesen eruit waren (nouja de meesten toch).

De meeste van deze vrouwen hadden wel hun prothesen al jaren geleden laten zetten, en vaak waren het ook saline implantaten.

Maar er zaten ook vrouwen tussen die 2 of 3 jaar geleden hun prothesen hadden laten zetten, en dan van bekende merken en met cohesieve gel. Ik ben dan ook wat verder gaan lezen hierover, en ben wel op een aantal studies gevallen die dus beweren dat siliconen prothesen gevaarlijk kunnen zijn.

Ze gaan sowieso allemaal 'zweten' (= kleine siliconenparticels die vrijkomen in de bloedbaan en lymfeklieren) en ze kunnen ook allemaal scheuren. Bij coheviese gel voel je dat dan niet, daarom moet je ook elke 2 jaar een MRI scan doen om te checken of de siliconen niet gescheurd zijn en of ze niet lekken (dit staat trouwens ook zo in de brochure van Mentor, op hun Amerikaanse website). Best is dan ook om zeker om de 10 jaar de prothesen te wisselen, maar bij een wissel is de kans op complicaties (bvb kapselvorming) groter dan bij de eerste keer dat een prothese wordt geplaatst (al deze info komt ook van de Mentor brochure)

En de ene studie spreekt uiteraard de andere tegen...

Pfffff :102: dat heeft mijn droom wel even aan diggelen geslaan!

Ik wist helemaal niet dat vrouwen ziek konden worden van siliconen prothesen, nog dat er elke 2j een MRI scan moet komen, en ook niet dat de kans op complicaties bij een wissel verhoogt.

Nu zit ik dus met twijfels, omdat ik al die enge dingen van die vrouwen heb gelezen!

Ga ik er nog mee door of niet? Wat als ik er ook ziek van word (je moet maar net die ene zijn)...

Vind ik mijn borsten echt zo lelijk dat ik dat risico wil nemen??

Ga ik het financieel ook iedere keer kunnen om om de 10j te wisselen?

Mijn moeder heeft 10j geleden ook kanker gehad (gelukkig genezen), en ik denk dan dat dit misschien wel in onze genen zit, en dat de implantaten het misschien gaan trigeren bij mij en ik daardoor mss ook wel ziek word (mijn moeder heeft 3j geleden ook prohesen laten zetten, en zij heeft geen klachten die ze anders ook niet had).

Ik had al zo'n beeld voor me van mijn nieuwe boobies, verheugde me al om nieuwe mooie lingerie te gaan kopen en bikini's, mooie jurkjes en topjes,... En misschien zijn mijn borsten niet zo erg lelijk, maar de bolling bovenaan wil ik terug (had vroeger een mooie volle D) en dat vind ik nu net zo mooi (nu hebben mijn natuurlijk borsten eerder een anatomische vorm, ze zijn niet volledig plat maar ik vind ze wel wat hangen en ze staan naar buiten toe), ik ben echt zo gefixeerd op mooie ronde borsten (niet te fake, maar toch meer fake dan natuurlijk)

ik zie dan al die mooie foto's hier en lees al jullie verhalen :) en dan zeg ik 'dat wil ik ook!' maar dan denk ik weer:

ja maar wat als! Stel dat ik er ziek van word, dan ga ik mezelf echt voor de kop slaan :dash1: en ga ik zeggen 'stomkop, waarom heb je dat nou gedaan, je borsten waren niet eens zo 'lelijk'!!!

Ik heb foto's toegevoegd van mijn 'huidige situatie' (ik heb ook een schuin litteken van 4 cm op mijn linkerborsten, en 2 littekens tussen mijn borsten, alle3 van huidvlekken die zijn weggenomen)

En ik heb ook foto's toegevoegd van wat ik erg mooi vind

Veel liefs

J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.