Ga naar inhoud

Robine : 13 november 2013 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Hè ladies,

Ik word 13 november geopereerd in privékliniek "atlas kliniek" te Meise, iemand ervaring met dit ziekenhuis en chirurg willekens?

Ik twijfels nog over de maat, 445 cc of 470 cc.... Vind het zooooo moeilijk om in te schatten welke cupmaat dat ongeveer wordt.... Kan iemand me tips geven ?

Liefs R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, nou ik heb geen ervaring met de kliniek. Alleen de protheses kan ik wel wat over vertellen. Ik ben 3 dagen geleden geopereerd ik heb 295 cc en had cup À nu cup C. Dit kan ook nog veranderen nadat de zwelling voorbij is. Welke cup heb je nu dan? Gr. Nolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

het valt bij iedereen anders uit hoor, ik heb 435 en 6cm projectie en kom van een b en heb nu een d.

maar die 25cc zijn eigenlijk maar 2soeplepels verschil hoor :) ik zou voor de grootste gaan, als je twijfelt moet je altijd de grootste nemen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat is geheel afhankelijk van het soort protheses, welke projectie deze heeft.. Ik ga met mijn 500cc waarschijnlijk uitkomen op een D/E cup...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robine,

Ik denk dat het ook een beetje ligt aan je uitgangs positie. Ik had bijvoorbeeld genoeg weefsel om de prothese te bedekken en zitten dus voor de spier. Het kan dus zo zijn dat jij misschien minder weefsel heb en het mooier is om achter te doen omdat je anders de randen van de prothese ziet. Ook als je een intensive sporter bent kan het soms te adviseren zijn om ze voor te plaatsen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.