Ga naar inhoud

Borstvergroting verbetert seksleven van vrouw


Aanbevolen berichten

Bron : http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1723365/2013/10/15/Borstvergroting-verbetert-seksleven-van-vrouw-omdat-ze-dat-vooral-zelf-wil.dhtml

Vrouwen die onder het mes gingen om hun boezem te vergroten, zijn meer tevreden over hun seksleven na de procedure. Maar striemen als gevolg van de grotere borsten kunnen wel deze seksuele boost verstoren.

Braziliaanse wetenschappers bevroegen 45 vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan. Professor Paulo Guimaros en zijn collega's gaven de geopereerde dames een vragenlijst over de kwaliteit en de seksuele tevredenheid van hun seksleven. De deelneemsters vulden deze twee, vier en achttiende maanden na de cosmetische ingreep in. Alle 36 vrouwen in het onderzoek die achteraf geen striemen ontwikkelden, hadden een beter seksleven en waren hier ook meer tevreden over.

Belangrijk onderdeel
De Amerikaanse plastisch chirurg David Reath verklaart hoe een borstvergroting het seksleven van vrouwen kan verbeteren: "Ik denk dat de borst een belangrijk onderdeel is van het vrouwenlichaam. Het bepaalt hoe ze zich voelt over zichzelf, hoe haar kledij past en haar sexappeal. Het komt vaak voor dat een vrouw zich na zo een operatie zelfzekerder voelt, dat ze het gevoel krijgt dat haar uiterlijk vanaf dat moment eindelijk bij haar innerlijk past.

Andere verklaringen
Sommige experts geloven dat er een andere psychologische verklaring voor is. Professor in de psychologie Tomi-Ann Roberts legt uig: "Wanneer we veel moeite hebben gedaan voor iets, hier veel geld en tijd aan hebben uitgegeven, dan proberen we die moeite te rechtvaardigen. Het goede gevoel dat we er achteraf aan overhouden is door de moeite, niet door de daad zelf."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het wel.... Als ik zie wat voor negatief effect de schade aan mn borsten heeft gehad op mn sexleven (remming)

man kan niet wachten totdat ik weer mn "oude ik" ben, maar dan wat gevulder....

En wat een rare verklaring op het einde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met deze stelling ga ik volledig akkoord. Voor de meeste vrouwen onder ons is het cruciaal geweest om een borstvergroting te ondergaan, ons zelfbeeld!

Ik was altijd al een vurige madame, maar sinds mijn borstvergroting voel ik me de meest sexy lady op de wereld! En daar heeft mijn ventje daar weer helemaal geen probleem mee! Zijn woorden : "Het is de beste investering ooit geweest!" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog druk aan het herstellen, maar ik voel me nu al meer sexy. Ik denk dat je dat dan ook gaat uitstralen wat natuurlijk alleen maar positief is voor je seksleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik straal ook al meer en voel me beter in mijn vel en ben maar 1week po :) denk dus ook dat je daardoor een beter seksleven hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het er helemaal mee eens!

Ik voel me heel erg zelfverzekerd na mn bv en had van de zomer bijna de neiging om gewoon geen kleding meer te dragen, gewoon omdat het kon en ik t liefst m'n borsten de hele dag wilde zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.