Ga naar inhoud

borst vergroting na zwangerschap overweeg naar bruno de meyere te gaan! graag ervaringen!!


Kiekerdie

Aanbevolen berichten

hoi dames,

ik en 3 maanden geleden bevallen van een zoontje en natuurlijk zo trots als een aap met 7 lullen :5:

nu zijn me borsten niet meer wat het was... theezakjes verhaal -_-'' het bekende verhaal bij veel vrouwen die een kindje hebben gekregen denk ik zo maar

nu wil een borstvergroting laten doen omdat ik gewoon weer een volle boezem wil...

ik ben door een vriendin door verwezen naar Bruno de meyere ik zou graag wat meer van dames willen horen die daar zijn geweest en hun ervaring met hem,

ook resultaten en nadelen zou ik graag willen weten!!

hoop dat jullie me wat meer info kunnen geven groetjes Kiki :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom :)

ben zelf niet naar demeyere geweest, maar hij staat hier bekend als de pc met gouden handjes :)

hij plaatst voor de spier en in uitzonderlijke gevallen ook dual plane :)

je kan meer informatie vinden rechtsboven in de zoekbalk, als je deze niet hebt moet je jou thema wijzigen in unlimited links vanonderen

veel zoekplezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ik ben ruim 2 weken geleden geopereerd door de Meyere en had ook door zwangerschappen en ook door gewichtsverlies last van hangende borsten. Dr. de Meyere heeft mijn borsten nu weer helemaal gevuld en ze zijn geweldig!! Hij staat hier inderdaad heel goed bekend.

Omdat je pas bent bevallen(gefeliciteerd trouwens) is het volgens mij wel verstandig om even te wachten. Min 6 maanden als ik het goed heb, maar hang me er niet aan op ;)

Je kunt natuurlijk altijd een afspraak maken om te vragen hoe of wat.

Dr. de Meyere plaatst bij voorkeur voor de spier, maar als je niet genoeg weefsel heb zal hij het dual plane plaatsen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.