Ga naar inhoud

marieke28 : 17 oktober 2013 : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

Ik lees al geruime tijd mee en ben al een stuk wijzer geworden door al jullie verhalen en foto's.

As. donderdag word ik geopereerd in de Velthuiskliniek en ik krijg 320 cc dual plane. Ik zie enorm tegen de operatie op en voel me nu ook niet lekker! Maakt dat wat uit voor de operatie? (keelpijn, hoofdpijn)

Ik ben 32 en heb twee kleine zoontjes. Eén van 5 en één van 1.. De paniek slaat een beetje toe!! Ik heb de eerste week hulp van mijn man. Maar daarna moet ik het echt zelf doen. Gaat het me wel lukken met die kleine vooral?!

Pffff. Ik wil het zo graag maar nu het dichterbij komt word ik er vooral erg nerveus van...

Groetjes,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Marieke,

Je moet er rekening mee houden dat je de eerste 6 weken niet mag tillen, in ieder geval niet zwaarder dan 2 kilo en ook je ellebogen niet hoger mag doen dan je schouders.. Dus met die kleinste wordt dat wel lastig denk ik, maar daar zijn ook trucjes voor natuurlijk.. zorg dat je alles binnen handbereik hebt en dat er een trapje in bv de keuken staat..

Verder is het ook afhankelijk van hoe je je voelt of je wel voor je kindjes kan zorgen na een week..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!

Wat heerlijk dat donderdag al jou dag is!

Je moet inderdaad de eerste 6 weken wel even goed op letten. Dat zal met die van 1 wel een uitdaging worden. Ik weet niet hoe andere dit hebben gedaan?

Ik hoop dat je niet ziek gaat worden, want dat zou niet handig zijn ;)

Heel veel succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke, ik ben ook geopereerd in de Velthuis te Eindhoven afgelopen donderdag. Ik was ook onwijs bang en het is me reuze meegevallen. Alleen het herstel is vervelend heb zelf ook 2 kleine kids en kan nu na 5 dagen nog niks tillen. Volgende week moet ik het ook zelf doen maar dat gaat tegen vallen. Laat maar weten als je vragen hebt. En succes liefs nolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief, al wat reacties! Ja, mijn arts zei ook al dat ik op moet letten met tillen maar dat het logisch is dat ik mijn jongste wel moet tillen.
Ik moet er alleen een handige manier voor vinden! Iemand tips?

Hey Marieke,

Leuk! Mijn operatie is ook donderdag bij de Velthuis kliniek, 280cc anatomisch dual plane. Zal de voor en na foto's plaatsen. Succes!

Spannend he. Heb jij ook fysio oefeningen gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanavond voor de eerste keer alleen met de kids: 2,5j en 5,5 maanden en moet toegeven het is niet simpel! Vooral mijn oudste is druk en gewellig en de jongste heeft dan nog zoveel zorg nodig. Ben nu juist 8dagen na PO! Denk dat ik toch een oplossing ga zoeken voor die avonden en dagen dat ik alleen ben. Heb schrik,dat ik mezelf forceer :s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik ben ook in Velthuis-kliniek geopereerd,en echt je hoeft je geen zorgen te maken,de mensen daar zijn heel lief en niets is eng ofzo.je word echt met respect behandeld.

Na je operatie zal je het wat rustig aan moeten doen en met wat hulp van je omgeving moet dat wel goed komen.

En na een week kun je la heel veel zelf,al is het natuurlijk even behelpen.

Maar komt vast goed.

Super dat je man er de eerste week voor je is,dat is dan ook echt de belangrijkste week.

Succes morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke,

Hoe is het gisteren gegaan? Hoop dat je niet ziek bent geworden, maar dat je nu je nieuwe boobies heb :D

Ben benieuwd naar je verslag.

Door welke arts ben je geholpen? Dan kunnen we je titel aanpassen en je verplaatsen naar operatieverslagen :1bouncingboobs:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.