Ga naar inhoud

Heel gek onderwerp maar, wanneer kun je seks hebben?


nolie

Aanbevolen berichten

Hellow dames,

Ik vroeg me af wanneer je weer mag vrijen? want ik zie in de folder die ik kreeg van de kliniek 6 weken geen sport geen seks ivm lichamelijke en geestelijke inspanning.

Maar ik heb toch niks aan mijn benen? :56:

Iemand ervaring? kan het ? doet het pijn?

Ben pas 5 dagen PO dus ben er vroeg bij is ook ter info he dames :6:

liefs Nolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahah snap dat het je afvraagt. Ik heb niks van mijn pc te horen gekregen wnnr ik mocht vrijen.

Ik had sex bij 2e dag PO ("T-positie") wel mijn borsten vasthouden om wiebel te voorkomen ;)

Laat mannetje maar al het werk doen.

Nu we toch met dit onderwerp bezig zijn... Wnnr is in borsten kneden/stevig vastpakken mogelijk? :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hha ik heb het in de V positie maar misschien is dat wel hetzelfde als de T positie haha

enne ik wou dit ook eens aanmaken als topic maar durfde niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hha ik heb het in de V positie maar misschien is dat wel hetzelfde als de T positie haha

enne ik wou dit ook eens aanmaken als topic maar durfde niet :D

Hahah ja denk t... Jij verticaal en manlief horizontaal. Hij kan zelf een T of V maken ;) na ong 4 weken weer bovenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja denk t... Jij verticaal en manlief horizontaal. Hij kan zelf een T of V maken ;) na ong 4 weken weer bovenop

hha inderdaad :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken geen seks! Nee zo lang zou ik niet kunnen wachten hoor haha

Hier ook na een paar dagen weer van bil gegaan hoor en gisteren voor het eerst even zonder die sport bh :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken geen seks! Nee zo lang zou ik niet kunnen wachten hoor haha

Hier ook na een paar dagen weer van bil gegaan hoor en gisteren voor het eerst even zonder die sport bh :68:

Hshahah zou wat zijn, 6 weken geen sex :o

Zouden jullie daar voor over hebben?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hshahah zou wat zijn, 6 weken geen sex :o

Zouden jullie daar voor over hebben?!

Voor mijn nieuwe tieten heb ik wel veel over hoor.. of mijn vriend het er voor over heeft dat weet ik neit hahaha...

Maar je kan het toch voorzichtig proberen als je denkt dat het kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij staat er geen vaste tijdsperiode voor. Wel het vermijden van zware lichamelijke inspanning de eerste 6 weken en niet teveel druk op de borsten laten komen in die periode (doggy style dus nog even mee wachten waha)

Maar lekkere knuffel seks (lepeltje lepeltje?) kan idd gewoon meteen weer hoor. (was mijn favoriet, voelde me zo onsexy met die sportbeha )

Lekker kneden enzovoorts voelde bij mij vanaf een week of 8 weer pas wat prettiger met name door de felle pijnscheuten die dan nog af en toe voor kunnen komen. Kan ook komen omdat manlief het soms in zijn enthousiasme wat hardhandiger deed als voorheen ;-) (en ik maar roepen zie je wel dat het een goed idee was schat!!!!)

Nu nooit meer last van pijntjes oid en boobies kunnen flink wat smijt en gooiwerk aan. Boobies zijn lekker zacht en hupsen heerlijk mee in alle standjes.

Enjoy ladies! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Wij hadden na twee weken weer sex maar halverwege heb ik mijn fantastische sportbh weer aan gedaan vond dat gehobbel wel gevoelig :63: .Bovenop is niet de beste keus haha.

De dag erna had ik toch pijnlijke borsten. Wat goed van jullie weer na 2 dagen tot een week.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast cindytje1985

Ik heb in de tweede week weer sex gehad, wel nog voorzichtig met die oncharmante sport bh aan... En dan wel heel voorzichtig.. Manlief durfde mijn borsten niet aan te raken was bang dat ze er af zouden vallen ofzo...

Sinds vorige week durft hij ook weer echt mijn borsten mee te laten doen haha, wat een watje he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk zelf nu bijna 4 maanden na de operatie dat het wel nog steeds anders is. Het kneden van mijn borsten dat voelt nu toch wel anders en word daar niet echt warm van. Komt ook omdat een deel nog gevoelloos is, maar merk toch wel dat er wat in zit. Heb het idee dat ze nu anders benaderd moeten worden ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had na 5dagen weer sex haha, wel met sportbh, ik mag van mn pc 30min per dag zonder bh dus douche ik lekker snel en profiteer nog van de tijd dat ik over heb zonder bh haha, die sportbh is echt niet sexy :D bovenop zonder bh is wel nog niet echt prettig, dan heb ik liever mn sportbh aan :) ik denk dat het kan wanneer jij je er goed bij voelt, en je zal de volgende dag wel voelen of je misschien iets te enthousiast bent geweest xD xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, moest zo lachen om je berichtje "of je misschien iets te enthousiast bent geweest" haha super. Ja het lijkt me met ook niet zo charmant uit zien inderdaad en daarbij heb nog nooit mn bh aangehouden dus sowieso al raar! Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Werkt de anticonceptie wel bij de antibiotica die je krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.