Ga naar inhoud

Pijnstilling afbouwen, vanaf wanneer


suus78

Aanbevolen berichten

Ha,

En alweer een vraag...

Ik slik nu:

8 uur 1 Ibuprofen 600 mg

10 uur 1 paracetamol 1000 mg

14 uur 1 ibuprofen 600 mg

17 uur 1 paracetamol 1000 mg

20 uur 1 ibuprofen 600 mg

24 uur 1 paracetamol 1000 mg

Vanmorgen heb ik die van 8 uur overgeslagen omdat ik pas om 9 uur opstond. Dus vanaf 10 uur schema opgevolgd. De pijn valt me 100 procent mee, heb er weinig last van eigenlijk, goed te doen. Heb recept voor 10 dagen meegekregen.

Na hoeveel dagen bouwen jullie de pijnstilling af? Of maak je gewoon alles op??

Alvast bedankt ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben nu 5 dagen po en moet vandaag afbouwen. Heb 6 x para per dag 2 x oxycoton en 2 x celebrex ( tegen ontstekingen) ook als je zelf de pijn goed te doen bond mag je eerder afbouwen. Alleen maar beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begon met 4 x paracetamol 1000 mg, 2 x oxycodon, 2 x naproxen. Na 3 dagen ben ik met de oxycodon gestopt en de paracetamol gaan afbouwen. Ik zit momenteel nog op 2 x naproxen (werkt toch beter dan paracetamol..) en 1 x paracetamol.

Je kunt proberen iets minder te slikken, als je meer pijn krijgt kun je het er weer bij nemen toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eigenlijk beetje op me eigen afgebouwd enkel de ibuprohen neem ik nog overdag omdat dit zwelling en ontsteking tegengaat, de paracetamol neem ik nog voor het slapen en snachts meestal rond 4u ook nog eens omdat ik dan wakker kom

en dit al van vrijdag en was maandag aan de beurt enkel tramadol nog genomen voor het slapen t.e.m zaterdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dat je goed moet kijken naar je pijn.. Indien je geen pijn hebt kun je gaan afbouwen.. natuurlijk niet te veel in 1 keer afbouwen, maar rustig aan..

Hoe eerder je van de medicatie af bent hoe beter natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.