Ga naar inhoud

Aankomen na BV???


suus78

Aanbevolen berichten

Ha,

Pff ik ben een slanke madam, maar ben nu gewoon 3 (!!!) kg aangekomen na BV van afgelopen donderdag!!!! Mijn implantaten zijn 265 cc, dus daar tel ik ruim een halve kg voor. Dus 2, 5 kg aangekomen, hoe kan dat??? Heb niet het idee dat ik extreem veel vocht vasthou. Zit ook niet de hele dag stil eigenlijk....

Ben bezorgd, gaat dit er weer af, is dit normaal?????? HELP!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik 5 kg, moet wel zeggen vergeet me altijd te wegen zonder gegeten te hebben dus ik denk 5-1 voor te eten -800gram voor de protheses is nog 3 200 en ben er nu nog 1tje kwijt, maar ik kan ook niet gaan naar het toilet en vrijdag kon ik er dan net niet vandaan blijven :P maar nu kan ik terug niet gaan :s maar alles zit wel op mijn buik en nergens anders, hoop dat het snel betert! want ben het beu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik 5 kg, moet wel zeggen vergeet me altijd te wegen zonder gegeten te hebben dus ik denk 5-1 voor te eten -800gram voor de protheses is nog 3 200 en ben er nu nog 1tje kwijt, maar ik kan ook niet gaan naar het toilet en vrijdag kon ik er dan net niet vandaan blijven :P maar nu kan ik terug niet gaan :s maar alles zit wel op mijn buik en nergens anders, hoop dat het snel betert! want ben het beu :)

Ja shit he!! Maargoed zal er dan ook wel weer afgaan, lichamelijke reactie gewoon he.... <<Maar voel me zo vadsig dikkig, heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja shit he!! Maargoed zal er dan ook wel weer afgaan, lichamelijke reactie gewoon he.... <<Maar voel me zo vadsig dikkig, heb jij dat ook?

ja supererg :s ben er 12 afgevallen en ben nu bang dat ik ze weer zou bijkomen :s gelukkig kan ik niet zoveel eten heb altijd een reuzehonger maar eet bijna de helft minder dan anders heb gewoon genoeg hebben jij dat ook dat je minder eetlust hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is vocht, lees het hier heel veel :) En ben je al naar de wc geweest zeg maar? Dat kan ook een hoop schelen.

Ik weet nog dat ik na twee dagen op de weegschaal ging.. verwachtte echt een kilo zwaarder, maar was juist een kilo lichter. :45: en dan heb ik mijn implantaten niet meegeteld.

Vreemd hoe dat bij iedereen toch zo verschilt, met dat vocht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na hoeveel dagen zou dat vocht dan wegtrekken?

Heb juist hetzelfde gevoel als jou Suus78 wat dikker lijken terwijl ik toch altijd redelijk smal was en 's avonds dat "3-maand zwangere buikje" die tevoorschijn komt! Maja heb mezelf gezworen als ik mag sporten er weer goed in te vliegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in ben 4 kilo aangekomen na mijn BV.

Dit is bijna 3 maanden geleden en door vocht in mijn linkerborst moet ik nog rust houden en mag ik ook nog niet sporten. Ik heb heel lang stil gelegen en niet kunnen bewegen en ik walg er ook van en kan niet wachten tot het er af is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na hoeveel dagen zou dat vocht dan wegtrekken?

Heb juist hetzelfde gevoel als jou Suus78 wat dikker lijken terwijl ik toch altijd redelijk smal was en 's avonds dat "3-maand zwangere buikje" die tevoorschijn komt! Maja heb mezelf gezworen als ik mag sporten er weer goed in te vliegen!

ik merk ook wel dat ik in de avond echt een opgezette buik krijg!

gisteren op controle geweest en de arts gaf ook aan je bh iets losser te zetten, dat zou voor je buik ook al een deel kunnen schelen. dus dat heeft ie maar gelijk gedaan hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk ook wel dat ik in de avond echt een opgezette buik krijg!

gisteren op controle geweest en de arts gaf ook aan je bh iets losser te zetten, dat zou voor je buik ook al een deel kunnen schelen. dus dat heeft ie maar gelijk gedaan hihi

Ah super bedankt voor de tip zal men bh dus ook wat losser zetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook 5 kilo aangekomen na mijn BV maar dat was er na 2 weekjes weer vanaf, ben nu nog ongeveer 1 kilo zwaarder maar dat zullen m'n boobs zijn :)..

Gaat er wel weer vanaf meid, heeft even tijd nodig.. :)

tipje: Groene thee & Brandnetelthee helpen goed voor het vocht!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.