Jump to content

Aankomen na BV???

suus78

Recommended Posts

Ha,

Pff ik ben een slanke madam, maar ben nu gewoon 3 (!!!) kg aangekomen na BV van afgelopen donderdag!!!! Mijn implantaten zijn 265 cc, dus daar tel ik ruim een halve kg voor. Dus 2, 5 kg aangekomen, hoe kan dat??? Heb niet het idee dat ik extreem veel vocht vasthou. Zit ook niet de hele dag stil eigenlijk....

Ben bezorgd, gaat dit er weer af, is dit normaal?????? HELP!!

Je houd ook natuurlijk veel vocht vast. Ik had dit ook en het is nu al weer naar normaal. Bij de 1 gaat het natuurlijk sneller dan bij de ander ;)

Ik was ook 3 kilo aangekomen mijn siliconen niet meegerekend en is er nu allemaal weer af zelfs iets meer ik reken 1 kilo voor mijn boobs 2x515cc dus komt helemaal goed bij mij duurde het anderhalve week ongeveer

Om 2,5 kilo vet aan te komen moet je zo'n 17500 calorieen teveel hebben gegeten, dat lukt je nooit in een paar dagen :) Komt vast wel goed, zal wel vocht zijn?

ik 5 kg, moet wel zeggen vergeet me altijd te wegen zonder gegeten te hebben dus ik denk 5-1 voor te eten -800gram voor de protheses is nog 3 200 en ben er nu nog 1tje kwijt, maar ik kan ook niet gaan naar het toilet en vrijdag kon ik er dan net niet vandaan blijven :P maar nu kan ik terug niet gaan :s maar alles zit wel op mijn buik en nergens anders, hoop dat het snel betert! want ben het beu :)

ik 5 kg, moet wel zeggen vergeet me altijd te wegen zonder gegeten te hebben dus ik denk 5-1 voor te eten -800gram voor de protheses is nog 3 200 en ben er nu nog 1tje kwijt, maar ik kan ook niet gaan naar het toilet en vrijdag kon ik er dan net niet vandaan blijven :P maar nu kan ik terug niet gaan :s maar alles zit wel op mijn buik en nergens anders, hoop dat het snel betert! want ben het beu :)

Ja shit he!! Maargoed zal er dan ook wel weer afgaan, lichamelijke reactie gewoon he.... <<Maar voel me zo vadsig dikkig, heb jij dat ook?

Ja shit he!! Maargoed zal er dan ook wel weer afgaan, lichamelijke reactie gewoon he.... <<Maar voel me zo vadsig dikkig, heb jij dat ook?

ja supererg :s ben er 12 afgevallen en ben nu bang dat ik ze weer zou bijkomen :s gelukkig kan ik niet zoveel eten heb altijd een reuzehonger maar eet bijna de helft minder dan anders heb gewoon genoeg hebben jij dat ook dat je minder eetlust hebt?

Is vocht, lees het hier heel veel :) En ben je al naar de wc geweest zeg maar? Dat kan ook een hoop schelen.

Ik weet nog dat ik na twee dagen op de weegschaal ging.. verwachtte echt een kilo zwaarder, maar was juist een kilo lichter. :45: en dan heb ik mijn implantaten niet meegeteld.

Vreemd hoe dat bij iedereen toch zo verschilt, met dat vocht :P

ik in 5 dagen tijd bijna 6 kilo ! schrok me wezeloos!

zit wel 1,3 aan borst bij, maar toch.

is voornamelijk vocht!

komt goed bij mij is het er nog niet helemaal af, maar ben weer op weg hihi

En na hoeveel dagen zou dat vocht dan wegtrekken?

Heb juist hetzelfde gevoel als jou Suus78 wat dikker lijken terwijl ik toch altijd redelijk smal was en 's avonds dat "3-maand zwangere buikje" die tevoorschijn komt! Maja heb mezelf gezworen als ik mag sporten er weer goed in te vliegen!

Ook in ben 4 kilo aangekomen na mijn BV.

Dit is bijna 3 maanden geleden en door vocht in mijn linkerborst moet ik nog rust houden en mag ik ook nog niet sporten. Ik heb heel lang stil gelegen en niet kunnen bewegen en ik walg er ook van en kan niet wachten tot het er af is!

En na hoeveel dagen zou dat vocht dan wegtrekken?

Heb juist hetzelfde gevoel als jou Suus78 wat dikker lijken terwijl ik toch altijd redelijk smal was en 's avonds dat "3-maand zwangere buikje" die tevoorschijn komt! Maja heb mezelf gezworen als ik mag sporten er weer goed in te vliegen!

ik merk ook wel dat ik in de avond echt een opgezette buik krijg!

gisteren op controle geweest en de arts gaf ook aan je bh iets losser te zetten, dat zou voor je buik ook al een deel kunnen schelen. dus dat heeft ie maar gelijk gedaan hihi

ik merk ook wel dat ik in de avond echt een opgezette buik krijg!

gisteren op controle geweest en de arts gaf ook aan je bh iets losser te zetten, dat zou voor je buik ook al een deel kunnen schelen. dus dat heeft ie maar gelijk gedaan hihi

Ah super bedankt voor de tip zal men bh dus ook wat losser zetten :)

Ik was ook 5 kilo aangekomen na mijn BV maar dat was er na 2 weekjes weer vanaf, ben nu nog ongeveer 1 kilo zwaarder maar dat zullen m'n boobs zijn :)..

Gaat er wel weer vanaf meid, heeft even tijd nodig.. :)

tipje: Groene thee & Brandnetelthee helpen goed voor het vocht!

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.