Ga naar inhoud

Goede sportbh met voorsluiting/welke maat


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben gisteren geopereerd, heb een kliniekbh (merk Anita) maat 75 C gekocht daar. 1 bh is natuurlijk te weinig aangezien ik hem 6 weken dag en nacht moet aanhouden,...

Mijn vraag: mijn borsten gaan natuurlijk nog gigantisch veranderen. Staan nu nog erg strak, maarja 1 dag po!! Wat kan ik verwachten, de 75 C zit wel strak maar niet te strak. Kan ik gewoon een 75 C erbij halen, of gaan mijn borsten nog groeien als ze zakken?? Geen idee wat dat qua maat doet zeg maar, als ze indalen. Of wordt het nog kleiner??

Ook lees ik dat veel meiden last hebben van vocht, wanneer komt dat? Ik heb dat nog totaal niet, niet bij borsten en niet bij buik.

Graag advies over goede sportbh met voorsluiting!!

Thanks alvast!

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb zelf de fila sport bh gehaald met voorsluiting ik ben nu 3 weken po en hij zit bij mij nog steeds goed wel wat strakker maar dat vind ik niet erg dan weet ik dat me protheses bij mekaar worden gehouden voor mijn gevoel dan he hihi..

als we vrienden zijn heb ik een foto in me gallerij staan van me sport bh..

sommige vinden deze echt goed zitten zoals ik en sommige weer niet dat is echt weer persoonlijk..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suus,

De meningen zijn verdeeld over de Fila bh. Ik heb deze ook besteld maar zit voor geen meter. Ook de Triumph Tri-Action en de Absorber heb ik gepast maar deze zitten op een of ander manier niet lekker (wel sluiting achter)

Je kan ze alle 3 bestellen bij de Wehkamp (gratis retourzendig ;) )

Welk ik het fijnst vind zitten, is de Emdaplast Carefix Anna (zie mijn album Met...) Deze zit echt comfortabel (www.emdaplast.nl)

Wat betreft de vocht, kan het nog komen. Ik kreeg vocht bij de 2e of 3e dag en was bij 2-3 weken po verdwenen. Veel water en groene thee drinken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suus,

De meningen zijn verdeeld over de Fila bh. Ik heb deze ook besteld maar zit voor geen meter. Ook de Triumph Tri-Action en de Absorber heb ik gepast maar deze zitten op een of ander manier niet lekker (wel sluiting achter)

Je kan ze alle 3 bestellen bij de Wehkamp (gratis retourzendig ;) )

Welk ik het fijnst vind zitten, is de Emdaplast Carefix Anna (zie mijn album Met...) Deze zit echt comfortabel (www.emdaplast.nl)

Wat betreft de vocht, kan het nog komen. Ik kreeg vocht bij de 2e of 3e dag en was bij 2-3 weken po verdwenen. Veel water en groene thee drinken :)

Hee Javaantje,

Jij hebt ongeveer zelfde aantal cc als wat ik heb gekregen, ik heb 265 cc. Maar wat zijn jouw borsten veranderd zeg, lijken wel groter geworden na aantal weken!! Super mooi, daar teken ik voor hoor! Echt mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen kijken voor een nieuwe sport bh. Ik heb nu alleen de kliniek bh. Morgen ben ik 12 dagen po. Ik merk zelf dat ik nu veel ruimte krijg in de omtrek. Normaal heb ik 75/80 en mijn kliniek bh is 95! Hij zat na de operatie best strak, maar dat kan ik nu echt niet meer zeggen. Ik moet dus echt kleiner gaan nemen omdat nu toch langzaam het vocht gaat verdwijnen. Ik ga dus in de winkel passen, maar het lijkt me wel een uitdaging om zo'n bij zonder voorsluiting aan te trekken, dus ben erg benieuwd. Het is toch nu zo in het begin ff lastig he met die maten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Javaantje,

Jij hebt ongeveer zelfde aantal cc als wat ik heb gekregen, ik heb 265 cc. Maar wat zijn jouw borsten veranderd zeg, lijken wel groter geworden na aantal weken!! Super mooi, daar teken ik voor hoor! Echt mooi

Dank je wel :56: ... Ze zijn "groter" geworden doordat ze gezakt zijn, vergeleken net de eerste dagen waren ze behoorlijk plat ;) van mij mogen ze nog meer zakken iig..

De Emdaplast heeft een voorsluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :56: ... Ze zijn "groter" geworden doordat ze gezakt zijn, vergeleken net de eerste dagen waren ze behoorlijk plat ;) van mij mogen ze nog meer zakken iig..

De Emdaplast heeft een voorsluiting

Fijn vooruitzicht iig, die van mij steken nu zo neppig vooruit he!! En met kleren aan zie ik niet eens verschil, had voorheen natuurlijk altijd gevulde bh´s aan!! Wanneer gaat dat zakken gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen kijken voor een nieuwe sport bh. Ik heb nu alleen de kliniek bh. Morgen ben ik 12 dagen po. Ik merk zelf dat ik nu veel ruimte krijg in de omtrek. Normaal heb ik 75/80 en mijn kliniek bh is 95! Hij zat na de operatie best strak, maar dat kan ik nu echt niet meer zeggen. Ik moet dus echt kleiner gaan nemen omdat nu toch langzaam het vocht gaat verdwijnen. Ik ga dus in de winkel passen, maar het lijkt me wel een uitdaging om zo'n bij zonder voorsluiting aan te trekken, dus ben erg benieuwd. Het is toch nu zo in het begin ff lastig he met die maten ;)

ik kreeg in de kliniek en 70 en heb normaal een 75, moet zeggen dat hij wel heel strak zit kan dit kwaad? ik denk dat ze daardoor dichter zullen komen, of doe ik hier verkeerd aan ben nu bang omdat ik zie dat jij zoveel meer gekregen hebt.

ik kan hem wel zowel voor al achtersluiten en achteraan zijn er 3standen en heb er ook een borstband aanhangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

lizyy, on 11 Oct 2013 - 16:04, said:

ik kreeg in de kliniek en 70 en heb normaal een 75, moet zeggen dat hij wel heel strak zit kan dit kwaad? ik denk dat ze daardoor dichter zullen komen, of doe ik hier verkeerd aan ben nu bang omdat ik zie dat jij zoveel meer gekregen hebt.

ik kan hem wel zowel voor al achtersluiten en achteraan zijn er 3standen en heb er ook een borstband aanhangen

Misschien is dat ook omdat ik meer cc heb gekregen en ultra high profile?

Ik denk dat kleiner ook wel had gekund, maar dan op het uiterste "gaatje". zodat ik hem evt wat smaller kan zetten. Deze zit al op zijn kleinst en kan er nu niks meer mee om het aan te passen.

Maak je geen zorgen het zal vast wel goed zijn wat je heb gekregen ;) Misschien is jou cup groter in je kliniek bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn vooruitzicht iig, die van mij steken nu zo neppig vooruit he!! En met kleren aan zie ik niet eens verschil, had voorheen natuurlijk altijd gevulde bh´s aan!! Wanneer gaat dat zakken gebeuren?

Dat scheelt echt per persoon en voornamelijk bij dual plane, hoe de borstspieren zijn. Bij de een na aantal dagen n de ander na paar weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een nieuwe sport bh gehaald. Het is de shock absorber geworden! Ik heb hem in 85D genomen en die staat nu op z'n grootst. Ik ga er van uit dat er nog vocht zal verdwijnen en dan kan ik hem strakker zetten. Kleinere omtrek ging ook echt niet.

Hij zit echt super stevig. Die tieten kunnen geen kant meer op hihi. Ik merkte ook dat als ik bukte ik altijd mijn borsten vast moest houden omdat het ook door het gewicht natuurlijk niet goed voelde. Nu met de Shock absorber hoeft dat niet, want ze worden mooi vast gehouden door de bh :)

Ik heb ook nog de Triumph tri-action en de Fila geprobeerd. Ik vond de tri-action wel goed zitten, maar toen ik de shock absorber aan had was de keus snel gemaakt omdat die veel steviger aanvoelde. De Fila bh heeft voorsluiting en dat vond ik wel ideaal!. Hij zat ook goed om mijn borsten heen, maar hij viel voor mij gelijk af omdat hij geen brede band onder heeft zitten en hij ging wat mee dicht onder mijn borst door. Hoop dat ik het goed uitleg ;) Ik zou hier denk ik last nu van krijgen op mijn littekens en zou gaan irriteren.

Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar nu heb je misschien een idee van hoe of wat ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ff rectificatie :D

De maat is 80F geworden.

Ik was wezen douchen en daarna heerlijk mijn nieuwe bh aangetrokken, maar na een tijdje zitten kreeg ik last van mijn rechter borst (deze is wat grote) Het gevoel dat ie te strak zat. Omdat ik het toch niet vertrouwde ben ik terug gegaan en heeft de mevrouw van de winkel mij geholpen. Ze had ook ervaring met vrouwen met borstvergroting. Uitgelegd waar ik last van had enzo en wat ik nu wilde. We zijn gaan meten en passen en het is dus nu de 80F geworden en het zit inderdaad beter. Nog steeds goed stevig, maar niet te drukkend.

Blij dat ik toch even snel terug ben gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.