Ga naar inhoud

Op zoek naar info over pc Verhelle of Bosmans


Veke79

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Veke79 en denk er al jaren over om een borstvergroting te laten doen.

Ondertussen ben ik 34 en 2 kids (4 en 6 jaar) rijker en denk ik dat de tijd gekomen is om hier nu effectief mee te beginnen.

Ik heb al een consultatie achter de rug bij pc Verhelle maar vind hier héél weinig van terug.

Kunnen jullie mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op het forum :)

je kan rechtsbovenaan in de zoekbalk de namen van de pc die je zoekt ingeven en forum aanvinken, als je deze niet hebt kan je links helemaal onderaan je thema wijzigen in unlimited :)

ikn zelf heb ook nog nooit van hem gehoord maar anderen mischien wel...

wat heb je nu en wat zou je graag krijgen?

veel plezier met je zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zoekbalk vind ik dus niet veel terug :-(

Ik heb nu zo goed als niets meer en zo al héél blij zijn met een gevulde B.

Vroeger had ik een A'ke, ook al niet zoveel dus, maar 2 zwangerschappen en borstvoedingen later, blijft er niets meer van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zoekbalk vind ik dus niet veel terug :-(

Ik heb nu zo goed als niets meer en zo al héél blij zijn met een gevulde B.

Vroeger had ik een A'ke, ook al niet zoveel dus, maar 2 zwangerschappen en borstvoedingen later, blijft er niets meer van over.

en waarom wil ke naar daar misschien zijn er wel nog goeie klinieken in je buurt vanwaar ben je afkomstig? en ik heb ook een eindje gereden hoor omdat ik persee die pc wou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.