Ga naar inhoud

Borstvergroting en Detailhandel


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige verslagje heb ik 22 Oktober mijn Borstvergroting in de planning staan,

Nu vraag ik me af, wat je in die 6 weken herstelfase allemaal wel en niet mag doen.

Ik werk in de detailhandel (kledingwinkel) en moet daar alle werkzaamheden doen die je maar in een winkel kan verzinnen.

(kassa bedienen, tassen netjes inpakken, bijvullen, winkel netjes houden, schoonmaken, vracht uitpakken. Noem het maar op en ik moet het doen)

Nu is mijn vraag wat kan ik wel en niet doen in die 6 weken van herstel?

Heb 2 weken vakantie gekregen van mijn baas, maar meer dan dat krijg ik niet.. Help :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei das minder en hoe krijg je ze voor de spier of dual plane?

aan de kassa kan je zeker staan, maar de rest word moeilijk aangezien je ellebogen niet hoger mogen dan je schouders :s je kan alles aanvullen op schouderhoogte en tassen misschien inpakken maar de rest zal denk ik heel moeilijk zijn, heb je een goed contact mat je baas of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze dual plane. En heb wel een goed contact met bazin, maar probleem is dat zij in haar omgeving ook veel mensen kent die ook een bvg hebben gehad en die zijn heel snel weer aan het werk gegaan. Dus zij heeft zo iets van als hun alles kunnen, kan jij het ook. En dat irriteert me een beetje, want het ene herstel is het andere niet. Ben bang dat ze er te licht over gaat denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hoger moet bijvullen kan je het nog met een trapje oplossen maar met (zwaar) tillen (vracht) moet je zeker oppassen! Ik zou het nog even van te voren goed bespreken met je baas. En: snel weer beginnen met werken is niet hetzelfde als meteen weer al je normale taken oppakken!

Misschien dat collega's wat meer taken kunnen overnemen qua tillen en reiken?

Laat je niet verleiden door toch dingen te doen die je herstel belemmeren. Je krijgt wat dat betreft maar 1 kans die eerste 6 weken! Neem zeker die eerste 2 weken lekker je rust dan heb je wat dat betreft een goede voorsprong;-)

succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal eens met wat saartjeloveseric zegt

want na 2 weken zal je jou zeker goed voelen en denken dat je het kunt maar je prothes kapselst zich nog in en als je dan een scheurtje krijgt heb je veel meer kans op kapselvorming :s ik zou he ook heel goed bespreken en zeggen wat je wel en niet kan.

ik mocht de 1ste week zelf niet meer dan 1 kg tillen van mijn pc dus denk de volgende weken dat je zeker ook niet te veel mag heffen.

hoop dat het gesprek goed gaat met je baas en ze het snapt anders kan je ook je briefje van het ziekenhuis meeneemen waar staat wat mag en niet mag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor jullie reacties. Het stelt me in ieder geval gerust. Ik ben zo iemand die het liefst helemaal niks doet voordat het genezen is haha. Te bang voor complicaties. Dat briefje van het ziekenhuis is wel een goed idee. Dan weet ik ook gelijk zelf wat wel en niet mag en heb ik er wat meer zekerheid in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.