Ga naar inhoud

tips en advies gevraagd


Liekje

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Wie heeft er ervaring met, en tips en advies over een mommy make over? Het schijnt een zéér zware ingreep te zijn en volgens dr Nelissen van Global Care Clinic zitten er veel risico's aan vast... daarom doet hij dit niet samen uitvoeren.. overigens kun je hier na de bwc gewoon naar huis??

Verder ben ik ook bij dr. Kortleve Vitrium Heerlen geweest en deze heeft alleen aangegeven dat het wel met 1 overnachting moet maar hij heeft niet echt specifiek gesproken over heel veel risico..

Ook dr. Tytgat Corpusplus Antwerpen voert deze ingrepen samen uit en doet er zelfs een liposuctie van de flanken bij :3: ...maar ook weer met 1 overnachting..

Wie heeft ervaring met deze ingrepen? Want ik wil echt wel héél graag beiden tegelijk...

Ik heb bij alle consulten aangegeven een maximale bv te willen, bij Kortleve geen probleem: hij gaf wel aan voor max 620 cc anatomisch, dual plane te gaan; merk eurosilicone.

Ik heb al vele foto's gezien en eigenlijk heb ik toch de voorkeur voor rond, dus waarschijnlijk nog maar een keertje terug op consult bij dr. Kortleve voor de zekerheid.

Ook bij dr. Tytgat kon ik wel zelf kiezen, hij ging in eerste instantie voor het natuurlijkste resultaat met Motiva rond 350 cc voor de spier. Toen ik aangaf toch wel graag wat groter te willen gaan zei hij dat dit geen probleem was maar dat ik wel rekening moest houden met insnoerende bh-bandjes boven de 500 cc... Hij gaf trouwens als enige aan een liposuctie van de flanken erbij te doen, en dat zonder extra kosten...

En dr. Nelissen van de Global Care Clinic wil beide ingrepen niet samen doen, wil eerst de bwc en daarna pas de bv. Hij twijfelt trouwens nog over het aantal cc... ik heb aangegeven maximaal te willen maar hij is schijnbaar niet zo'n voorstander van grote prothesen..dus daar zou ik sowieso ook nog een keer terug moeten om te kijken wat haalbaar is, wel gaf hij aan dat ik het beste de polyurethaanprothesen kon nemen, wel uiteraard rond high profile en het zou voor de spier worden...

Dus dames, heeft er alsjeblieft iemand tips of advies?? Alles is uiteraard zéér welkom :6: Thanx alvast :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liekje

Ik zou echt even goed gaan nadenken!bv alleen al is heel wat pijn!!!!!overleg met familie wat hun er van vinden...

Ik hoor dat iedereen heel voorzichtig is met deze operatie dat klopt,en denk ook aan de risico's,reslutaat etc...

Heb je al eens eerder een operatie gehad??of is dit de 1 e keer??

wens je veel wijsheid!!Goodluck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liekje

Ik zou echt even goed gaan nadenken!bv alleen al is heel wat pijn!!!!!overleg met familie wat hun er van vinden...

Ik hoor dat iedereen heel voorzichtig is met deze operatie dat klopt,en denk ook aan de risico's,reslutaat etc...

Heb je al eens eerder een operatie gehad??of is dit de 1 e keer??

wens je veel wijsheid!!Goodluck!!

Hoi hoi,

Ja ik heb de afgelopen 2 jaar 4 operaties gehad, 3 x aan mijn voet ( 2 x mislukte operaties en de laatste was 10 weken geleden met gelukkig wel beter resultaat ) en tijdens deze "gehandicapte" periode ook nog 1 x aan mijn schouder geopereerd met géén resultaat...

Van die 2 jaar heb ik 1,5 jaar met mijn onderbeen in het gips gezeten, daardoor natuurlijk héél erg beperkt en hulpbehoevend met alles en heb ik véél pijn gehad, met morfinepreperaat als pijnstiller redelijk goed te doen geweest... dus tja, daar maak ik me dan eigenlijk nog niet zo heel erg druk om; ik heb een hele hoge pijngrens en inmiddels een perfecte pijnstillende medicijnvoorraad en daarbij heb ik een geweldige vriend en dochter die me met alles helpen en werkelijk alles voor me willen doen, dus ook dat is het probleem niet... Ik ben alleen bang dat het genezingsproces, zoals dr. Nelissen zegt, bemoeilijkt wordt door beide ingrepen tegelijk....en zoals iedereen wil je toch het allerbeste resultaat! Pfff moeilijk hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja ik heb de afgelopen 2 jaar 4 operaties gehad, 3 x aan mijn voet ( 2 x mislukte operaties en de laatste was 10 weken geleden met gelukkig wel beter resultaat ) en tijdens deze "gehandicapte" periode ook nog 1 x aan mijn schouder geopereerd met géén resultaat...

Van die 2 jaar heb ik 1,5 jaar met mijn onderbeen in het gips gezeten, daardoor natuurlijk héél erg beperkt en hulpbehoevend met alles en heb ik véél pijn gehad, met morfinepreperaat als pijnstiller redelijk goed te doen geweest... dus tja, daar maak ik me dan eigenlijk nog niet zo heel erg druk om; ik heb een hele hoge pijngrens en inmiddels een perfecte pijnstillende medicijnvoorraad en daarbij heb ik een geweldige vriend en dochter die me met alles helpen en werkelijk alles voor me willen doen, dus ook dat is het probleem niet... Ik ben alleen bang dat het genezingsproces, zoals dr. Nelissen zegt, bemoeilijkt wordt door beide ingrepen tegelijk....en zoals iedereen wil je toch het allerbeste resultaat! Pfff moeilijk hoor....

Hoi hoi, Ja ik heb de afgelopen 2 jaar 4 operaties gehad, 3 x aan mijn voet ( 2 x mislukte operaties en de laatste was 10 weken geleden met gelukkig wel beter resultaat ) en tijdens deze "gehandicapte" periode ook nog 1 x aan mijn schouder geopereerd met géén resultaat...Van die 2 jaar heb ik 1,5 jaar met mijn onderbeen in het gips gezeten, daardoor natuurlijk héél erg beperkt en hulpbehoevend met alles en heb ik véél pijn gehad, met morfinepreperaat als pijnstiller redelijk goed te doen geweest... dus tja, daar maak ik me dan eigenlijk nog niet zo heel erg druk om; ik heb een hele hoge pijngrens en inmiddels een perfecte pijnstillende medicijnvoorraad en daarbij heb ik een geweldige vriend en dochter die me met alles helpen en werkelijk alles voor me willen doen, dus ook dat is het probleem niet... Ik ben alleen bang dat het genezingsproces, zoals dr. Nelissen zegt, bemoeilijkt wordt door beide ingrepen tegelijk....en zoals iedereen wil je toch het allerbeste resultaat! Pfff moeilijk hoor....

ik denk ook wel dat ze bij globale care het niet durven tegelijk doen omdat ze geen overnachting kunnen aanbied. ben dit niet zeker hoor!!! het zal idd zwaar zijn maar moet denk ik wel lukken mits overnachting. en zoals je zegt je hebt al heel wat doorstaan he :) maar toch een borstvergroting is niet te onderschatten maar zit nu aan dag 4 en heb eigenlijk maar 1 echt heel slechte dag gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizzy, zo slecht doe jij het dan inderdaad niet, 1 slechte dag...en iedere dag gaat het steeds een beetje beter natuurlijk :rolleyes: en ik zie dat je heel erg tevreden bent met het resultaat?? Ik ben zelf ook op consult geweest bij Beaucare, voor mij was het geen prettige ervaring daar :unsure: ... zo zie je maar dat iedereen anders is en anders om gaat met dingen ^_^

Maar, ik weet het wel Lizyy, het is zeker allemaal niet te onderschatten, niet alleen de borstvergroting maar ook de buikwandcorrectie zal beiden zeer zwaar zijn... ik weet echt wel waar ik aan begin :23: en er zullen zeker de nodige scheldwoorden voorbij vliegen na de operatie hahaha...

Maar iedereen kent het gezegde denk ik wel: WIE MOOI WIL ZIJN MOET PIJN LIJDEN!

Hahahaha daar zullen we maar aan denken dan hé...en ach die pijn, die verdwijnt wel weer, ik denk dat iedereen dat wel snel vergeten is als het resultaat maar super is en je er gelukkig mee bent, toch?? is mijn standpunt dan hé....

Ik hoop alleen niet dat ik door bijvoorbeeld de ingrepen samen te doen, véél meer kans op complicaties heb of het resultaat hierdoor slechter is?

Maar ik neem toch aan dat de heren chirurgen dan niet aan deze operatie zouden beginnen hé???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop alleen niet dat ik door bijvoorbeeld de ingrepen samen te doen, véél meer kans op complicaties heb of het resultaat hierdoor slechter is?

Maar ik neem toch aan dat de heren chirurgen dan niet aan deze operatie zouden beginnen hé???????

De ene pc neemt meer risico dan de ander. Ik denk dat je zelf maar ff heel goed moet nadenken, de ene weegt meer dan de ander. De voor delen en nadelen... Wat nou als je 1 operatie als eerst doet en de ander over een jaar ofzo?

Ik bedoel tuurlijk willen wij vrouwen alleen in 1 keer hebben maar soms lukt dat niet altijd ;)

denk goed na en succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizzy, zo slecht doe jij het dan inderdaad niet, 1 slechte dag...en iedere dag gaat het steeds een beetje beter natuurlijk :rolleyes: en ik zie dat je heel erg tevreden bent met het resultaat?? Ik ben zelf ook op consult geweest bij Beaucare, voor mij was het geen prettige ervaring daar :unsure: ... zo zie je maar dat iedereen anders is en anders om gaat met dingen ^_^

Maar, ik weet het wel Lizyy, het is zeker allemaal niet te onderschatten, niet alleen de borstvergroting maar ook de buikwandcorrectie zal beiden zeer zwaar zijn... ik weet echt wel waar ik aan begin :23: en er zullen zeker de nodige scheldwoorden voorbij vliegen na de operatie hahaha...

Maar iedereen kent het gezegde denk ik wel: WIE MOOI WIL ZIJN MOET PIJN LIJDEN!

Hahahaha daar zullen we maar aan denken dan hé...en ach die pijn, die verdwijnt wel weer, ik denk dat iedereen dat wel snel vergeten is als het resultaat maar super is en je er gelukkig mee bent, toch?? is mijn standpunt dan hé....

Ik hoop alleen niet dat ik door bijvoorbeeld de ingrepen samen te doen, véél meer kans op complicaties heb of het resultaat hierdoor slechter is?

Maar ik neem toch aan dat de heren chirurgen dan niet aan deze operatie zouden beginnen hé???????

ja inderdaad ben heel tevreden maar ik,wist dat ik me niets moest voorstellen van het 1ste consult maar dat ze wel met heel goed pc s werken zoals sarah ullens en dirk van zele heb enkel top resultaten gezien. terwijl van andere chirurgen die heel populair zijn ik soms wel een beetje mindere zie. dus heb ik mijn gevoel gevolgd net zoals jij ;)

als jij je daar niet goed voelt moet je er zeker niet gaan.

en het zal idd zwaar zijn samen, maar bedenk me plots iets als je een borstvergroting doet gaat je vocht naar je buik, misschien kan dit dan wel kwaad, als dit geen kwaad zou ik juist denken dat het beter is samen omdat je dan zeker zal rusten omdat je echt niets meer kan. en je zal idd vloeken hihi heb ik gister ook gehad :P en als je al zoveel operatie hebt gehad weet je idd wel waar je aan begint :D maar denk dat een bwc ook wel zwaar is zeg :o

ik zou nog eens navragen wat de complicaties zouden kunnen zijn en misschien op engelse forums kijken daar heb je veel mommy make overs en kan je eennvraag stellen aan dokters en heb je van verschillende dokters antwoorden zal nog eventjes de site zoeken voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.realself.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

:38: Thanx Lizyy,

Alweer wat te lezen hihi...alsof ik niks anders meer te doen heb hahaha...ben tegenwoordig helemaal in de ban van tieten :45:

Mijn vriend zei gisteren nog: weet je zeker dat je niet "bi" bent :154::154::154:

Erg verslavend, die zoektocht... maar ja, beter goed voorbereiden dan zomaar een impulsieve actie!

Ik ga zeker nog voor een tweede consult alvorens de knoop door te hakken! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene pc neemt meer risico dan de ander. Ik denk dat je zelf maar ff heel goed moet nadenken, de ene weegt meer dan de ander. De voor delen en nadelen... Wat nou als je 1 operatie als eerst doet en de ander over een jaar ofzo?

Ik bedoel tuurlijk willen wij vrouwen alleen in 1 keer hebben maar soms lukt dat niet altijd ;)

denk goed na en succes met je keuze

Ja Javaantje, misschien is het wel het beste om deze ingrepen niet tegelijk te doen, maar pffffffff mijn geduld raakt wel op, heb nu eenmaal de knoop doorgehakt, weet heel goed wat ik wil en wil het natuurlijk liever gisteren dan vandaag haha :67:

Dr. Nelissen wilde als de buikwandcorrectie goed ging 2 weken erna wel de borsten doen... maar ja, ik ken mezelf, die 2 weken ertussen zitten me niet lekker hihi :68:

Ik ga sowieso nog terug naar de pc's om wederom alles goed door te praten en uit te laten leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.