Ga naar inhoud

Little missy : 2 september 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Op 02/09/2013 heb ik mijn bv gehad in de welnesskliniek in Genk bij dokter Verdonck.

Helaas hebben ze geen rekening gehouden met de vraag om toch grotere protheses te gebruiken.

Toen ik op consult ging ,na de operatie om de draadjes te laten verwijderen, en vroeg waarom ik geen grotere protheses had gekregen had de dokter geen klaar antwoord. Blijkbaar is hij dat gewoon vergeten te noteren ofzo. Hij zei gewoon dat dit beter bij mijn lichaam paste. Maar ik kan mijn oude bh's gewoon nog aandoen. Mijn borsten zijn wel voller. Maar niet zoals we hadden afgesproken. Ik wou oorspronkelijk een grote C maar vlak voor de operatie zei ik dat ik toch een kleine D wou. Met als resultaat terug een B :( Dus over 6 maanden mag ik terugbellen voor een nieuwe afspraak :s Heeft er nog iemand al zoiets aan de hand gehad? En wat hebben jullie moeten betalen voor een wissel van de protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh ? Nou das toch raar ? Ook niet over cc's gesproken wat er in zou gaan of ..? Lijkt of er nie goed is gecommuniceerd. Maar wel flink balen voor je. Bij mijn pc zou ik voor een wissel het zelfde bedrag (2600) gaan betalen!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een nare belevenis lijkt me dit zeg,precies een enge droom die uitkomt,je neemt een bv en dan blijkt later dat je gewoon je oude maat nog hebt,pfff.

Ik vind het nogal triest ,want je moet wel een hele operatie ondergaan en een herstel doorkomen,en dan blijkt alles zon beetje voor niets geweest te zijn.

Gelukkig krijg je opnieuw een wissel,neem aan onder volledige garantie?

Dikke kans dat je namelijk wel de protheses moet betalen,maar dat zou je even heel goed moeten bespreken,want ik vind dat jij daar recht op hebt en je moet ook zeker precies de CCs vast leggen die je wilt/kunt krijgen,voor het weer te weinig is achteraf.

Hij zou eens goed moeten overleggen met jou wat je echt wilt en wat de mogelijkheden zijn,zodat jij ook gerustgesteld je operatie in kan gaan.

gr Vlinder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Little missy,

Als eerste welkom op het forum!

Wat een zware domper om het netjes uit te drukken. Je gaat niet een hele operatie doen om er dan achter te komen dat er weinig tot niks veranderd is :S

Welke prothese heb je nu gekregen? hoeveel cc en wat is het profile? Heb je ze voor of achter de spier?

Of je voor de wissel moet betalen daar heb ik geen antwoord op. Ik vind als het anders is afgesproken dan wat je heb gekregen het zeker zonder kosten moet zijn, maar zo makkelijk zal het vast niet gaan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Little Missy,

Wat naar dat het resultaat zo tegenvalt... ik kan me je gevoelens heeel goed voorstellen ;) Ik heb bijna hetzelfde. Hiervoor paste ik een 80A, nu heb ik 80B. Een maatje meer dus. En inderdaad precies wat je zegt, ze zijn voller, maar verder verschilt het niet bijster veel. Kan er inmiddels wel "mee leven", hoe zwaar dat klinkt. In de zin van dat ik niet meer baal dat het niet groter is. Het is zoals het is, en borsten spelen niet een dermate grote rol in mijn leven dat ik er nóg een operatie voor over heb.

Had je hiervoor ook een B of een A? En hoeveel cc heb je gekregen?

Ik denk helaas dat er niet veel aan te doen is :( Dikke kans dat je bij een wissel gewoon weer de volle mep moet gaan betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet als geen ander hoe dit voelt :(

Maar helaas heb ik bij mijn wissel voor deze reden wel een 'korting' gehad, maar heb toch steeds een hoop moeten betalen.

Ik vrees dat dit t meeste is wat je uit deze situatie kan halen, een korting..... :(

In mijn geval was het vertrouwen in mijn arts zodanig zoek dat ik toch bij iemand anders geweest ben die wel geluisterd heeft naar mijn wensen. Zijn verhaaltje over wat bij jouw lichaam zou passen is dikke bullshit, ik vind dat we dat zelf mogen beslissen niet?

Ik zou dus op een afspraak aandringen, je wensen aangeven en afwachten wat het voorstel is... Maar tergelijk zou ik een consult ergens anders plannen om eens te zien of iemand anders je dichter bij je wens kan helpen. Want mijn ervaring leert me dat gewoon teruggaan bij iemand die je niet vertrouwt omdat je er korting krijgt niet altijd de beste oplossing is....

Ik hoop dat je er met Verdonck uit raakt en dat je boobs worden zoals jij ze wil, meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

daar ik hetzelfde voor heb reageer ik even.
Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat wanneer ik voor een wissel zou gaan niet meer naar de Wellness zou gaan, en dit zeker niet omdat ik niet tevreden was hoor maar omdat de Monobloc prothese volgens mij niet de goeie was voor mijn lichaam.

Elke andere prothese heeft meer projectie tegenover de breedte dan Monobloc.
De vraag is dus vooral of je vindt dat ze te weinig projectie hadden of vind je ze qua breedte ook niet goed?

Groetjes
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar :(

Als je niet tevreden bent en dit totaal afwijkt van wat jullie afgesproken hebben zou ik er écht duidelijk wat van zeggen. Bovendien wat bij jou lichaam past bepaal je geheel zelf, want je hebt dunne mensen met grote borsten en je hebt vollere mensen met kleine borsten en combinaties daarvan. Dus wie bepaald uiteindelijk wat het beste bij jou past? Juist ja! Jij zelf! Je betaald er ten slotte voor!

Ontevredenheid mag je best benadrukken, zeker als het niet volgens afspraak is. Probeer je eens te verdiepen in het aantal cc's die er voor nodig is om een D te creëren en vraag aan je pc hoeveel cc hij wil plaatsen, dan weet je tenminste wat je krijgt en waar je mee instemt. Ik hoop voor je dat hij geen extra kosten rekent voor een wissel, want als je nog op dezelfde cupmaat zit is dat natuurlijk belachelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Bedankt voor jullie medeleven :)

Ik had met de dokter afgesproken dat mijn nieuwe borsten in verhouding moesten staan met mijn heupen. Dus zeker veel groter dan ze waren. Ik heb wat mogen passen en vond het allemaal,ok. Tot op de dag van de operatie, toen heb ik duidelijk aangegeven dat ik zeker een grote C kleine D wou. Ik heb uiteindelijk 350cc gekregen.

Toen ik mijn ontevredenheid uitdrukte en vroeg wat er nu ging gebeuren heeft hij mij gezegd dat ik pas over 6 maanden een nieuwe afspraak kon maken. En toen ik zei dat ik geen nieuwe operatie kon betalen zei hij dat we wel iets konden regelen maar dat hij het aan de grote baas moest vragen :s Dus een klaar antwoord heb ik nooit gehad.

Ik had wel tijdens het voorafgaande gesprek gevraagd wat er zou gebeuren als de operatie niet zou verlopen zoals gewenst. Dr Verdonck zei dat elk,probleem zou opgelost worden.

Tja ik ga volgende week een nieuwe afsprak,maken omdat ik al een aantal dagen een stekende pijn heb in mijn linkerborst en dan ook meteen vragen voor wat een nieuwe operatie zou kosten.

Fingers crossed

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet op die manier stellen, ik zou gewoon vragen welke oplossing er geboden kan worden. Ja 350 cc is toch niet súper weinig maar ook niet veel. Ik heb 390 cc en heb een E cup. Maar dat hangt ook heel veel af van je lichaamsbouw, dan had hij gewoon echt een hoger aantal cc moeten kiezen en is het zijn verantwoordelijkheid. Het is geen C laat staan een D. Maar een B was totaal niet de afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meid,

daar ik hetzelfde voor heb reageer ik even.

Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat wanneer ik voor een wissel zou gaan niet meer naar de Wellness zou gaan, en dit zeker niet omdat ik niet tevreden was hoor maar omdat de Monobloc prothese volgens mij niet de goeie was voor mijn lichaam.

Elke andere prothese heeft meer projectie tegenover de breedte dan Monobloc.

De vraag is dus vooral of je vindt dat ze te weinig projectie hadden of vind je ze qua breedte ook niet goed?

Groetjes

xx

Juliette je maakt daar een heel goede opmerking i.v.m. De vorm van de implantaten. Ik ben geloof ik te enthousiast geweest over de bv. Ik heb er nog niet eens bij stilgestaan dat de implantaten zo verschillend konden zijn. Ik dacht gewoon dat je verschillende vormen had en dat de cc's de grootte bepaalde '(.

Dus als ik nu meer cc had gekregen gingen ze nog altijd niet veel dikker worden waarschijnlijk. Heb jij al een wissel gehad?

Xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat vervelend! Ik weet hoe je je voelt ik vind de mijne ook echt te klein!

Het ligt in ieder geval volgens mij echt aan de projectie en de vorm en soort protheses. Maar als je duidelijk hebt aangegeven dat je op een volle C of kleine D uit wilde komen dan is een B wel een domper ja.

Ik had in eerste instantie gezegd dat ik ook op Eem volle C uit wilde komen maar bij mij is het een kleine C geworden, erg grijs gebied dus. En bovendien ben ik zo stom geweest om ongeveer 200 x te roepen niet te groot niet te groot, dus.... Stom!

Maar ik ga 4 nov weer op controle en dan ook het eea bespreken, hij weet er al vanaf dat ik ze te klein zit (heb bij de vorige controle al wat traantjes gelaten en hij zei dat het helemaal goed zou komen ook met een evt wissel en qua kosten), ik zal je na volgende week laten weten wat er bij mij is uitgekomen, misschien heb je er wat aan in jouw 'onderhandeling' met de arts! Mijn pc was wel gelijk heel relaxt moet ik zeggen, hij stelde me gelijk gerust en zei dat een BV een feestje moet zijn en dat je helemaal happy moet zijn, is dat niet zo, dan gaat hij alles op alles stellen om me wel happy te maken!

Succes en ik hou je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag meiden

Bedankt voor jullie medeleven :)

Ik had met de dokter afgesproken dat mijn nieuwe borsten in verhouding moesten staan met mijn heupen. Dus zeker veel groter dan ze waren. Ik heb wat mogen passen en vond het allemaal,ok. Tot op de dag van de operatie, toen heb ik duidelijk aangegeven dat ik zeker een grote C kleine D wou. Ik heb uiteindelijk 350cc gekregen.

Toen ik mijn ontevredenheid uitdrukte en vroeg wat er nu ging gebeuren heeft hij mij gezegd dat ik pas over 6 maanden een nieuwe afspraak kon maken. En toen ik zei dat ik geen nieuwe operatie kon betalen zei hij dat we wel iets konden regelen maar dat hij het aan de grote baas moest vragen :s Dus een klaar antwoord heb ik nooit gehad.

Ik had wel tijdens het voorafgaande gesprek gevraagd wat er zou gebeuren als de operatie niet zou verlopen zoals gewenst. Dr Verdonck zei dat elk,probleem zou opgelost worden.

Tja ik ga volgende week een nieuwe afsprak,maken omdat ik al een aantal dagen een stekende pijn heb in mijn linkerborst en dan ook meteen vragen voor wat een nieuwe operatie zou kosten.

Fingers crossed

Xx

Hoi Little missy,

Nu ik dit verhaaltje zo lees maakt het mij nogal bang! ik krijg 350 cc dual plane en mijn pc Dr. Nio vertelde me dat ik dan uitkom op een C/D. Precies wat ik wil! en nu ik jou verhaal lees heb ik zoiets van.. Kom ik straks wel daarop uit?! of verschild dat echt per persoon?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men zou bij voorbaat al iets meer moeten plaatsen,mij komt dit verhaal iets te vaak voor dat het achteraf tegen valt/te weinig is qua opvulling,zo zonde!

Soms denk ik echt dat ze het expres doen om je zo nog een keer te kunnen opereren,hup kassaaaaaaaaaaaa.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men zou bij voorbaat al iets meer moeten plaatsen,mij komt dit verhaal iets te vaak voor dat het achteraf tegen valt/te weinig is qua opvulling,zo zonde!

Soms denk ik echt dat ze het expres doen om je zo nog een keer te kunnen opereren,hup kassaaaaaaaaaaaa.......

ja helemaal gelijk in! je hoort het TE vaak. . en de oplossing is meestal gewoon een nieuwe operatie betalen, alsof 2 x pijn en niks kunnen nog niet genoeg straf is! ! lijkter idd wel op of dit gewoon expres gebeurt! zal ik met mijn gesprek zeker meenemen! ookal zullen ze dit nooit toe geven. .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.