Jump to content

houdt een borstverkleining ook automatisch een borstlift in?

Recommended Posts

Of krijg je van die theezakjes waarbij alleen je tepels wat hoger gezet zijn?

Ik heb flinke borsten, omvangmaat 70, cupmaat H rechts en G links. En door het gewicht en natuurlijk de leeftijd hangen ze behoorlijk.

Wat gebeurt er precies met een verkleining? Wordt dan alleen weefsel van de onderkant verwijderd, de tepel naar boven gezet en klaar? Of wordt er nog wel een beetje 'model' in gebracht zodat ze weer wat voller staan aan de bovenkant?

gr. Zesjes

hey, ik weet het antwoord niet maar weet wel dat een cupmaat verschil in je borsten vergoed wordt :)

Guest Duikbuuf

Volgens mij wordt er bij een verkleining als het nodig is een borstlift gedaan. Ik denk met jouw maat (ik heb zelf een G) er wel ene lift gedaan wordt. Een verkleining wordt volgens mijn PC eigenlijk altijd vergoed bij een cupmaat groter dan DD en een BMI lager als 29. Ze worden dus ook weer "perky" gemaakt.

• 3 weeks later...

Jah dat houdt in een borstlift...want alles wordt naar boven terug op hun plek gezet. Hoe je natuurlijke vorm van borst daarna is , is bij elke vrouw verschillend. Sommige hebben meer volume boven dan andere maar je hebt echt geen theezakken waar je tepel alleen maar naar boven gelift wordt.

Een Plastisch chirurg kan je hier een beter beeld bij geven afhankelijk van de methode die hij gebruikt om jou de beste mooie borsten te geven.

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.