Ga naar inhoud

Deetje84 : 1 november 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben een moeder van 2 kindjes. Ik heb besloten na jaren te twijfelen om een borstvergroting te gaan doen. Ik heb veel recensies gelezen. Toen kwam ik uit bij accz klinieken bij dr van onselen. De prijs is ook top en de recensies ook.ik heb een afspraak voor een consult voor aankomende vrijdag. Nu werd ik gisterenavond door een vriendin erop gewezen dat hij een berisping heeft gekregen en daardoor niet meer in Ned mag opereren. Nu zit ik onwijs te twijfelen. Ik wil gewoon een goede arts. Misschien dat ik op dit forum meer antwoorden kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom :)

Heb zelf geen ervaringen met hem hoor, maar heb inderdaad gehoord dat er soms nare dingen gebeuren bij hem en dat de nazorg ook niet zo goed zijn, er zijn genoeg goede klinieken die ook een mooi prijs hanteren. Van waar ben je afkomstig? Diana Gabriels werkt met goede dokters en haar prijs is 2600 euro. Ook in belgie heb je heel goede klinieken en zit de prijs rond de 3000 euro, het is in belgie zoizo goedkoper en het is daarom zeker niet slechter, de dokters hebben een ander betalingssysteem in belgie en er is minder publiciteit dan in Nederland.

Veel succes met je zoektocht!

Ik ben zelf bij beaucare geweest en ben zeer tevreden, ze luisteren naar je en je krijgt erna alles wat je nodg hebt, medicatie, heel goed kliniekbeha en je mag ze altijd bellen ze zullen altijd vriendelijk antwoorden en je helpen en je hebt er ook een garantie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lizzy,

Fijn dat je reageerde op mijn bericht.ben net nieuw op dit forum dus weet nog niet zo goed hoe dit werkt. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik nou moet. Ik kom vanuit den haag. Waar jij bent geweest heb je zo te lezen dus goeie ervaringen mee. Ik zal het zeker even googelen. Weet jij waar ik meer informatie over van onselen kan vinden evt?en wat heb jij uiteindelijk voor prothese etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lizzy,

Fijn dat je reageerde op mijn bericht.ben net nieuw op dit forum dus weet nog niet zo goed hoe dit werkt. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik nou moet. Ik kom vanuit den haag. Waar jij bent geweest heb je zo te lezen dus goeie ervaringen mee. Ik zal het zeker even googelen. Weet jij waar ik meer informatie over van onselen kan vinden evt?en wat heb jij uiteindelijk voor prothese etc?

Hier rechts boven heb je een zoekbalk en kan je hem opzoeken, als je deze niet hebt kan je links vanonder je thema wijzigen in unlimited en dan kan je de zoekbalk zien.

Ik heb ronde implantaten maar had niet veel volume boven en ze zien er meer uit als een druppel vind ik nu, heb pas gisteren mijn operatie gehad hoor en heb 435cc high profile achtr de spier gekregen. Ik wilde een grote D. Dr van onselen plaatst enkel anatomisch/druppel denk ik, hij heeft goeie resultaten hoor, maar niet iedereen is tevreden. Wat zou jij willn hebben als je druppel wilt zitje wel goe bij hem denk ik.

En er zijn er veel die ver rijden voor een bv hoor ik had ook niemand in mijn buurt die zoveel cc wil er indoen en wou ook geen druppel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wat ik zou willen. In ieder geval niet die ronde waar je echt die implantaten ziet zitten. Maar volgens mij is dat weer een verschil van boven ononderbroken de spier toch ? Ik kan eigenlijk alleen plaatjes aanwijzen wat ik mooi vind haha. Viel het mee of tegen allemaal ?sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wat ik zou willen. In ieder geval niet die ronde waar je echt die implantaten ziet zitten. Maar volgens mij is dat weer een verschil van boven ononderbroken de spier toch ? Ik kan eigenlijk alleen plaatjes aanwijzen wat ik mooi vind haha. Viel het mee of tegen allemaal ?sterkte

ja bij dual planenof achter de spier zie je de prothese niet, ik voel ze ook niet zitten :)

het is moeilijk he ke zult ng veel twijfelen tot dat je op de operatietafel ligt :P en heb het vooral snachts lastig en nu pas voel ik ook een druk op mijn borstkas maar dat is allemaal normaal. maar de 1ste dag was het minst pijnlijk, en dankje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Deetje,

Welkom op het forum. Waar je gaat moet je natuurlijk zelf weten, maar ik heb zelf erg vervelende ervaringen met ACCZ klinieken en als het je echt om de prijs te doen is kun je net zo goed bij Diana Gabriels gaan of de wellnesskliniek in Belgie, ook een beetje afhankelijk van welke soort prothese je prefereert :)

Sowieso is het verstandig bij meerdere chirurgen op gesprek te gaan en te kijken wat zij adviseren en vertellen, dan kun je altijd nog besluiten bij wie je terecht wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deetje,

Welkom op de forum!

Genoeg info te lezen en genoeg foto's te zien. Veel dames hier zijn door van Onselen geholpen (kan je zo een paar namen geven) maar idd wat Lizzy zegt, rechtsboven heb je een zoekbalk daar kan je eea opzoeken.

Prijs van Diana is idd 2600, dr Nio is ook een hele goede. Die werkt bij de Slaz (amsterdam), prijs ong 3100 (ook Parkkliniek in rotterdam alleen is de prijs 3800)

Ik kom uit Nederland en ben door dr. De Meyere geholpen (prijs 3000). Consult, operatie en nazorg niks op aan te merken.

Prijzen die genoemd zijn zijn wel van ronde prothese.

Randen van ronde prothese bij dual plane is niet te zien.

Iig veel lees en forumplezier! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barbielena,

Ik kas dat jij vervelende ervaringen hebt gehad met accz. Mag ik vragen wat jou precieze ervaring is? Hallo javaantje,

Ik had idd al een aantal meiden gezien die door van onselen geholpen zij. En ziet er goed uit. Het is erg moeilijk. Ook doordat ik nog niet precies weet wat ik wil. Ik ga er gewoon vrijdag naartoe en denk dat ik gewoon nog ergens een consult ga doen.ik had wel op de de site van jou genoemde Artsen gekeken. Prijs ronde vind ik goed te doen maar van de anatomische weer wat duurder. Twijfels mmmmm. Bedankt voor jullie reacties. Ben zooo onrustig sinds dat ik de knoop heb doorgehakt. Maar wil ook niet een te snelle beslissing maken en spijt krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deetje,

Je moet ook geen overhaaste beslissing nemen. Ga sowieso naar 3 consulten, zo heb je iig vergelijkingsmateriaal. Je zegt zelf dat de anatomische wat te duur zijn, dus dan hou je rond nog over ;)

Je moet er wel een goes gevoel bij krijgen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag het eerste consult gehad bij accz. Helaas niet bij van onselen zelf. Dat vond ik wel erg jammer en toch een beetje apart. Het gesprek verliep wel erg goed. Er werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen. Ook genoeg antwoorden gekregen op mijn vragen. Zij gaven aan dat zij dual plane opereren. Reden is oa dat de prothese goed vastzit. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een sportbh aangehad met daarin 2 verschillende protheses. Uiteindelijk vond ik de iets grotere het mooist. Dit was volgens haar ong 410 cc. Zij heeft deze protheses gepakt toen ik had aangegeven dat ik een volle c ,kleine d wilde hebben. Tijdens het passen koos ik voor deze. Ik ben zelf ong 1,72 lang en 66 kg. Best brede schouders dus valt niet zo op. 410 cc klonk zo veel maar valt mee als je het bij mij ziet. Ik heb de 21e een consult bij van der weijde. Ben benieuwd hoe dat gaat. Een vriendin van mij is daar geopereerd en is daar super blij mee. Mijn borsten zijn niet gemeten. Dit terwijl die van mijn vriendin wel zijn gemeten. Dat vind ik dus ook best apart. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het is gewoon afwachten dus. Ik denk dat het sowieso goed is om het verschil van beide pc 's te weten. Spannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook geholpen door van onselen...en ben super tevreden!

voor en nazorg vind ik zelf ook erg goed...

ik heb een bloeduitstorting gehad meteen na de operatie, waardoor ik meteen weer onder het mes moest, dat is super opgelost..

ook had ik iets meer dan een week geleden een zenuw klem zitten door de compressie bh..ook daar ben ik meteen goed mee geholpen..

ook het resultaat is echt mooi, vind ik zelf..

van onselen heeft een berisping gehad, maar zo ver als ik weet is die weer ingetrokken omdat hij zelf er niks aan had kunnen doen..

dr.kruppa kun je ook nemen bij accz...is ook goed, zo ver ik weet van degenen die door hem geholpen zijn

als je twijfelt zou ik idd een aantal consulten doen..in belgie de wellness kliniek is ook goed en niet te duur als je siliconen wilt..

al zit daar ook dr.damen die in Belgie uit zijn functie is gezet in de ziekenhuizen...verdonck en angela visser hebben ook veel mooi werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sjattie,

Fijn om te horen dat jij tevreden bent met van onselen. Was jij nog in de kliniek toen je die bloeduitstorting kreeg?je hebt mooie borsten zie ik. Alleen ik zelf heb besloten om voor anatomische te gaan. Ik las alleen van jou dat je 1400 meer had betaald? Ik zou evt of 3400 of 3900 moeten betalen. Ik denk dat ik alleen nog naar van der weijden ga en hopelijk dan een beslissing maken. Als het eenmaal echt in je hoofd zit dan wil je het ook gewoon zo snel mogelijk.

Ja ik las het ook van die berisping . Ja België heb ik ook even gekeken maar bij dr meyere. Aangezien ik toch voor anatomische wil gaan kan ik net zo goed bij accz of van der weijde gaan. Die zijn dan zelfs nog goedkoper. Bij dr meyere betaal je 4500 voor anatomische. Nog duurder dan van der weijden. En dan moet ik ook nog helemaal naar België .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook geholpen door van onselen...en ben super tevreden!

voor en nazorg vind ik zelf ook erg goed...

ik heb een bloeduitstorting gehad meteen na de operatie, waardoor ik meteen weer onder het mes moest, dat is super opgelost..

ook had ik iets meer dan een week geleden een zenuw klem zitten door de compressie bh..ook daar ben ik meteen goed mee geholpen..

ook het resultaat is echt mooi, vind ik zelf..

van onselen heeft een berisping gehad, maar zo ver als ik weet is die weer ingetrokken omdat hij zelf er niks aan had kunnen doen..

dr.kruppa kun je ook nemen bij accz...is ook goed, zo ver ik weet van degenen die door hem geholpen zijn

als je twijfelt zou ik idd een aantal consulten doen..in belgie de wellness kliniek is ook goed en niet te duur als je siliconen wilt..

al zit daar ook dr.damen die in Belgie uit zijn functie is gezet in de ziekenhuizen...verdonck en angela visser hebben ook veel mooi werk!

Heel fijn dat je goed geholpen bent door hem en dat alles netjes is opgelost, toch denk ik als ik dit hoor... uhm waarom in de eerste plaats gebeuren deze dingen? En het is echt heel vaak bij hen dat er toch iets wel heel goed opgelost wordt, wat bij anderen niet eens ontstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je van te voren al zoveel twijfels hebt over een kliniek denk ik niet dat je er goed aan doet om er toch heen te gaan..

De vervelende verhalen hier doen je dan ook geen goed!!

Als ik jou was zou ik toch nog ergens anders een consult inplannen om je goed te kunnen oriënteren en voor jou de beste keus te kunnen maken!!

Ik zelf ben nu twee keer op consult geweest bij dr. Nio en ik ben zeer tevreden over hem.. Hij staat hier net als dr. Deyemere bekend als de chirurg met de gouden handjes.. Dr. Nio werkt in het SLAZ en de Park kliniek in Rotterdam. Alleen is het bij het SLAZ 800 euro goedkoper.. Ik betaal 3100 euro in het SLAZ..

Dr. Nio maakt ook gebruik van de 85% gevulde (ronde) prothese, deze zit tussen de ronde en de anatomische prothese in... Dit is misschien ook wel een optie voor je.. Hij gebruikt ook de anatomische prothese als je daar specifiek om vraagt..

Maak geen overhaaste beslissingen en neem rustig je tijd om alles goed p je in te laten werken.. Je moet echt overtuigd zijn dat je voor de juiste pc kiest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Deetje ,

Ik ben ook bij Van Onselen geholpen neem maar een kijkje bij m'n foto's :102:

En wederom de linkerborst.. Echt rot voor je dat het voor jou zo lastig is om naar nl te komen om het door hem te laten corrigeren. Dat je eerst op consult zou moeten is vanuit zijn standpunt gezien wel logisch, maar voor jou erg lastig tenzij je de ok zeer kort na het consult zou kunnen plannen. Dit is niet onmogelijk weet ik uit ervaring. Ik kan me voorstellen dat het voor jou veel minder omslachtig is om je in Indonesie te laten opereren. Ik zou zelf het liefst willen dat hij het zelf corrigeert, maar ja het moet wel kunnen. Ik nam eigenlijk ook aan dat alles (behalve je eerste ok) onder garantie zou vallen, maar uit jouw verhaal maak ik op dat dit niet het geval is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn ervaring wil ik liever niet teveel over melden, maar het zorgt er iig voor dat ik absoluut niets meer met ze te maken wil hebben. Ik moet alleen nog uitvogelen hoe of wat, hoop dat ik of een her-operatie krijg (en dan ipv Kruppa door van Onselen) of (een deel van) mijn geld terug!
En echt, voor de prijs daar kun je net zo goed naar Diana gaan. Op de site adverteren ze bij ACCZ ook met een veel lagere prijs om mensen te lokken, maar dan komt er nog vanalles bij enzo. Ook zn grapje waar ik minder gediend van ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag allemaal, ik ben vorige week maandag op consult geweest bij dr van der weijde bij de boerhaave kliniek. Dit consult was zo anders dan bij accz. Hier sprak ik echt met de arts zelf. Hij houd niet van te grote borsten volgens mij. Hij heeft echt alles opgemeten en afgetekend. Bij accz hebben ze dat helemaal niet gedaan. Alleen foto's gemaakt welke zij aan de arts zou laten zien. Bij nader inzien is dat een beetje vreemd. Hoe kan hij nou van een foto bepalen of dat aantal cc's nou passen in mijn lijf. Na het meten en wat ik aangaf heeft hij mij het volgende advies gegeven.

340 of 380 cc anatomisch voor de spier. Ik heb de 380 gekozen. Wel gevraagd waarom hij het voor de spier wil en niet duel plane. Dit omdat accz standaard dual plane opereerd wat ik begrepen had. Hij gaf aan dat als je genoeg borstweefsel hebt en het nog natuurlijker wil, dan voor de spier moet plaatsen. Ook omdat de operatie minder pijnlijk is. Hij gaf aan dat sommige artsen het niet aandurven om voor de spier te plaatsen omdat zij vaardig genoeg moeten zijn om de holte waar de prothese inkomt precies moet maken zodat hij niet gaat draaien. Klinkt allemaal erg aannemelijk. Hierdoor toch voor hem gekozen.nu is aankomende vrijdag 1 nov de dag voor de bv. Ik kon lekker snel terecht. Is ook beter voor mij. Ik ben zo'n zenuwpees dus hoe langer ik moet wachten hoe erger de zenuwen worden. Het aftellen is begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!!! Het aftellen kan beginnen!! Nou ja aftellen, je bent al bijna aan de beurt haha..

ik zal je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar operatieverslagen zodat je hier ook je verslag kan schrijven van je operatie...

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Haha ja idd het is nu echt al bijna, vind het zooo spannend. Kan er nu al niet echt lekker van slapen haha. Maar ik zal zkr na de operatie een verslag schrijven en foto's plaatsen.

Ja het is ook heeeeeeeel spannend... Ik moet nog 18 dagen wachten en ik vindt het ook allemaal heel erg spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.