Ga naar inhoud

wat voor soort bh dragen na dual plane?


Aanbevolen berichten

Ha meiden.

Ik heb n borstvergroting gehad 375cc rond mentor high profile

Cohesieve dual plane.

Ik ben nu ongeveer 2 maanden po. Ik heb nog maar 1 goede passende bh.

Graag wil ik nu bhs kopen die de boel n beetje meer na elkaar toe duwen voor n mooi decolleté.

Vind ze nu in deze bh te ver naar buiten staan.

Ik heb gehoord dat je met dual plane t eerste jaar geen push up bhs mag dragen.

Geld dit ook voor maximizers en balconettes? Want die drukken de boel ook naar binnen.

Kan iemand mij tips geven voor bh s die je n mooi vol decolleté geven?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik denk dat een balconette wel kan/mag hoor. Deze hebben geen kussentjes als een push up, maar meer voorgevormd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor. Mijn ervaring tot nu toe is dat het sowieso moeilijk is met protheses om een mooie passende bh te vinden. Ik ben heel veel winkels en passessies verder en heb nu 1 soort bh gevonden die goed zit.... Ik denk dat het een kwestie van proberen blijft ;) succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm...bij mij zitten bolconettes en gewoon voorgevormd als gegoten!

echt meer dan perfect, maar zo gauw dat ik push up aandoe, zie je gewoon dat mijn borst niet meer in de cup past zeg maar...dan zit dat heuveltje van de push up gewoon in de weg, dus heeft het ook geen effect...

gewoon gaan passen zou ik zeggen en die wat het mooiste resultaat geeft , meenemen.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je trouwens al bij Hunkemoller geweest? Probeer eens de type Demi en de Balcony. Vind zelf dat deze 2 echt mooi zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor. Mijn ervaring tot nu toe is dat het sowieso moeilijk is met protheses om een mooie passende bh te vinden. Ik ben heel veel winkels en passessies verder en heb nu 1 soort bh gevonden die goed zit.... Ik denk dat het een kwestie van proberen blijft ;) succes met je zoektocht!

Same here :(

Balconettes kunnen nog net bij mij, geven inderdaad een licht push up effect ( maar daar springen me tepels bijna uit haha )

Ik heb de ervaring dat Curvy Cate zeer goed zit, hebben een diepere cup en dat hebben wij neppers nu eenmaal soms nodig door de projectie.

Misschien deze even checken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vandaag ook op zoek geweest. Drama! Had er een gekocht, 75e. Dacht dat deze wel oke was maar na passen en advies bij livera is het dus een 70f. Oke leuk maar totaal geen keuze. Er zat er eentje mooi maar zo saai! Wil wel wat spannends! Verder gekeken maar geen f en en al helemaal geen 70f.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zij na 3 maanden mag ik alles aan dus ook push-ups! Ik mis het ook het spleetje! Ik weiger eigenlijk weer push-ups te gaan dragen maar ga toch van de week eens passen! Succes!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tips meiden!

Bij hunkemoller geweest. Heb er zeker wel 20 aangehad haha. Ik zit net tussen de 70e en 70f in..70e geeft me bij de meeste b hs n dubbele borst en de 70f die ze hadden waren te ruim..balconettes zitten bij mij helaas nie mooi. Geeft me bovenin n dubbele borst en in t midden staat ie open. Erg jammer.ik heb nu volgens mij ook n demi van de hunkemoller en nog een andere.ik heb iig dezelfde als jou muisjee.die roze met zwarte.die zit t beste!

Nou dat word t nog wat straks met bikini's! Maar goed nie mopperen.heb nu wel vulling! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja die demi is fijn he!

Ja ik heb nu al zoooo'n zin om bikini's te kopen:D

Weet iemand waar je nu bikini's kunt kopen? (Niet via internet)

Ben in zoveel winkels geweest maar kan niks vinden in de winter nu..

Als ik nu wil gaan zwemmen of thermalen kan dat noet omdat k geen bikini heb!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.