Ga naar inhoud

Mimi12 : 31 oktober 2013 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 24 jaar en al heel wat jaren aan het overwegen om een borstvergroting te doen.

Afgelopen zomer toch de knoop doorgehakt om het te gaan doen. Ik heb momenteel 70A.

Na wat gesprekken in verschillende klinieken wordt ik op 31 oktober a.s. geopereerd. De operatie wordt uitgevoerd door Drs. Klepetko Velthuiskliniek Rotterdam. Er wordt 255 dual plane geplaatst.

Ik hoop zo op een natuurlijk en niet te groot resultaat.

De zenuwen beginnen toch al wel een beetje toe slaan. Ik hoop maar zo dat het er gewoon heel mooi en natuurlijk uit gaat zien. Meer mensen ervaring met deze kliniek en vooral met deze PC?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimi,

Welkom op het forum!

Ik heb zelf geen ervaring met deze arts of kliniek, maar als je de zoekbalk hier rechts boven gebruikt dan zul je vast wel wat tegen komen ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimi,

IK ben ook in Velthuis Rotterdam geholpen (wel een andere arts) en ik heb niets dan lof voor de organisatie, de nazorg en kundigheid.

Vooral grote pluim voor de verpleging en het andere personeel op de operatiekamer. Ik was ook best zenuwachtig maar dit viel echt van me af die dag zodra ik binnenkwam.

Ze zullen ook echt goed voor jou zorgen, ben ik van overtuigd!

xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mimi,

Zelf ben ik 17 oktober 2013 geopereerd door dr Klepetko.

Ik heb zelf anatomisch 320cc achter de spier.Ik had zelf 80 a en heb nu een sprtbh 80 d aan.

Zelf ben ik heel erg tevreden, alleen zijn ze nu nog heel erg hoog, en door een band die ik 4 weken om de bh moet dragen word de spier ingezakt.

Ik kan denk pas over 4 weken het echte resultaat zien. Maar de kliniek is echt super, klantvriendelijk, denken met je mee en helemaal geweldig.

Ik ga zelf 31 oktober terug voor 2e controle. ik moet om 09:45 uur. Hoe laat word jij geopereerd?

heel veel succes en alles komt goed.

PS je krijgt een lekkere tosti na je operatie daar.... Klein feestje erna hihihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! Morgen is het eindelijk zover!

Ik ben zelf geopereerd door dr. de Blecourt bij Bergman Clinics in Bilthoven. Ik had voor de operatie een kleine 75A en kreeg net als jij 255CC alleen dan voor de spier.

Laat je lekker verwennen en morgen heb je mooie boobies!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel It's_Me24! Heel fijn om leuke oppepberichtjes te ontvangen! Voor jou is zelf ook niet niet zo lang geleden dus nog gefeliciteerd! Weet je ongeveer wat je cupmaat gaat worden?

Ik ga me zeker laten verwennen en ja morgen om dit tijdstip hopelijk weer thuis met mooie nieuwe boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu zelf 16 dagen po en voel me heerlijk, ondanks dat mijn rug en nek helemaal vast zitten haha. Ze hebben gezegd dat ik op een grote B / kleine C zou uitkomen dus ik ben erg benieuwd! Het ziet er trouwens heel natuurlijk uit.

Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen en ik wacht je verslagje af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Sorry ik was even niet meer op de site...

Heeft ze het bij jou voor de spier gedaan?

Bij mij zei ze dat ze alleen maar achter de spier doet en niet ervoor.

Hoe gaat het met je? De eerste dagen zijn heftig en daarna gaat het wel weer:-)

Ik ben nu 17 dagen po en morgen weer werken.

Ik zie er echt tegen op. Het gaat goed alleen af en toe nog wat pijntjes.

Maar ben erg tevreden. Ik zal zo wel wat foto's toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal.

Allemaal leuke berichtjes van iedereen met hoe het gaat. Leuk om te krijgen :D.

Zo moest even wat dagen bijkomen.

De operatie is me zo meegevallen. Ben lekker gaan slapen en toen ik wakker werd schijn ik gezegd te hebben een feestje te gaan vieren. Nou kom maar op! Lekker uitgeslapen en gegeten en mocht naar huis. Het resultaat: Een hele mooie subtiele vergroting. Ben er onwijs blij mee. Alleen nu is het even door de zure appel heen bijten. Spierpijn is best aanwezig en ook mijn rug doet zeer van het liggen. Zo stijf! Ook zere oksels en soms een branderige borst. Is dat normaal?

Voor de rest wachten we rustig af en elke dag gaat weer iets beter.

Ik heb druppelvorm gekregen Marions. En dual plane is half achter de spier voor een mooie overgang. Succes met werken weer morgen. Zal wel even wennen zijn ja.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimi,

Wat fijn dat het allemaal is meegevallen en dat het goed gaat!

Haha ja dat brabbelen na het wakker worden van de narcose heb ik vaker gehoord.

Over de zere oksels en branderige borst kan ik helaas niet oordelen want ik ben morgen pas aan de beurt (aaah spannend!!)voor mn boobies.

Geen ervaring mee dus.

Succes met het herstel!! :54:

Liefs, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.