Ga naar inhoud

Mimi12 : 31 oktober 2013 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 24 jaar en al heel wat jaren aan het overwegen om een borstvergroting te doen.

Afgelopen zomer toch de knoop doorgehakt om het te gaan doen. Ik heb momenteel 70A.

Na wat gesprekken in verschillende klinieken wordt ik op 31 oktober a.s. geopereerd. De operatie wordt uitgevoerd door Drs. Klepetko Velthuiskliniek Rotterdam. Er wordt 255 dual plane geplaatst.

Ik hoop zo op een natuurlijk en niet te groot resultaat.

De zenuwen beginnen toch al wel een beetje toe slaan. Ik hoop maar zo dat het er gewoon heel mooi en natuurlijk uit gaat zien. Meer mensen ervaring met deze kliniek en vooral met deze PC?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimi,

Welkom op het forum!

Ik heb zelf geen ervaring met deze arts of kliniek, maar als je de zoekbalk hier rechts boven gebruikt dan zul je vast wel wat tegen komen ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimi,

IK ben ook in Velthuis Rotterdam geholpen (wel een andere arts) en ik heb niets dan lof voor de organisatie, de nazorg en kundigheid.

Vooral grote pluim voor de verpleging en het andere personeel op de operatiekamer. Ik was ook best zenuwachtig maar dit viel echt van me af die dag zodra ik binnenkwam.

Ze zullen ook echt goed voor jou zorgen, ben ik van overtuigd!

xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mimi,

Zelf ben ik 17 oktober 2013 geopereerd door dr Klepetko.

Ik heb zelf anatomisch 320cc achter de spier.Ik had zelf 80 a en heb nu een sprtbh 80 d aan.

Zelf ben ik heel erg tevreden, alleen zijn ze nu nog heel erg hoog, en door een band die ik 4 weken om de bh moet dragen word de spier ingezakt.

Ik kan denk pas over 4 weken het echte resultaat zien. Maar de kliniek is echt super, klantvriendelijk, denken met je mee en helemaal geweldig.