Ga naar inhoud

Even voorstellen


18Patricia27

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

ook ik zal me even voorstellen...

Mijn naam is Patricia, ben 30 jaar en heb 2 kids.

De reden dat ik me hier heb aangemeld...

Na beide kids ongeveer jaar borstvoeding te hebben gegeven, ben ik van een mooie E70 , een melkfabriek G80 gegaan en nu terecht gekomen bij een mega slap hangende D75 uitgekomen.

Ik ben een beetje oriënterend naar wat er mogelijk is en of ik er iets aan wil laten doen. Hopelijk zijn hier ook andere meiden met een soortgelijk verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom om het forum :)

Zelf ben ik nog niet zwanger geweest maar er zijn hier wel veel meiden die zwanger zijn geweest en ook lege borsten er aan over gehouden hebben.

Zou je ze willen liften en/of terug opvullen zodat ze weer de oude zijn?

En als je het zou willen doen waar zou je dit willen doen?

Groetjes en en veel zoekplezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk terug opvullen. Ben gewend om ze te hebben zeg maar. Denk dat ik met liften niks overhoud.

Zou het het liefste rondom Veldhoven laten doen. België kan ook maar ergens twijfel ik over de kwaliteit.

Ben ook erg benieuwd hoeveel cc ik zou kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 18Patricia27,

Welkom op het forum!

Ik heb zelf geen ervaring met een pc uit die buurt maar denk zeker dat het de moeite waard is voor je om een consult bij Dr Demeyere te plannen. Zoals ik al zei heb ikzelf geen ervaring met hem maar hier op het forum zijn alleen maar positieve verhalen over hem te vinden.

Veel leesplezier

xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Welkom op het forum!

Het is waarschijnlijk best mogelijk om je borsten op te vullen, dit heb ik zelf ook laten doen. Ook ik had door zwangerschappen en veel afvallen een stuk minder inhoud over. Het is wel zo dat het er aan ligt in hoeverre je slappe borsten hangen. In sommige gevallen is er ook een lift bij nodig.

Je kunt natuurlijk een aantal consulten plannen zodat je wat meer vergelijkingsmateriaal heb. Ik ben geholpen door dr de Meyere in Gent. Hij staat hier inderdaad heel goed bekend. (De arts met de gouden handen ;) )

Je kunt evt ook wat verslagen lezen van meiden zodat je een beetje een beeld krijgt. Op consult gaan bij een arts kan altijd en je zit dan nog nergens aan vast.

Heb je vragen dan kun je die gewoon stellen of je kunt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.