Ga naar inhoud

Shogun: 11 oktober 2013: Dr. Raoult : QC Medical Center


Aanbevolen berichten

Hallo idereen,

Lid sinds 9/7, dus na al die tijd moet ik me nu toch wel eventjes voorstellen...

Ben 38 jaar moeder van 2 kinderen die nu ondertussen al 17 jaar zijn. Heb hen borstvoeding

gegeven. Wil al jaren een borstvergroting doen maar nog nooit de stap gezet. Nu vindt ik het

moment om ervoor te gaan.

Na rondkijken hier heb ik wel al gezien dat Quan kliniek niet gewaardeert wordt. Maar wilde

toch eens gaan horen.

Dus 1ste consultatie op 30/07 gedaan in Quan kliniek.

En vorige week 05/09 op consultatie geweest bij Dr. Vandevoort in Roeselare.

Nog een consultatie gemaakt voor 23/09 bij Dr. Nolens Isabelle in Kortrijk.

Ben heel nieuwschierig wat Dr. Nolens me zal zeggen van bij Quan kliniek en Dr Vandevoort

was het wel verschillend wat ze voorstelden.

Alvast hartelijke dank om eventjes jullie tijd te nemen om mij advies te geven.

Liefs Shogun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Alvast hartelijke dank om eventjes jullie tijd te nemen om mij advies te geven.

Liefs Shogun

Wat wil je precies voor advies?

Rechtsboven op het forum is een zoekbalk, waar je de verschillende pc's kunt opzoeken. Als er al ervaringen mee zijn, dan kun je die via die balk vinden :)

Vind je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even links onderaan de pagina je thema wijzigen in 'unlimited' :) Dan zie je daarna wel de zoekbalk.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Gisteren mij even voorgesteld en nu wil ik jullie eventjes uitleggen wat ik te horen kreeg en bij welke

artsen.

Op 30/07 langs geweest in Quan kliniek, die ondertussen verandert is naar QC Medical Center. Jammer genoeg

niet direct contact met de arts zelf. Was blijkbaar een persoon die niet anders doet dan de 1ste uitleg. Moet wel

zeggen gesprek ging heel goed, had veel aandacht voor wat mijn man en ik te vragen hadden. We zijn daar toch

ongeveer 1.5 uur binnen geweest.

Zijn voorstel daar is, voor de borstspier, 225 rond model silicone, van binnen maken ze dan iets vast zo dat het zakken van de

siliconen niet kan gebeuren. + stelde me nog een borstlift voor ook. Operatie zou in totaal 3uur duren. Prijs 3750 alles inbegrepen.

Consultatie gratis..

s'Morgens binnen en in de nammidag terug buiten.

En het zou Dr Vanrenterghem Luc zijn die de operatie zou doen. (kortrijk)

Moet zeggen gaf me wel een goed gevoel MAAAR Had graag direct met de de Dr Vanrenterghem gesproken. Zo kon ik

direct mijn gevoel tegenover hem weten. Vind dit toch heel belangrijk....

Dan vorige week op 05/09 had ik een afspraak bij Dr Vandevoort. Kliniek Roeselare.

De dokter gaf me een goed gevoel want als we aan het praten waren , voelden we wel direct dat hij weet waarover hij praat.

Stelde voor 1ne borst 200 en bijvullen met eigen vet. Andere borst 220. Omdat ik rechterborst beetje zwaarder ben

+ ook soms problemen met onstekeing van kliertjes erin. Wil wel geen siliconen gebruiken maar zoutwater, rond model

en half voor - achter borstspier.

Geen lifting nodig. s'Morgens binnen en s'avonds terug buiten. Operatie 1.5 uur. Prijs 4200 alles inbegrepen.

Consultatie 40euro wel briefje terugbetaling ziekenbond.

Mijn man en ik hadden wel een goed gevoel bij deze dokter maar we waren er een beetje van aangedaan hebben maar

ongeveer 20min binnen geweest en vonden dat zo groot verschil met die 1h30 dat we gedaan hadden bij QC Medical.

Heb nu wel nog een afspraak op 23/9 bij Dr. Nolens in Kortrijk.

We zijn heel heel benieuwd wat zij ons te vertellen zal hebben en hoe lang we daar zullen binnen zijn.

Mijn voorkeur gaat naar siliconen, rond de 200- 225, rond model en voor de borstspier. dacht dat ik eens gelezen had

als je na de borstspier neem of half dat je meer kans heb dat je borsten verder van elkaar staan. En dat zou ik persoonlijk

liever niet hebben.

Het is wel een voor en nadeel denk ik als je verschillende dokter doet.

Kan iemand mij mss iemand raad geven.

Alvast hartelijke dank om eventjes van jullie tijd te nemen.

Liefs Shogun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb zelf geen ervaringen met de pc's die je noemt en er is volgens mij ook weinig van te vinden hier op het forum....

Ik vind het echter aparte voorstellen die je gekregen hebt... Verder is het in het verleden natuurlijk vanalles te doen geweest over die kliniek in Roeselaere.... en ook Quan clinic staat niet zo goed bekend, maar dat wist je al he :) Ik bedoel er niks verkeerds mee, maar ikzelf zou nooit voor deze klinieken kiezen.

Niet dat ik deze arts wil promoten, maar ik weet uit ervaring dat hij heel goed is. Verder heb je direct een consult met hem. Het gaat om dr. de Meyere in Gent.... Misschien is dat ook wel te rijden voor jou, aangezien je in Kortrijk en Roeselare aan het kijken was....

Over hem kun je veel verhalen lezen hier op het forum en geen enkel fout verhaal!! Hij is gewoon een pc met gouden handjes. ZIjn kliniek heet: Artemedis

Als je weinig over een pc kan vinden op internet, denk je meestal: Oh dan zal het wel goed zijn. Zo dacht ik ook voor mijn eerste bv.. Echter, dat hoeft niet altijd zo te zijn, want mijn eerste pc heeft ook fouten gemaakt.. Gelukkig ben ik daarna bij dr. de Meyere terecht gekomen (na een intensieve zoektocht) en hij heeft mijn borsten daarna prima en mooi in orde gemaakt :) Ben nu erg blij!

Ik wilde je dit toch even vertellen, echter, als jij graag in de klinieken gaat die jij noemt, dan houd ik je niet tegen. Kan alleen mijn ervaring delen :)

Succes!!

xx BB

ps: ik voeg even je beide topics samen, dat is handiger :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Best- boobie, Thanks voor de vlugge reactie.

Ik heb in de streek gekeken van waar ik ben. Maar Roeselare is toch ook al 50 min rijden voor mij.

Zou toch liefst rond deze streek blijven voor de nacontrolles en zo.

Zal toch eens opzoeken van wat je me voorsteld ... Artemedis, Gent.

Hartelijke dank.

Shogun

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey shogun,

ik heb nog noit van aar hoort maar je kan ze wel opzoeken op de zoekbalk rechts bovenaan door haar naam in te typen.

Als je deze zoekbalk niet hebt kan je links vanoinder je thema wijzigen in no limited.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Na veel lezen op de forum en enkele consultaties te doen bij verschillende

plastische chirurgen, heb ik beslist.

Volgende week vrijdag is het DE DAG.

Het is Dr. Raoult Stephane in de QC medical center.

Borstvergroting en borstlift... verwacht een volle C, rond - medium profile en word voor de spier

geplaatst.

Moet zeggen voelt na al die jaren van verlanging heel goed aan dat ik toch eindelijk de stap zet

maar heb juist een beetje schrik voor de littekens van de borstlift.... :-(

Moesten er littekens zijn nadien doen ze die weg met hun speciaal apparaat. Is in de prijs inbegrepen.

Jah en natuurlijk mijn grootste vrees doordat ik enkele jaartjes geleden paniekaanvallen gekregen heb

ben ik niet op mijn gemak voor de narcose. Bang om er in te blijven, naarschijnt niet mogelijk.

Zal wel niet é....Als ik hier al zoveel dames hoor die het super stellen :-)

Komt wel goed zeg ik dan....

Hopelijk gaan de dagjes vlug voorbij dat het volgende vrijdag is!

Liefs Shogun*

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes vandaag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
52 minuten geleden zei Anna2000:

Ik kwam dit tegen over eigenaar Karel van der Linde van eerst Quan nu Qc medical center

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-roeselare/ex-eigenaar-quan-clinic-krijgt-18-maanden-cel-in-zaak-rond-pip-borstimplantaten-a2969543/

En jij bent??
Iemand die er belang bij heeft dit soort links te plaatsen in oude topics?

Stel je even netjes voor meid, dat doen we hier allemaal voordat we ons gaan bemoeien met oude zaken ;)

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.