Ga naar inhoud

Ik stond vooraan in de rij!!😋


Magneetje

Aanbevolen berichten

Oke ik ben Lisa.

Ik ben huisvrouw, poets dienst, strijkster, en apen verzorgster( mijn man). Daar bij heb ik ook nog een stel lieve, leuke en schattige kiddy's. Mijn kinderen zijn 11j 4j en 2,5j.

Ik kamp al heel mijn leven met grote borsten. Ik was 12j en had een f-cup nu ben ik dertig jaar en heb een i-cup. Een 90 i dus.

Ik heb dan ook altijd te horen gekregen dat ik vooraan in de rij stond😱! Ha tegenwoordig antwoord ik dan ook gewoon naar de kuis kijkent " ik hoop voor jou ook dat je vooraan in de rij stond, anders heb je een vergroot glas nodig om de weg te vinden!" Met andere woorden rot vent je loopt ook alleen maar je l** achterna.

Buiten dat heb ik natuurlijk ook andere problemen schouder, rug en nek klachten.

Ik ben een duiker en alles past mooi in mijn pak maar mijn boobs moet ik bij duwen.

Ik heb een afspraak in het ziekenhuis van Turnhout (België) bij pc van bronckaers.

14 januari is het zover. Ik ben nu dus lekker aan het diëten en sporten dit loopt allemaal lekker. Ben nu3,3 kg kwijt nog 11,1 te gaan. En dit hopelijk voor de operatie.

Ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen uit ervaringen van andere mensen!

Dus mensen kom op en help mij de lange weg naar 14 januari door te komen. Het duurt nog zooooooooooo lang.

Groetjes magneetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik wil ze zelf laten vergroten, maar heb een vriendin die ze ook wil laten verkleinen.

Zei voeld zich ook niet goed door al die mannen hun opmerkingen.

en 14 januari lijkt heel lang, maar het zal er zo zijn.

jammer genoeg heb ik wel geen ervaring voor jou

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oke ik ben Lisa.

Ik ben huisvrouw, poets dienst, strijkster, en apen verzorgster( mijn man). Daar bij heb ik ook nog een stel lieve, leuke en schattige kiddy's. Mijn kinderen zijn 11j 4j en 2,5j.

Ik kamp al heel mijn leven met grote borsten. Ik was 12j en had een f-cup nu ben ik dertig jaar en heb een i-cup. Een 90 i dus.

Ik heb dan ook altijd te horen gekregen dat ik vooraan in de rij stond! Ha tegenwoordig antwoord ik dan ook gewoon naar de kuis kijkent " ik hoop voor jou ook dat je vooraan in de rij stond, anders heb je een vergroot glas nodig om de weg te vinden!" Met andere woorden rot vent je loopt ook alleen maar je l** achterna.

Buiten dat heb ik natuurlijk ook andere problemen schouder, rug en nek klachten.

Ik ben een duiker en alles past mooi in mijn pak maar mijn boobs moet ik bij duwen.

Ik heb een afspraak in het ziekenhuis van Turnhout (België) bij pc van bronckaers.

14 januari is het zover. Ik ben nu dus lekker aan het diëten en sporten dit loopt allemaal lekker. Ben nu3,3 kg kwijt nog 11,1 te gaan. En dit hopelijk voor de operatie.

Ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen uit ervaringen van andere mensen!

Dus mensen kom op en help mij de lange weg naar 14 januari door te komen. Het duurt nog zooooooooooo lang.

Groetjes magneetje

Hallo Lisa, veel succes met afvallen en sterkte de komende weken met `wachten`. Ik moet ook een flink aantal kilo´s kwijt en heb net als jij een behoorlijk grote cupmaat. Welke maat ga jij krijgen en hebben ze het met jou over de risico´s van het opereren van een dergelijke maat gehad? Ik heb al van een chirurg gehoord dat hij mijn maat (85JJ) niet wil opereren en het overlaat aan een chirurg die ervaring daarmee heeft. Ik heb 12/11 een gesprek met dokter van Engeland van de Bergmankliniek in Bilthoven. Ben erg benieuwd, mijn eerste ervaring met een pc in een ziekenhuis, die me persé een cup c aan wilde meten, was niet zo positief. Ik hoop dat deze chirurg van een privékliniek beter kan luisteren......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.