Ga naar inhoud

x_fenne_x: 7 november 2013: Dr. Nelissen: Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na al een hele tijd op dit forum zal ik mezelf dan ook maar even voorstellen. Ik ben 22jaar nu en heb nooit borsten gehad :P heb 70AA ofzo.

9 september heb ik een consult gehad bij dokter Nelissen en hij stelde eerst voor om polyurethaan prothesen te gebruiken anatomisch 225cc dual plane. Omdat ik absoluut niet wou dat ze gingen ronddraaien en omdat ik na 11 dagen terug moet gaan werken. Maar toen heb ik daar wat fotos over opgezocht en heb gezien dat als ze niet perfect geplaatst zijn dat ze daarna ook niet meer zakken.

Dus heb ik gebeld en gezegd dat ik de andere optie wou nl geruwde anatomische prothesen (eurosilicone) 215cc dual plane.

Maar na nog een beetje op het forum gelezen te hebben en fotos te hebben bekeken vind ik 215cc precies toch echt te weinig. Want de grote boobs hier zijn toch vaak het mooist :).

Dus nu ga ik 23 oktober terug op consult om de maat nog een keer te bespreken ik hoop dat hij er toch 300cc in krijgt ofzo. Hij zal me waarschijnlijk wel een moeilijke klant vinden haha :)

Groetjes x_Fenne_x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fenne

Ik heb zelf een bv gehad bij dr. Nelissen 8 augustus 2013. Donderdag ben ik 8 weken po. Ik heb 380 cc, rond, high profile, onder spierfascia gekregen. Als je graag foto's wilt zien of meer info wilt, kan me een pb sturen.

Zij maar gerust dat je niet de enige moeilijke klant bent, ik was dat ook ;-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fenne!

ik ga ook maar voor een klein maatje, tussen de 225 en 250.

Er past ook niet meer in bij mij zei mijn pc. Althans, dan werd het heel lelijk.

Succes met je beslissing!

Hey,

Ja bij mij zei hij ook dat er niet meer in geraakte dan 215cc maar ik ga toch nog maar eens op gesprek :P

Waarom heb jij ronde gekozen want mijn pc zei dat ze dan nog kleiner zouden uitkomen omdat je bij ronde meer cc nodig hebt dan bij anatomische om dezelfde projectie te bekomen, terwijl ik rond eigenlijk wel mooier vind.

Groetjes

Fenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ha,

Ik heb 265cc, meer kon niet, gelukkig maar!! Hier op het forum lijkt het alsof iedereen boven de 300 heeft, maar soms is dat gewoon teveel voor een lichaam.

Succes!! En met een kleiner aantal cc kan je toch nog op een c, d uitkomen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Fenne,

Ik denk echt niet dat hij je een moeilijke klant vindt hoor.. Het is niet zomaar een beslissing die je moet maken!!

Je hebt groot gelijk dat je nog terug gaat om het aantal cc nog te bespreken als je twijfelt..

Ik heb alvast je titel aangepast en je topic verplaatst naar operatie verslagen zodat je hier ook je verslag kan typen als je geopereerd bent, als je dat wilt..

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust.. er zijn hier altijd genoeg meiden die je antwoord willen geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha,

Ik heb 265cc, meer kon niet, gelukkig maar!! Hier op het forum lijkt het alsof iedereen boven de 300 heeft, maar soms is dat gewoon teveel voor een lichaam.

Succes!! En met een kleiner aantal cc kan je toch nog op een c, d uitkomen hoor!

Heey

Welke maat was jou voorsituatie en hoe hoe groot heb je nu precies? Heb jij trouwens voor ronde of anatomische gekozen want dat kan ik precies niet vinden op je profiel :P

Groetjed Fenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zal dan eindelijk maar eens aan men verslagje beginnen.

Dus donderdag 7nov een half uurtje te vroeg in de kliniek aangekomen. Eventjes moeten wachten. Nog een paar vraagjes moeten beantwoorden en tegen half 12 mocht ik met de verpleegster mee naar beneden.

Daar mocht ik me uitkleden en hebben ze bog een paar foto's genomen. Toen kwam een andere verpleegster. Zij gaf een infuus met antibiotica. Ik mocht nog eventjes wachten kreeg ondertussen een Flair om te lezen en toen was het aan mij om naar de OK te gaan.

En toen werd ik wakker, beetje spierpijn maar voor de rest alles oké. Verpleegster kwam even checken en daarna ook nog de chirurg. Hij had foto's bij van toen ik op de tafel lag, eerst de voor situatie en daarna toen de siliconen erin zaten maar nog niet gehecht waren. Het was een gat dat wzl 5cm openstond! Hij zei dat hij speciale draad had moeten gebruiken omdat hij het bijna niet dicht had gekregen en dar ik het heel rustig aan ging moeten doen.

Een half uurtje later begon ik misselijk te worden en hebben ze mij iets ingespoten. Het ging na een tijdje beter dus hadden ze het bed rechter gezet maar toen ben ik beginnen overgeven. Weer iets bij ingespoten en tegen 16u mocht ik dan naar huis.

Thuis aangekomen moest ik 1500mg paracetamol nemen. Daarna heb ik een beetje soep gegeten en weer moest ik overgeven. Tijdje gewacht koekje proberen te eten en weeral overgeven.

In de nacht van donderdag op vrijdag ook nog een paar keer overgegeven. En vrijdag ook nog zeker 6 keer. Niks kon ik binnenhouden. Sinds vrijdag 22u ben ik dan gestopt met alle medicatie.

En nu vandaag zaterdag ben ik begonnen met maagbeschermers. Sindsdien kan ik eindelijk mijn eten binnen houden maar pijnstillers durf ik niet meer nemen. De pijn in mijn borsten valt sinds vandaag ook wel mee. Gewoon erge spierpijn en soms wat steken in de linker borst.

Dit was het voorlopig hoop dat het niet te saai was :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeli met je boobs Fenne!

Ik kom ook van een 70aa en ook 325 cc dus ben super benieuwd naar je foto's!

Succes met het herstel!

Wauw jij hebt mooie boobs hoor. Mijne lijken een stuk kleiner en staan helaas ook veel verder uit elkaar.

Mag ik vragen welke bh maat jij nu hebt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Fenne, ben er ook erg blij mee :) Maar als je mijn eerste paar foto's ziet lijken mijn borsten daar ook nog wel iets kleiner en ik weeto niet hoe ze bij jou geplaatst zijn, maar bij dual plane hoor je wel vaker dat als de spier eenmaal is opgerekt, ze toch nog iets groter worden :D En bij mij zijn ze ook wat dichter bij elkaar gekomen (in bh enzo) nu ze iets soepeler zijn geworden.

De maat is nog een beetje moeilijk te zeggen, als ik het opmeet kom ik op een 70 c uit, maar ik had nog bh's 70c, maar die pas ik echt niet! Op mn profielfoto heb ik 75c aan en die cups zijn ietsje te krap, dus denk dat ik op een 70D uitkom, maar is nog even afwachten... ik ben ook pas 19 dagen p.o.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.