Ga naar inhoud

Op buik slapen


Aanbevolen berichten

Hi ladies!!

Ben inmiddels 5 weken PO, en echt geluk gehad met m'n herstel tot nu toe.. Nauwelijks pijn gehad, en daardoor echt moeten inhouden om niet teveel te gaan doen. Maar dat is wel gelukt tot zover!

Nu slaap ik lekker zonder bh, maar merk dat is s nachts steeds vaker meer schuin op m'n buik ga liggen. Sliep na 1 week PO al op m'n zij, maar vraag me eigenlijk af of ik op m'n buik mag slapen, kan dit kwaad?!

Anders moet ik me weer opsluiten op m'n rug want ik draai automatisch.. :)

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Hooguit dat het pijn gaat doen als je er te lang op ligt, maar dat voel je dan vanzelf ;). Voor de zekerheid kun je maandag even contact opnemen met de kliniek, wellicht dat verschillende plastisch chirurgen ook weer verschillende meningen hierover hebben. Ik slaap zelf wel op mijn buik, maar ik ben geen goede vergelijking, mijn protheses draaien, maar dat komt niet door het buikslaper als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea is dat geen raar gevoel als ze draaien? Hoe komt dat dan, en moet je dan voor een heroperatie of kan dat geen kwaad?

Zal inderdaad wel even contact opnemen met beauty-coach idd, misschien geen slecht plan thanks! ;)

Kavo, hier nog een buikslaper!! Ohh heb dat zo gemist, en nu draai ik gewoon door zonder dat ik het door heb, maar als het mag kan ik me natuurlijk gelijk op m'n buik installeren haha! Wordt wel even passen en meten met die twee bulten erbij, maar als ik t in m'n slaap kan doen moet dat gewoon te doen zijn! ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel er weinig van omdat het vaak gebeurd als ik slaap, waarschijnlijk zijn deze protheses te glad of is de pocket te groot ( hoewel chirurg zegt van niet ;)). Het ziet er wel gek uit als hij gedraaid zit. Het kan op zich geen kwaad, maar het is niet mooi en het hoort niet. Ik heb veel geld betaald voor mooie borsten en dan moet het gewoon goed zijn. Ik krijg nieuwe protheses die wat ruwer van oppervlak zijn. Hopelijk is het probleem dan verholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.