Ga naar inhoud

moet een wissel altijd groter?


Aanbevolen berichten

heyhey,

ik vroeg me af als een wissel altijd groter moet?

Heb nog geen bv gehad maar twijfel nog.

Ik ben nog niet zwanger geweest en ben bang dat ze na een zwangerschap groter zouden zijn zoals iedereen in mijn familie na zwangerschap.

De meesten zeggen in mijn omgeving wachten tot je zwanger bent met een bv, maar ik kan zeker nog niet in de eerste 3 jaar zwanger geraken door mijn toekomstplannen en heb het ieder jaar moeilijker en moeilijker mee dat ik kleine borstjes heb.

Als ik ze dan zou moeten wisselen zou ik dan een grotere aantal cc's moeten nemen?

Misschien een rare vraag, maar heb ook geen zin om later met supergrote borsten te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizyy,

Je kan een wissel met kleiner implantaat nemen, risico is wel dat er dan ook gelift moet worden. Ik had ook de hoop na mijn zwangerschap grotere borsten over te houden, maar niks was minder waar. Vlak na de bevalling, ja... TOEN waren ze mooi! Maar nu dus een bv laten doen.

Zelf heb ik ook eerst alles geregeld zodat ik zwanger 'kon' worden. Dingen met werk enzo. Toen ik eenmaal zwanger was besefte ik mij dat ik dom was geweest en al lang zwanger had kunnen worden.De rest regelt zich vanzelf wel.

Succes met je keuze!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik wil nu ook al echt zwanger zijn maar wil met behoud van loon gaan verder studeren dan mag je zelf geen 2de zit doen dus kan niet anders dan wachten.

dank u voor de informatie ben echt blij met deze info :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen zeg! De tijd vliegt, voor je het weet kan je proberen zwanger te worden. Leuke hobby hoor ;) Misschien valt het reuze mee hoe je borsten na de zwangerschap veranderen en hoef je niet eens voor een wissel te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi,

Ik lees net dat bij een prothese wissel naar een kleinere cup een lift misschien ook nodig zal zijn. Wat betekent dat met meer littekens zult eindigen. Ik wil dat graag zo veel als mogelijk willen vermijden.

Zou dit ook nodig zijn als je van een cup D naar een C zou willen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.