Ga naar inhoud

320 voor spier anatomisch


Aanbevolen berichten

Hoi dames. Even een vraagje..

Over een paar maanden krijg ik een BV, nu een aa-cup.

Advies is (velth.kliniek E'hoven) 320cc anatomish voor de spier.
Ik twijfel zelf heel erg, mijn huid (??) is 3cm dik en schijnt heel dik te zijn (?)

maar zelf zou ik liever dual-plane of geheel achter spier nemen (wil na 3 zwangerschappen nog 5kg kwijt, hoop niet dat ik na die 5kg ineens randen ga zien bijvoorbeeld)

Mijn borst is puntig (het heeft een naam, maar vergeten... al die termen.. aarg!)
vandaar dat advies.

Zijn er dames met ervaring met zo'n zelfde protese?
Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tubulair?

Maar als je het niet eens bent met de plaatsing zou ik dat nog eens overleggen met je pc. Wellicht kan je nog een ander consult bij een andere pc doen, zodat je de meningen kunt vergelijken. En wat ik me ook afvraag is of je niet beter rond kunt nemen bij een tabulaire borst omdat deze wat meer naar voren opvult wanneer je een high profile neemt. Laat je nog eens goed voorlichten bij een ander ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was NIET geheel achter de spier nemen. De prothese zal helemaal vervormen wanneer er een klein beetje spanning op zit.

Je hebt een dikke huid en zou zonde zijn om in je spier (dual plane) te snijden.

Ga anders naar een andere pc voor een 2e of een 3e consult... Beter geen haaste beslissing nemen hoor ;)

Zou het mssn niet beter zijn om eerst van je 5kg af te zijn voor je een bv laat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.