Ga naar inhoud

Sammy-r79 : 26 oktober 2013 : Dr. H. Winters : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ik ben Samantha en ben 33 jaar. Werk op Schiphol in de beveiliging. En volgende maand ga ik opnieuw een bv laten doen. Heb het in 2003 al een keer laten doen en heb er toen 260cc in gekregen en krijg nu 450 cc erin. De operatie staat gepland voor de 26ste oktober. En ik ben via Diana Gabriels Verweijen verwezen naar pc Hay Winters. Dus ik ben benieuwd. Groetjes van Samantha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Samantha,

Welke cupmaat had je nu? En zijn ze nog altyd mooi of wil je gewoon groter gaan?

En leuk op Schiphol werken? Waarschijnlijk al veel gezien daar :P

Ik zal je zeker volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi.

ik word morgen door h winters geholpen..

heb je zelf hem al gesproken of moet je dat nog doen??

ik vind het een aardige man hij heeft zijn mening echt klaar staan maar dat had ik ook hahaha en uiteindelijk heeft hij gewoon naar mij geluisterd en dat gaan we doen zei hij zolang ik maar happy word!!

nou en daar doen we het voor toch niet om een pc happy te maken hihi..

jij veel succes voor je tweede bv..

groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden het is niet dat ik mijn borsten niet mooi meer vind hoor maar ik vind ze nu te klein en wil ze graag groter. Vond ze eigenlijk gelijk na de operatie al klein hoor maar ja de protheses die toen geplaatst zijn paste op dat moment het beste bij mijn lichaam. En dat was toen 245 of 260cc. Mensen in mijn omgeving hebben nu ook zoiets van je hoeft het niet te doen maar ja ik doe het voor mezelf en niet voor iemand anders :75: . En Lizyy ja het werken op Schiphol is echt wel leuk ja. Je komt er ook genoeg bekenden tegen dat is wel grappig. En het is natuurlijk ook wel een apart wereldje. En Steffie ja ik had 1 aug een gesprek met Dr Winters in Amstelveen ook. Vond het een heel vriendelijke man. En ik hoor ook dat het een goed pc is dus ik ben wel benieuwd. Nou jij alvast heel veel succes voor morgen en als je je goed voelt laat dan even weten hoe het is gegaan. Hoeveel cc krijg je er trouwens in? Nou heel veel succes iig. Groetjes van Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi sammie,

Gefeliciteerd met je boobies!

Hoeveel zou je eerst krijgen? Of had je al besproken dat je 450 zou krijgen?

Ik ben afgelopen dinsdag ook een wissel ondergaan. Ik heb ongeveer t zelfde als jou laten doen. Ik had eerst 260, toen 280cc allebei voor de spier en nu heb ik 450cc duel plane.

Heb je veel last?

Succes met je herstel! Blijf je volgen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes morgen!!!!! spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.