Ga naar inhoud

Samantha* : 8 juli 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo meiden !

Op 8 juli heb ik een borstvergroting gehad.

Ik ben 1.56 en weeg 44 kilo.

Ik ben van een 70A naar een 70D gegaan, dit met 245 cc.

Mijn wens was om een 70B te krijgen, vooral omdat ik erg klein en tenger ben.

De arts en assistentes zeiden dat zij niet in cupmaten praatte, dit begreep ik wel.

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik iets wou dat bij mijn lichaam paste en ze zeker niet te groot wou!!

Ik twijfelde heel erg tussen de maat 3 ( 215 cc) en de 3.5 ( 245 cc).

Ik ben hiervoor zelfs 2 keer op consult geweest en tot de dag van de operatie was ik er nog niet zeker van.

Ze hebben mij gerust gesteld en zeiden dat de 3.5 zeker niet te groot zou worden.

Uiteindelijk dus een 70D..... heb spijt dat ik niet de kleinere heb genomen.

Ik ben bang doordat ze zo groot zijn, ze nooit als natuurlijke tieten eruit komen te zien!

Ik heb geen spijt van mijn beslissing, heb liever te grote tieten dan geen tieten.

Maar hoop dat ik er wel aan kan wennen...

Ik zal snel foto's plaatsen van voor en na de operatie.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Samantha ,

Jeetje een 70 d is best flink zeg. Ik hoop dat je eraan kunt wennen. Het is wel balen dat het dus niet is geworden wat je verwacht had. 245 cc is niet vreselijk veel, maar het hangt natuurlijk ook van je voorsituatie af. Ikzelf vond mijn Boobs vooral de eerste week, vreselijk en echt te groot. Maar nu naar de tweede week, word ik al steeds blijer, en ben ik blij dat ik voor 325 cc gekozen heb ipv 280 cc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Amaai een 70D met 245cc :o

Maar ogen ze ook als een D ? Heb gehoord dat je een groter compact hebt maar dat het niet zo oogt als de maat van je bh?

Ben je er blij mee?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Samantha, ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Maar je moet het misschien ook de tijd geven om te wennen. Niet alleen maar denken pff wat zijn ze groot, maar denken "wat zijn ze mooi". De kracht van de herhaling : ) Ik ben zelf binnenkort "aan de beurt" voor een BV en je verhaal heeft best indruk om me gemaakt. Maar misschien moet jij (en ik straks ook) er aan wennen dat je ook borsten hebt (je hebt veel langer een A gehad dan een D), misschien als je ze accepteert, voel je je wel vrouwelijker dan ooit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind mijn borsten ook erg mooi kan er zelf ook niet vanaf blijven haha.

Maar het is gewoon niet in verhouding met mijn lichaam, dat vind ik erg jammer.

Ik ben nu wel veel meer zelfvertrouwen over mijn borsten dan ervoor... alleen de strakke hempjes laat ik liever in de kast liggen dat is te overdreven. :7:

Hoor van veel mensen dat ze groter zijn geworden dan ervoor.. en dat het inderdaad snel went !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind mijn borsten ook erg mooi kan er zelf ook niet vanaf blijven haha.

Maar het is gewoon niet in verhouding met mijn lichaam, dat vind ik erg jammer.

Ik heb nu wel veel meer zelfvertrouwen over mijn borsten dan ervoor... alleen de strakke hempjes laat ik liever in de kast liggen dat is te overdreven. :7:

Hoor van veel mensen dat ze groter zijn geworden dan ze wouden.. en dat het inderdaad snel went !

xx

( Ik zag dat mijn Nederlands in mijn vorige bericht niet al te best was.... het was een lange dag haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.