Ga naar inhoud

Fleuri : 18 oktober 2013 : Dr. Koopmann : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hi,

Mijn borsten zijn in de loop der jaren behoorlijk kleiner geworden. Ooit had ik een volle C cup die me erg mooi stond, maar na intensief sporten en afvallen is het steeds minder geworden. Met iets minder borst kon ik leven maar inmiddels is er een kleine B cup overgebleven die vooral uit slappe huid bestaat. Ik ben 1.74m, 62 kg en 24 jaar. Dit lijkt me te jong om je al zo te schamen voor je lichaam en eruit te zien alsof je al een paar zwangerschappen achter de rug hebt!

Een borstvergroting zat altijd al in mijn hoofd maar de stap om het echt te doen was toch nog te ver weg. Totdat een vriendinnetje van mij de stap wel durfde te nemen. En het resultaat is zooo mooi geworden! Ik zit dus in een redelijke luxe positie dat ik het hele proces al van dichtbij heb meegemaakt.

Inmiddels heb ik een consult gehad bij dokter Koopman en is de datum geprikt! 18 oktober is het zo ver!

Het enige waar ik enorm over twijfel is het aantal CC. Ik wil graag kiezen tussen 340CC en 375CC.

Ik probeer door naar zoveel mogelijk foto's te kijken en te kijken naar het postuur wat mij goed zou staan. Ik wil uiteraard achteraf gezien geen spijt krijgen! Alleen merk ik dat het allemaal zo veel van elkaar verschilt! Het aantal CC's zegt niet altijd alles dus hoe kan je dan inschatten voor hoeveel je gaat!

Mijn vriendinnetje heeft 350CC, medium profile, dual plane gekregen. Het staat echt prachtig! Zij is alleen veel smaller/slanker dan ik en +- 10cm kleiner.

Door alle twijfels, heb ik de voor- en nadelen even op een rijtje gezet:

Voordelen:

340 CC 375CC

- Gemakkelijker BH's en bikini's scoren - Eindelijk echt grote mooie borsten

- Mocht ik meer willen, kan ik nog een dikke BH aan - Met mijn postuur kan ik het denk ik best

- Natuurlijker effect, 340 is meer bescheiden hebben

(Ik heb weinig vetweefsel rond mn hals, decollete)

- Het valt misschien iets minder op, minder in your face

Nadelen:

- Wil geen spijt krijgen dat ik toch net - Mijn borsten staan natuurlijk gezien redelijk die 35CC meer had kunnen doen ver uit elkaar

- Te opvallend/ te groot

- Onnatuurlijk i.v.m. weinig vetweefsel

- Je kan wel een BH aan om het groter te laten lijken maar niet andersom

Als ik het zo zelf zie dan lijkt het overduidelijk maar toch weegt het punt van twijfel als het te klein wordt erg zwaar.

Aankomende zaterdag staat mijn tweede consult gepland. Ik neem m'n zakjes rijst/suiker mee aangezien er alleen pasprotheses zijn van 300 en 400CC. Ik ben wel zeker over medium profile en dual plane. Dat geeft wat mij betreft het meest natuurlijke resultaat.

Morgen nog 4 weken precies dus ik heb nog heeel eventjes om te twijfelen, daarna ga ik er gewoon voor! Hoe dan ook gaat het prachtig worden!

Groetjes!

Foto's volgen nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey again :D

Medium profile geeft je denk ik ook een iets kleinere compatibel dan high dus ik zou toch voor de groter gegaan, ook omdat ik hoor als je twijfels hebt, altyd de grootste kiezen.

want het went snel en dan kan je niet meer terug he.

En je hebt ook minimizers dus andersom kan ook :P

maar ik twijfel zelf tussen 395 en 435 dus wie ben ik om je raad te gevn :P

Nog veel succes :) ik ga je zeker volgen

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Kies de grootste! Voor mij was er 350 en 375 besteld en vlak voor de operatie zei de arts nou jou rechter borst is ietsje groter (echt bijna nul verschil) dan de linker, dus ik die links 375 en rechts 350 dat is bijna geen verschil maar net dat kleine beetje.

Nou zie fotos, je ziet er niets van haha.

Die 35cc is echt een mini verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.