Ga naar inhoud

Mieke : 13 september 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meisjes,

Even een vraagje: ik zit momenteel op 6 dagen po en heb het resultaat nog niet gezien aangezien ze nog zijn ingepakt. Omdat het allemaal zo spande had ik gisteren de plakkers er even afgetrokken en vlug onderaan en bovenaan eens gepiept. Ik sta dus blijkbaar vol blauwe plekken; bovenaan tss beide borsten, bovenaan boven deborsten, onderaan elke borst, in mijn middel en aan mijn oksel. En dan heb ik de zijkanten nog niet eens gezien...

Hadden jullie ook zoveel bloeduitstortingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mieke,

Ik ben ook geholpen door Dr Verdonck, en ik had nadien bloeduitstortingen aan mijn linkerzij en oksel. Ik heb hier ook foto's gezien van anderen die (door welke arts weet ik niet) bont en blauw zien. Geen zorgen, trekt weer weg. Maar het ziet er niet uit natuurlijk.

Jaja...plastisch chirurgen hebben een beroep van zware fysieke aard. ;)

Maran

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maran, wie weet hoe ze met me gejongleerd hebben vorige week, misschien hebben ze me wel van tafel laten vallen, niemand die het me zal zeggen :-D

Hey Femme, ik voel me best wel goed, buiten dan de rugpijn en ben wat nerveus en beetje bang om over 8 dagen het resultaat te zien. Het verband spant wel enorm. Aan mijn borsten heb ik niet echt pijn, de sneetjes beginnen wel te jeuken, maar das meestal een teken van genezing. Wat ik ook nog heb is zowat zenuwtrekjes in mijn rechterborst en druk op die tepel, maar pijn doet het niet. Enkel mijn rug dus, ik slaap bijna niet en vindt bijna geen goede houding... En bij jou? Hoe voel je je? Resultaat al gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rugpijn gaat nu wat minder worden, heb ook meer last van m'n rechterborst. Die trekt meer en idd de littekens gaan nu jeuken. Goed teken! Het resultaat vind ik heel mooi. Ben echt tevreden. Ik zie alleen wat verschil in tepel. Kleur en grootte. Maar het is nog zo vers. Ik ben helemaal klaar met liggen en stilzitten. Wil naar buiten maar merk dat dat nog iets teveel is. Sterkte met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

Ik ben nu 13d po, straks mogen de draadjes eruit en heb mijn nieuwe vrienden eergisteren voor het eerst gezien. Maar ik weet niet of het echt mijn vrienden zullen zijn, ik vind ze zo enorm groot, zeker in kledij en dan draag ik nog maar een sportbh... Heeft iemand van jullie met diezelfde twijfels gezeten? Worden ze nog wat kleiner met de tijd? Zakken zullen ze allicht en maar goed ook, straks krijg ik nog een uppercut van die twee loebassen :-)

Ik weet het, voor de meesten die ik hier lees kunnen ze niet groot genoeg zijn, maar ik ben dan ook maar een vreemd mens :-)

Fotos staan in de galerij, wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien en waarschijnlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal nog wel wat tijd nodig hebben om te wennen en straks zit ik te wenen dat ze te klein zijn :-D

Bedankt voor de lieve reacties aleszins!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.