Ga naar inhoud

bv in amstelveen


Gast sammy123

Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik ga als het goed is een bv in amstelveen doen bij dr winters,iemand ervaring met hem.

Ik heb al veel gelezen maar vind weinig info over medisch centrum amstelveen en twijfel nu aan mijn keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ga morgen een bv doen Door dr winters in v Amstelveen Ik ben daar al geweest en ziet er echt netjes uit heb de winters zelf 1 keer gezien en ik vind het een leuke man hij is eerlijk want hij heeft echt zijn mening maar hij heeft nu goed na mij v geluisterd en we gaan ook doen wat ik wil. .

heb jij al een consult gehad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil het in medisch centrum amstelveen doen,ben al geweest bij Diana maar moet de afspraak bij dr winters nog maken.

Wil namelijk eerst ervaringen van anderen horen want ben er best wel zenuwachtig voor en wil geen spijt achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn we denk allemaal zenuwachtig en niemand wil spijt hebben..

maar je moet gewoon een consult met hem plannen en dan kijken wat jij van hem vind want iedereen heb ze eigen mening over pc's jij moet doen waar jij je bij goed voelt..

en je kan altijd nog bij andere klinieken afspraken maken ik zelf heb ook alleen bij Diana geweest maar toen ik h winters gesproken had voelde goed en hij luisterde na mijn wensen dus dat is wat ik wilde dus vandaar dat ik niet verder ben wezen kijken..

je heb altijd mensen die negatief doen over bepaalde pc's maar gaat toch uiteindelijk om waar jij je goed bij voelt toch?/

er zijn ook veel mensen die Diana helemaal niks vinden maar ik heb zoiets van ja Diana gaat mij niet opereren h winters gaat dat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook zo bij beaucare er insnoof eerst een tussen persoon maar de pc van Zele maakt prachtige borsten en degen die ik gezien heb zijn ook allemaal rond de grote die ik wil dus :)

En wanner ga je je consult maken weet je al welke periode je het kan doen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.