Ga naar inhoud

BB de hele winter heel weinig online


best_boobie

Aanbevolen berichten

Lieve dames

Ik weet niet of iedereen het al weet, vandaar even dit topic...

Wilde jullie laten weten dat ik per vrijdag aanstaande (20 september) voor de hele winterperiode naar het buitenland ga. Helaas heb ik begrepen via email, dat er dit jaar geen internetmogelijkheid is voor ons, behalve in de bar....

Nou.. hoe leuk ik het hier ook vind, en hoe graag ik altijd iedereen geholpen heb, waar nodig..... Ik ga geen hele avonden of middagen in de bar zitten om het forum bij te houden hihi.. Dat zullen jullie waarschijnlijk wel begrijpen :)

Gelukkig hebben we nog sexymama81. Zij komt zondag aanstaande terug van vakantie en zal dan dingen overnemen die ik normaal voor jullie regelde. Het gaat dan met name om het aanpassen van titels, het verplaatsen van topics, het helpen met problemen met de galerij en dat soort dingen!

Zij heeft echter een drukker leven dan ik, en het is daarom handig als jullie haar gewoon even een pb sturen als je je titel aangepast moet hebben, omdat je bijvoorbeeld een operatiedatum hebt :) Dan regelt zij dat zo snel mogelijk voor je :)

Uiteraard is Vlinder ook een administrator die vaker online is en reageert op berichten van jullie. Ik weet echter niet zeker of zij ook titels aanpast. Je zou het altijd kunnen vragen aan Vlinder natuurlijk :)

Verder hoop ik zelf nog af en toe online te kunnen zijn om te zien hoe het met jullie gaat, maar ik kan dus niks beloven..... :(

Veel liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Je hebt het er vast heerlijk, want je bent de hele dag nog niet online geweest. Hoop dat je geen last zal hebben van BF-afkickverschijnselen :45:

Natuurlijk doe ik mijn best om zo vaak mogelijk online te zijn, maar kan helaas niet alles zo goed bijhouden als BB.

Mij een PB sturen werkt echt het beste, die worden iig gelezen en beantwoord.

Meid, geniet er lekker van en wie weet vinden ze wel een oplossing zodat je toch weer wat vaker online kan zijn.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Whahahaha ben ik even kippig! Pffft moet echt beter opletten.. Laten we t er maar ophouden dt ik drukke werkweek heb gehad :P

Blunderr

:45::45::45:

Je hebt het gewoon druk gehad....daar ligt het gewoon aan hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.