Ga naar inhoud

Weer starten met hardlopen?


Infinity

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Voor mijn bv was ik nogal een fanatiek hardloper en dat heb ik dan ook behoorlijk gemist afgelopen 7 weken.

Vandaag de sportbh maar weer aan en ready to go dus. Nou niet helemaal... nog geen 300 meter hield ik het vol, en de laatste 100 m ging ik zelfs met mijn arm om mijn borsten heen lopen (stel je eens voor dat ze eruit vliegen.. :45:). Ik maak er nu een lolletje van, maar zo voelde het echt: alsof ze alle kanten op zwabberden.

Toen toch maar de tip die ik had gekregen opgevolgd en lekker wezen crosstrainen op de sportschool (zonder armen te bewegen). Dit ging wel goed!

Nu vroeg ik me af: Mag je uberhaupt wel met 7 weken PO gaan hardlopen? Gezien het totaal niet 'veilig' voelde. En hoe bouw je zoiets weer op? En oja, iemand nog een goeie sportbh tip die de dames in bedwang houdt? Ik vond ze toch nog behoorlijk bewegen in mijn compressiebh...

Misschien zijn hier al topics over of is het best nutteloos, maar er zijn vast wel meer meiden die veel hardlopen dus ik dacht misschien kan hier ervaringen gedeeld worden :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen zondag ook terug begonnen met lopen, maar wel via start to run, dan bouw je langzaam weer op. Ik had ook mn sportbeha aan en dan nog mijn borstband voor de zekerheid en dat voelde wel heel goed.

Liefs!

Oh dus ik moet mijn borstband misschien ook maar weer uit de kast halen.. :45: voelde het niet heel onprettig met lopen??

E1190 @ Ja idd heb je crosstrain tip opgevolgd! :D Echt goeie tip, ging heerlijk! (behalve dat ik liep te hijgen als een oud wijf na 5 minuten, maar geen last van mijn boobs in ieder geval haha). Denk dat ik de komende weken eerst nog maar lekker blijf crosstrainen..

En ik heb hier wel een heavy sport van de Hema liggen, maar die vind ik juist nog minder steun geven. :11: Denk dat ik misschien eens voor de shock absorber ga kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ren niet, maar gebruik op de crosstrainer en mijn springoefeningetjes sinds kort deze bh:

http://www.wehkamp.nl/damesmode/sportkleding/sportbh/shock-absorber-sportbh/C21_1AI_A4A_433277/

Hij zit superlekker, alleen krijg je hem niet in je eentje aan :45:

Die bovenste sluiting op je rug, tussen je schouderbladen is een ramp... Je zou die wel dicht kunnen doen voor je hem aantrekt en dan over je hoofd aandoen.. Die extra sluiting zorgt er wel voor dat je boobs blijven zitten waar ze zitten ;)

Hij is van de binnenkant naadloos en mij zit hij echt perfect!!

Bestel (als je het besteld bij wehkamp) een paar maten tegelijk, zodat je goed kunt vergelijken. Verzendkosten betaal je dan maar 1 keer en retourneren is gratis ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. de schouderbandjes kunnen ook los.... Dus misschien kun je hem achterstevoren aantrekken, alle sluitingen dicht, dan omdraaien en dan de schouderbandjes in de gleufjes steken... I don't know, maar zat me net te bedenken dat dat misschien ook kan :45:

Succes dan haha.. Ook geen hond die je een kunstje kunt leren? :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.